![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die man heeft degelijk een "hersencan" gehoord van de vrouwelijke hersenen en de mannelijke hersenen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Dat geloof je toch zelf niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom wij hier niet het Bhoeddisme of het Hindoeisme met argusogen bekijken ? Simpel..dat is een ver-van-mijn-bed-show..de enkele gelovigen van die strekking in Europa hebben dan nog eens een low profile..zij trachten niet onze maatschappij aan hun religie aan te passen.. Westerlingen geloven niet in alles.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We hebben op dit forum welgeteld een fundamentalistische hindoe, die ik in elke draad die hij start smakelijk uitlach (zo'n beetje zoals ik met jou doe dus), Satanisten ken ik niet (anders zou ik hen ook uitlachen) en Boeddhisme en reïncarnatie is voor janetten. Verder is deze baard net zoveel professor als mijn kat treinmachinist is: niet. En afgaand op zijn 'interpretatie' van die MRI-scan zou het me sterk verwonderen dat hij ooit een boek over neurowetenschappen in zijn handen gehad heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat het eerder een stand up comedian was, ... de arabische versie van de Filip Geubels, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee kijk het zit zo, de Islam is gebasseerd op de Torha en de Bijbel en op wat een of andere zatte of zotte monik in de profeet zijn oor gefluisterd heeft, veel meer moet ge daar echt niet achter zoeken. De reden waarom die Christenen en Joden zich bekeerden heeft niks met het gewauwel van de profeet te maken, eerder met de keuze die ze konden maken, dood, dhimi of bekeerling. Ik ga niet zeggen dat de Islam en dan eerder de Arabische wereld vroeger geen rijke cultuur gekend hebben, wel integendeel, maar het dogmatisch geloven in het heilig boek van de profeet en een zatte of zotte monik hebben er wel toe geleid, dat er van die beschaving niet veel meer overschiet en ze zeker geen verdere ontwikkeling meer gekend heeft. Jammer eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik hoop toch echt voor u dat ge een construct zijt zenne.
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Voor Satanisme bijvoorbeeld geld dat vooral stereotype Amerikanen hier wel heel bang en boos van worden, zij krijgen al gauw een beeld van babyetende engerds voor zich (wat grappig is, want dankzij de hostie is dat ook een beeld dat mensen wel eens van Christenen hebben). Hier zien de meeste mensen Satanisten eerder als verveelde pubers die er niet serieus mee bezig zijn en niemand kwaad doen. Het boedhisme kennen de meeste mensen alleen van TV, "dat was iets met zen toch, en met die monniken die zo hard trainen dat ze een helikopter uit de lucht kunnen trappen terwijl ze een pijl en boog pijl vangen?" Hindoes zeggen de mensen zo mogelijk nog minder, het blijft wel zo'n beetje bij dat ze mooie kleurtjes gebruiken. Het kastesysteem kennen we wel (als in wel klok niet klepel), maar dat word eerder als iets uit India gezien dan uit het hindoeisme, en bovendien hebben we niet dagelijks een schreeuwlelijk op TV die ons daar aan herinnert en, eerlijk is eerlijk, wonen de meeste hindoes nogal ver weg. Ver van mijn bed shows zijn gewoon niet zo interessant. Geloven in reincarnatie word vooral gedaan door zogenaamde zweefteven en boomknuffelaars, mensen die op zoek zijn naar hun innerlijke spiritualiteit etc etc. Juist deze groep bekeerd zich de afgelopen jaren ook steeds vaker tot de Islam, waar het merendeel, net als bij de andere religies die ze uitproberen, na ongeveer een jaar weer vanaf stapt. Moslims voldoen aan drie belangrijke voorwaarden om tot gehate groep uit te groeien: Ze sluiten duidelijk niet naadloos aan bij "onze cultuur". Ze zijn met relatief veel relatief dichtbij, niet genoeg om de gemiddelde vriendenkring voor de helft uit moslims te laten bestaan maar genoeg om voldoende slechte verhalen te creeren. Er zijn binnen de groep voldoende dingen waar je een hekel aan kan hebben. Criminaliteit, lijfstraffen, idiote dictator, als moslims de schuldigen zijn is het de schuld van de Islam. Waar bij het natuurlijk niet helpt dat die dingen ook daadwerkelijk relatief veel plaats lijken te vinden... Er zijn een aantal oplossingen hiervoor denkbaar: 1 Laat je afslachten door de Duitsers. Werkt gegarandeerd. Daarmee verlaag je je aantallen waardoor je uit het zicht verdwijnt en bovendien ben je zielig. In feite werkt het zo goed dat ik waarschijnlijk door meerdere mensen op deze uitspraak zal worden aangevallen en ze daarbij zullen beweren dat ik gezegd heb dat joden crimineel zijn, mensen stenigen en idiote dictators instellen. 2 Word modelburgers, of op zijn minst statistisch onopvallende burgers. Voornamelijk de Marokkanen kunnen de hoeveelheid criminaliteit nog best wat naar beneden schroeven. De rest van de issues word dan een ver van mijn bed show. 3 Zet juist in op de internationale politiek en verbaas als moslimgemeenschap de wereld door iedereen die al schreeuwend vlaggen verbrand vanwege een cartoon of een koranverbranding uit het nieuws. Op die manier zet je de Islam als een vreedzame religie neer en zijn problemen met moslimimmigranten opeens weer normale migrantenproblemen in plaats van bijzondere moslimproblemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Waarom houdt de forumsoftware van dubbelposts?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 14 oktober 2010 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nm, geen zin in deze zever.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 oktober 2010 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |