![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Je kan ook gewoon een andere naam hi-jacken. Er lopen toch genoeg mensen met dezelfde naam rond. Als je weet dat er bv. al 3 Frank Vanheckes rondlopen, waarom geen vierde? ![]() (Je moet maar eens enkele echte namen op dit forum met pipl.com opzoeken, hoe gemakkelijk je hun adressen en persoonlijke info vind!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo is 'beleefde discussie' per definitie goed? Toegegeven, er wordt veel geprovoceerd op dit forum, maar zo nu en dan is dat ook wel weer eens goed, en in veel gevallen verdient de geadresseerde het ook. En ook voor mij geldt: moest ik hier onder eigen naam posten, dan ben ik ook weg. Niet omdat ik bang ben om in elkaar geslagen te worden, maar omdat ik niet wil dat alles wat ik zeg, ook direct op internet terechtkomt. Ik ben deze jaren echt wel een paar keer flink van gedachten veranderd, ook omdat ik jong ben. En sommige van de dingen die je zegt - en dat geldt voor iedereen - zijn ook niet echt gunstig voor als je een baan zoekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |