![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In Afganistan heb je vele homofielen en pederasters en pedofielen, daar waar de Boedha beelden worden opgeblazen, Och jongen over die executies in Marokko, waar dan???? Daar heb ik zelfs nooit van gehoord dat een iemand gestenigd werd, Marokko is de beste voorbeeld van een Moslimland, hahaha, over die besnijdenis gesproken, Besnijdenis is heel goed voor de hygiene, dat zeggen al de westerse dokters, daar is niets mis mee, je verliest niets, het doet je geen kwaad, ik begrijp je angstgevoelens, hebben maar je mag uit de kast komen als Moslim, ik begrijp je onzekerheid wel, geen enkel probleem, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, als we alles moeten amputeren wat geen échte functie heeft, zou er van veel mensen niet veel meer overschieten, denk ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En veel, ik vermoed dat de homo-hetero verhoudingen een beetje scheefgetrokken zullen zijn tegenover het decadente westen, maar als we hier van 10% kunnen uitgaan, zal het ergens in zandbakkiestan minder zijn, wegens goed verstopt of eruit geslagen/gehangen/gewhateverd. Citaat:
Citaat:
Maar we zitten hier niet in de woestijn, en we hebben moderne medische wetenschap, evenals toegang tot (vaak overdreven) hygiënische methodes. Dus prefereer ik een vrije keuze als volwassen persoon, en niet zonder boe of ba knip, daar gaat 1 gram van je eigen babyvlees. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En natuurlijk krijgt U weerwoord.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 oktober 2010 om 15:56. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Officieel ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg eh ? En dat in de 21ste eeuw nog wel.
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moor : 19 oktober 2010 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
besnijdenis is goed voor de hygiene |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Volgens de meeste historici is de verlichting doorgespijpeld naar Europa via het zuiden van Italie, en via de Byzantijnse Rijk, komende rechtstreeks uit de Islamitische wereld, met de Kruistochten en met de Reconquista, hebben de Europeanen veel boeken vertaald vanuit het Arabisch naar het Latijns, http://www.twf.org/Library/Renaissance.html ==> Bewijs De technologische vooruitgang van Europa heeft een rechstreeks verband met de kennis die overgenomen is van de Moslims vanuit Spanje en Palestina. Die kennis werd dan verder ontwikkeld Ik zou jullie aanraden om op te zoeken hoe Saladin de koning Leeuwen hart heeft behandeld, en ik zou jullie aanraden om op te zoeken hoe de Christenen tekeergingen in Palestina, zoals beesten, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit iemand in het dagelijkse leven gezien die me uitgelachen heeft omwille van wat ik getypt heb, misschien achter de rug, maar ja dat zegt genoeg over die persoon, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat een geluk dat er nog 'verlichte' geesten rond lopen om me dat te vertellen. Misschien moet je dan meteen ook de armen van zo'n kind ontnemen. Ook goed voor de hygiëne. Gedaan met deo spuiten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, de Renaissance, was dat niet zo'n paar 100 jaar na deze gebeurtenissen. Indien U godsdienst als doorgeefluik voor de kennis van de Oude wereld wil aanhalen, vergeet het maar, zowel de Christenen als de Moslims zijn zeer vlijtig geweest als het op boekverbranden aankwam. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mozes een moslim? Manmanman toch, Mozes was een Jood volgens het oude testament. Maar archeologen en geschiedkundigen zijn het mysterie aan't ontrafelen, en de kans is zeer groot dat Mozes een Sumeriër was, een uitwisselprinsje om de vrede tussen de 2 grote rijken van die tijd te waarborgen. Citaat:
Ga maar even na hoe de verhoudingen van geweldsmisdrijven liggen, en verbaas uwzelf over de tolerantie en respect die bepaalde religies losweken bij beïnvloedbare jongeren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De waterpijp, Qat, Koffie, moet ik doorgaan? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |