![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is blijkbaar onmogelijk. Je kan joden, atheisten, satanisten, christenen, boeddhisten,.... in hetzelfde land onderbrengen, maar blijkbaar gaat het de mist in als er moslims bijkomen. Dan moeten de regeltjes aangepast worden zodat vrouwen desgevallend lager in rang komen te staan. En als je daar tegen zou hebben, dan is het: "niet bang zijn, je legt de oorzaak extern terwijl je die in jezelf moet zoeken". Prachtig ![]()
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 13 december 2010 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onwetendheid misschien? Alsof dat in deze media vergeven maatschappij nog een excus is.
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Mishandeling komt van buiten, vooroordelen en mensbeeld voed je van binnenuit op.
Laatst gewijzigd door porpo : 13 december 2010 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet eens mens van vlak na de geboorte tot z'n 40e apart in een kamer, zonder enig contact met andere mensen (dus ook geen zicht op andere mensen, tv,...) en die persoon heeft niks mensbeeld. Die persoon zal wellicht z'n 12e overigens niet halen. Maar zeg je nu dat ik dat citaat NIET uit die tekst heb gehaald maar dat ik het vanbinnenuit verzonnen heb ofzo? Is dat de manier om hiermee om te gaan? "Staat het er?" "nee, je hebt het gehallucineerd".
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan hier of in elders tegen multicultura zijn, maar hoe praktisch en evident is het in deze wereld die een klein dorpje is geworden? Je gaat toch niet met dat fabeltje "Belgische moslims tegen multicultura" afkomen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, van mij mochten ze al jaren thuisblijven. en ik loop nu al kruisteken makend in de supermarkt als ik een hoofddoek tegenkom: "in de naam van de vader én de zoon én de heilige geest" DRIE dus! durf d�*�*r eens iets van zeggen sé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er "multicultureel" aan om als moslim hier te komen werken en vervolgens te eisen dat er geen vrouwen in hogere functies zitten? Wat is er "multicultureel" aan om steeds opnieuw te zitten kakken op de vlaamse cultuur? Wat is er "multicultureel" aan om meisjes zonder hoofddoek in elkaar te slaan omdat ze geen hoofddoek aanhebben? Bij ieder bericht dat jij, suqar, kallikles,... hier schrijven raak ik er meer en meer van overtuigd dat de islam inherent, fundamenteel, niet in te passen valt in een land waar ook mensen met westerse denkbeelden wonen. Bij posts van christenen denk ik heel vaak "jeetje", maar uiteindelijk botst dat niet, want er is geen christen op de wereld die me vraagt te veranderen, dood te stuiken, 'te verdwijnen',... Waarom zeggen de moslims op dit forum niet gewoon "oh, nee, dat kan u nu ook weer niet?". Waarom zou d�*t nu toch zijn? Waar zijn al die verontwaardigde reacties van moslims dat iemand het in zijn hoofd gehaald heeft om in hun naam dergelijke absurde dingen te gaan eisen? Hopelijk komt het nog, maar ik vrees ervoor.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 13 december 2010 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is allemaal een grote grap, denk je of denken ze dat zogenaamde halale vlees echt halaal is of wat? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind hier op dit forum uitspraken die veel erger zijn en er zijn hier dingen tegen de moslims gedaan die nog meer erger zijn, maar soit. De voorbeelden die U hier aanhaalt spreken nergens van een echte anti-multicultura bewustzijn onder de moslims. Wie zegt wat? Hoeveel op totaal moslims?
Indien u over anti-multicultura begint, dan moet met extreem-rechts beginnen, denk ik, of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke dingen worden hier tegen moslims gedaan? Het is verdorie de grootste beschermde soort in Belgique! meer nog dan de ijsbeer of de poolvos!
Nochtans, ze reproduceren zich zo hevig dat er van uitsterven geen sprake is. Ook niet in hun productielanden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 december 2010 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() De gruwelijkheden die hier ten lande tegen moslims worden begaan, zullen er wel uit bestaan dat men hen nog net geen carte blanche heeft gegeven om naar hartelust te kunnen shariah'en en hen niet meteen de sleutels van de steden heeft gegeven zoals dat een veroveringszuchtig Herrenvolk immers toekomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik steun Circe hier volledig in. Ik zie alleen maar dat de politici en de regelgevende macht alles in't werk stellen om die arme moslimmetjes het toch maar behachelijk te maken in dit kille, koude hardsvochtige racistisch landje.
En dat alleen de stem van een kleine groep enkelingen via alternatieve media (zoals dit fora) toch gehoord kan worden.
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ht is te gek voor woorden. Die achterlijke religie moet geen eisen stellen. Integreren is de boodschap of vertrekken.
|
![]() |
![]() |