![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neen, een fractie vormen met links enzo... maar uit haar eigen mond ook al gehoord toen Vlaams Belang provincieraadsfractieleider Wim De Meester haar vroeg wanneer 'België nu ging barsten' dat het allemaal zo niet meer gezegd moest worden... Ook uit haar handelen en communicatie blijkt dat ze steeds verder aan het afdwalen is van het ontbinden van België... Het komt er gewoon totaal niet meer in naar voren. Ik denk dat het Europese pluche niet slecht zit.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij is daar al 2x zeer goed mee weggekomen. Maar eerlijk? Ik zit niet te wachten op een VU-bis, dus hoog tijd dat de n-va op de nagel gaat kloppen waar ze op moet kloppen: De Vlaamse onafhankelijkheid... want dat hoor ik o zo weinig in hun propaganda.
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet slecht bedoeld, maar werk jij voor het VB, want je lijkt zo van al hun doen perfect op de hoogte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Neen, helemaal niet. Omwille van professionele redenen kan ik mij zelfs niet openlijk engageren.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zijn hoedanigheid van minister van binnenlandse zaken verklaarde Patrick Dewael dat illegaal in het land verblijven een misdrijf is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() In dat opzicht zou het misschien nuttig zijn om een gerucht te verspreiden dat enkel de politie in Vlaanderen illegalen gaat oppakken en uitwijzen, en die mensen aan te sporen zich snel richting Brussel of Wallonistan te begeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de HLN-forummers zijn happy met deze uitspraak
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat verklaarde die inderdaad ooit... Niet dat ik het niet met U akkoord ben, maar vertrouwen doe ik die man absoluut niet in zijn woorden... Echter wil de vld terug terrein winnen bij zijn donkerblauwe kiezers en ldd een stapje voorblijven gaan ze in ieder geval kleur moeten gaan bekennen in het parlementaire debat. Ik moet Dedecker absoluut niet, maar in zijn eerste reactie zinspeelde hij hier alvast op... benieuwd of we de vld'ers uit hun kot kunnen lokken... * jcmons - Mons * * 11.12.09 | 17h00 Et bien maintenant, il faudra un débat démocratique au parlement sans tabou et en laissant chacun voter en âme et conscience. http://www.lalibre.be/actu/belgique/...struction.html
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Tegen wie je't zegt ... maar heb er al het mijn aan miserie mee gehad en er moet op't einde van de dag brood op de plank komen hier ook he.
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Mijn reactie wordt niet geplaatst... voor de verandering... Zelfs hier niet: http://www.7sur7.be/7s7/fr/1502/Belg...risation.dhtml
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 11 december 2009 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Het gaan leuke tijden worden, de PS reageert: http://forum.politics.be/showthread.php?t=132491
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, de weg is en blijft nog lang... maar een stap in de goede richting is een stap in de goede richting. Doorgaan nu dus!
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |