![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus blijft dat de behulphoeftigen er geen enkel belang bij hebben door de werkenden naar de gaskamers te sturen, want wie gaat dan werken om in hun behoeften te voorzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die echt met niets moeten overleven en zichzelf en hun kinderen moeten onderhouden, zullen dat hoe dan ook proberen doen. Desnoods door met een voorhamer uw voordeur in te beuken. En jij zou hetzelfde doen als je in hun plaats was. Wat niet weglaat dat er geldige discussiepunten zijn ivm het activeringsbeleid en de hoogte en duur van de uitkeringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb alles over voor de arme mens.
Ik verdien dan ook een soort van "Robin du Bois" prijs! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn drie soorten mensen: zij die kunnen tellen en zij die niet kunnen tellen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
1500-2000 = -500 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou me der ook geen zorgen in maken. Maar misschien zou ik mij toch wel een beetje zorgen maken in uw rekenkunst. Schijnt mij gene vette te zijn.
Laatst gewijzigd door Bob : 18 april 2010 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De juiste bewerking extraheren uit de tekst is een al een goed begin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hebben die frauduleuze bankiers leningen aan die armen toegestaan ? Ik heb meer het gevoel dat het geld onrechtstreeks de armen ten goede gekomen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om het even HEEL simple te zeggen : de banken hebben geld uitgeleend dat ze niet hadden. Meer nog, een bank kan niet bestaan zonder geld uit te lenen dat ze niet bezit, en wel een ratio 10 op 1. Het hele systeem is zo absurd dat ik de docu al 3 maal heb moeten bekijken om het echt te begrijpen. De hele economie draait op NIET BESTAAND GELD |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leuke is nu wel, dat de linkse kerk, én de banken verwijten dat ze de bankenkrisis veroorzaakt hebben (door te gemakkelijk leningen te verstrekken van te grote omvang, en hierdoor de huizenbubble mee gecreeerd hebben - wat terecht is), én dezelfde banken verwijten dat ze te kritisch zijn geworden op het verstrekken van nieuwe leningen (wat niet terecht is). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reden : OMZET en PROFIT ==> MORE MORE BIGGER BONUS Je mist het "grotere plan" De "munt" in de US is in PRIVATE HANDEN en aangezien onzemeeste banken onderdeel zijn van US banken ==> domino effect Laatst gewijzigd door Cdude : 18 april 2010 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft, dat als de amerikanen hun leningen hadden afbetaald, dat er geen bankenkrisis zou geweest zijn. Zij het wel, dat de banken, uit winstbejag (veel) tever gegaan zijn met het verstrekken van kredieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik fritten verkoop en WEET dat mn klanten ze niet kunnen betalen, is het faillisement van mijn zaak , mijn schuld. Laatst gewijzigd door Cdude : 18 april 2010 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |