Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 27 mei 2004, 20:28   #41
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Bartje Siffert staat al lang op de betaallijst van het Blok, hij verdedigde het Blok al in meerdere zaken. Zijn verklaringen zijn niet meer waard dat de tekst die Vanhecke hem heeft voorgehouden. Zo simpel is de zaak.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 27 mei 2004, 20:32   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Bartje Siffert staat al lang op de betaallijst van het Blok, hij verdedigde het Blok al in meerdere zaken. Zijn verklaringen zijn niet meer waard dat de tekst die Vanhecke hem heeft voorgehouden. Zo simpel is de zaak.
Zo gaat dat nu eenmaal in de volledige advokatuur.

Bovendien staan zowat alle rechters te springen om het Vlaams Blok en zijn vertegenwoordigers te kunnen veroordelen.
Als hen dat NIET lukt, dan moet daar wel een hele goeie reden voor zijn.

Zo simpel is het eigenlijk.
Oud 27 mei 2004, 21:00   #43
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Bartje Siffert staat al lang op de betaallijst van het Blok, hij verdedigde het Blok al in meerdere zaken.
Wereldschokkend nieuws Luciano!

Citaat:
Zijn verklaringen zijn niet meer waard dat de tekst die Vanhecke hem heeft voorgehouden. Zo simpel is de zaak.
In uw minibrein is alles nogal aan de simpele kant. Mr Siffert is verstandig genoeg om zelf wel een verklaring te schrijven in overleg uiteraard. Dat kan niet gezegd worden van welbepaalde Brugse ex-frietenbakkers.
Guderian is offline  
Oud 27 mei 2004, 21:48   #44
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ik zie niet hoe de relatie advocaat - Blok in deze van belang is. Verreycken mag zich laten verdedigen door wie hij wilt.

Vreemd echter dat onze Blokbashers over partijdigheid niet van hun oren maakten toen in Gent de voorzitter van de Lions Club het Blok in een vervroegd proces met behulp van een op maat gemaakte wet met terugwerkende kracht mocht aanpakken.
Daarbij komt dat een advokaat geen rechter is. Een rechter hoort in alle omstandigheden onpartijdig te zijn. Een advokaat is dat per definitie niet vermits hij zijn client moet verdedigen en niet de tegenpartij.
Klopt. Geen enkele reden dus waarom Filo dat in vette lettertjes moet zetten of zelfs maar vermelden, tenzij het is om nog maar eens idiote insinuaties te maken...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 28 mei 2004, 07:37   #45
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laudi

Wat ik grif toegeef is zeker de frustratie bij zoveel onbegrip en haat tov een mening die ik heb over bepaalde maatschappelijke onderwerpen.
Ik bedoel de partij in het algemeen hoor.

Citaat:
Wat ik uit uw reactie wel afleid is dat je idd niemand van het Vlaams blok , noch zijn kiezers au serieus neemt en negeert . Het gaat hem helemaal niet over alleen maar de leiding van het blok!! Dat clubje pc's zet zich af tov alles en iedereen met een andere mening , zijn compleet intolerant.
Onzin, tegen de meeste VB kiezers heb ik niks, integendeel ze zijn misleid en moeten geholpen worden.

Citaat:
En kom nu niet af met racisme en vreemdelingenhaat enz enz.
Als kiezer van het blok , zet ik me enkel af tegen de gekozen aanpak van de immigratiepolitiek. Zolang als de pc's dat niet onder ogen willen zien zal het blok stemmen winnen.
Ipv hun bezig te houden met de symptomen , zgn racisme ( je mag dit niet zeggen en dat niet) moeten de redenen daarvoor worden aangepakt.
Je moety beiden aanpakken want beiden zijn problemen. Immigratie stoppen zal het racisme niet oplossen en het racisme oplossen zal de problemen met migratie niet oplossen. Het VB is echter ene partij die veel heel ingewikkelde problemen simpele oplossingen brengt die nooit zullen werken.
k9 is offline  
Oud 28 mei 2004, 08:27   #46
dronyon
Lokaal Raadslid

dronyon's schermafbeelding

Standaard

Ik heb er geen probleem mee dat Verreycken zich door een gelijkgezinde advocaat laat verdedigen: iedereen is toch vrij om een raadsman te kiezen, en gaat de samenwerking niet een pak eenvoudiger als het een gelijkgezinde is? Voor zover ik weet is het ook niet de taak van advocaten om actief de objectieve waarheid naar boven te brengen, wel om de zaak van hun cliënten te bepleiten.
Waar ik het wel moeilijk mee heb, is dat sommigen hier opeens een advocaat als een onverdachte bron beschouwen. Hoe kan je nu iemand die op alle mogelijke manieren partijdig is, onpartijdig, neutraal en objectief noemen?
dronyon is offline  
Oud 28 mei 2004, 08:28   #47
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dronyon
Hoe kan je nu iemand die op alle mogelijke manieren partijdig is, onpartijdig, neutraal en objectief noemen?
Omdat hij een van je helden vertegenwoordigd en je wanhopig bent om alles dan te geloven?
k9 is offline  
Oud 28 mei 2004, 08:31   #48
dronyon
Lokaal Raadslid

Standaard

OFF TOPIC

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Onzin, tegen de meeste VB kiezers heb ik niks, integendeel ze zijn misleid en moeten geholpen worden.
Zeg, geef mensen eens hun eigen verantwoordelijkheid! Alle stemgerechtigden zijn volwassenen met verstand en vrije wil, geen naïeve, hulpbehoevende kleuters.
dronyon is offline  
Oud 28 mei 2004, 08:32   #49
dronyon
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dronyon
Hoe kan je nu iemand die op alle mogelijke manieren partijdig is, onpartijdig, neutraal en objectief noemen?
Omdat hij een van je helden vertegenwoordigd en je wanhopig bent om alles dan te geloven?
Dat was wat men noemt een retorische vraag
dronyon is offline  
Oud 28 mei 2004, 08:40   #50
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat dit nu exact hetgeen is wat ik ook denk van Groen!, SPA, SPIRIT en VLD stemmers.
Oud 28 mei 2004, 08:45   #51
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert

Dat dit nu exact hetgeen is wat ik ook denk van Groen!, SPA, SPIRIT en VLD stemmers.
Ach ja het zijn al de anderen die misleid zijn niet ik
k9 is offline  
Oud 28 mei 2004, 08:55   #52
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ach ja het zijn al de anderen die misleid zijn niet ik
Goed dat ge het onzinnige van uw uitspraak inziet. 8)
Oud 28 mei 2004, 09:02   #53
k9

Standaard

Citaat:
Goed dat ge het onzinnige van uw uitspraak inziet. 8)
Nog nooit van ironie gehoord?
k9 is offline  
Oud 28 mei 2004, 09:25   #54
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Met de advocaat heb ik geen problemen, beklaagde kan er maar goed en goedkoop mee vannaf komen.

't is alleeen te hopen dat het geen blauwe rechter is. Ik zou recht op vrije meningsuiting pleiten moest ik die advocaat zijn.

Lamzakl
George is offline  
Oud 28 mei 2004, 12:25   #55
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laudi

Wat ik grif toegeef is zeker de frustratie bij zoveel onbegrip en haat tov een mening die ik heb over bepaalde maatschappelijke onderwerpen.
Ik bedoel de partij in het algemeen hoor.

Ik bedoelde ook de hele partij

Citaat:
Wat ik uit uw reactie wel afleid is dat je idd niemand van het Vlaams blok , noch zijn kiezers au serieus neemt en negeert . Het gaat hem helemaal niet over alleen maar de leiding van het blok!! Dat clubje pc's zet zich af tov alles en iedereen met een andere mening , zijn compleet intolerant.

Zie de reactie van Dilbert + stop met alles uit z'n verband te rukken , het is op de duur al een gekende taktiek : men probeert een context uit te leggen en jullie halen er elke zin apart uit om te weerleggen. Ik vind dat nogal onnozel . Ik weet natuurrlijk ook wel dat jij bvb niet alle blokkers zal haten , of iets dergelijks . Andersom ook niet , sommige van mijn beste vrienden stemmen op Steveart (verdomme)

Citaat:
En kom nu niet af met racisme en vreemdelingenhaat enz enz.
Als kiezer van het blok , zet ik me enkel af tegen de gekozen aanpak van de immigratiepolitiek. Zolang als de pc's dat niet onder ogen willen zien zal het blok stemmen winnen.
Ipv hun bezig te houden met de symptomen , zgn racisme ( je mag dit niet zeggen en dat niet) moeten de redenen daarvoor worden aangepakt.
Je moety beiden aanpakken want beiden zijn problemen. Immigratie stoppen zal het racisme niet oplossen en het racisme oplossen zal de problemen met migratie niet oplossen. Het VB is echter ene partij die veel heel ingewikkelde problemen simpele oplossingen brengt die nooit zullen werken.

Als je de redenen aanpakt ( en nogeens : dat wil niet zeggen elke mens met andere huidskleur het land uit hé) , dan verdwijnen de symptomen vanzelf !! Ongecontroleerde immigratie stoppen zal niet alle racisme (wat is racisme trouwens) stoppen maar toch al te dele .
Verder geef je het zelf aan: het VB brengt oplossingen ( misschien simpel soms , maar dat is soms het beste ) , de rest doet er niks aan !

Als je de symptomen aanpakt , dan krijg je een omgekeerd effect .
Laudi is offline  
Oud 28 mei 2004, 12:32   #56
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

er is in Belgie geen ongecontroleerde immigratie..
Oud 28 mei 2004, 12:36   #57
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Toch wel typisch. Op de officiele website van het VB laat advocaat Rob-Klop zich verdedigen door een andere advocaat, Bart Siffert, die ook op de kieslijsten staat,namelijk op de 4de plaats opvolgers voor Vlaams Brabant. Ons kent ons dus. Als er iemand die berichtgeving van het VB over de feiten graag objectief wilt noemen... doe gerust hoor! ))))))
Subliem !
neruda is offline  
Oud 28 mei 2004, 12:49   #58
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
Welja, die kan er nog bij.

Er is in Belgie geen vreemdelingenprobleem.
Er is in Belgie geen criminaliteit.
Er is in Belgie geen dreiging van moslimterreur.
Er is in Belgie geen communautair probleem.
Er is in Belgie geen economische crisis
Er is in Belgie geen werkloosheidsprobleem
Er is in Belgie geen achteruitgang van de competitiviteit.
Oud 28 mei 2004, 14:14   #59
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
Welja, die kan er nog bij.

Er is in Belgie geen vreemdelingenprobleem.
Er is in Belgie geen criminaliteit.
Er is in Belgie geen dreiging van moslimterreur.
Er is in Belgie geen communautair probleem.
Er is in Belgie geen economische crisis
Er is in Belgie geen werkloosheidsprobleem
Er is in Belgie geen achteruitgang van de competitiviteit.

Alles gaat goed in Belgie , ge voelt dat toch !!!
Laudi is offline  
Oud 28 mei 2004, 17:26   #60
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Een nieuwe propagandasticker PRO-Blok, net van het forum geplukt

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be