![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat vind ik dus absoluut niet. Er zijn al zat van zenders gericht op jongeren, er is video on demand... If anything zou een overheid vanuit opvoedkundig opzicht bekeken best minder geld in televisie en meer in bvb sportverenigingen steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, nu gaat de vrt geld steken in een allochtonenkanaal. Uiteraard moeten daar middelen voor vrijgemaakt worden en dan moet nationale sport nummer 1 maar wijken bij de vrt. Kwestie van de juiste prioriteiten te stellen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks tegen kinderprogramma's en wat mij betreft mogen de allochtonen een hoekje voor zichzelf hebben, maar een derde net? Terwijl de VRT moet besparen? Goed zot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VTM en VT4 vechten al constant om de uitzendrechten voor foebal en wielrennen... laat dat aan hen over. Wat is het nut van een miljoenencontract om een voetbalwedstrijd aan te bieden via belastingsgeld? Laat bedrijven maar betalen voor reclame tijdens pauzes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() VRT heeft al 4 kanalen; Ket/Can, Ket/Can+, één en één+
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil niet betalen voor godsdiensten.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik zeg het anders: de programma's moeten beter worden, het aanbod dus. De BRT vroeger stond aan de top qua programma's voor kinderen. Ik wil het kwijt en sorry vooraf: ik HAAT die commerciële rommel. En dan zingt K3: "... kom eens naar mijn kaaaamer", en een seconde later: ".... hete droooomen". Dat hebben onze kinderen nodig ja ![]() Maar ok, ze hebben ook toffe liedjes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik snap er niks van. Dat er 20 �* 30 duur betaalde jobs rondlopen op de VRT, daar wordt niets aan gedaan. En jammer maar ik ondervind het zo. Je moet voor een week of veertien dagen eens kijken wat ze uitzenden. (rommel 1ste klasse en meestal aangekocht) Canvas en één+ ligt voor de helft altijd stil: geen uitzendingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Proberen van iedereen te bereiken" is een van de kerntaken/verplichtingen van de VRT, je kan het dan moeilijk kwalijk nemen dat men dat probeert.. Als één van de kanalen veel geld zou opbrengen, dan wordt al snel beweerd dat het marktverstorend is. Denk niet dat de VRT daarop zit te wachten. Snap de commotie niet echt, in principe had de VRT al meer dan 4 kanalen. Sporza in de sportzomer / olympische spelen bijv. die al dan niet op één of canvas wordt weergegeven (of extra kanaal). In principe wordt Ketnet los gesplitst van Canvas en in ruil geven ze een+ en canvas+ / ketnet+ af. We gaan dus van 4 naar 3. Eén van de doelen is dan de jonge Ketnet kijkers niet meer lastig te vallen met sportuitzendingen bijv. Ten slotte; dat er veel herhaald wordt zal niemand ontkennen, maar ik denk dat het kostenplaatje van aankoop producties of zelf maken van producties nogal snel onderschat wordt. En als je dan een flinke besparing te slikken krijgt kan je toch moeilijk verwachten dat we net méér gaan uitzenden? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar simpelweg 'zoveel mogelijk mensen bereiken' als doel? Als dat het doel van een openbare omroep is, schaf hem dan maar af want ik zie dan geen enkel onderscheid meer met een commerciële zender. Is de opvoedkundige waarde van een televisie in uw ogen zo groot dat het een onoverkomelijk gebrek is als men mensen niet bereikt? In mijn kindertijd had ik een klasgenoot die thuis helemaal geen televisie had. Het was een bewuste keuze van de ouders. Als ik daar nu aan denk en kijk naar het gemiddeld niveau van televisie dan moet ik zeggen dat die ouders toen een moeilijke, maar opvoedkundig waarschijnlijk correcte keuze maakten. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 12 januari 2011 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie niet aanvaard dat jongeren nieuwe subculturen ontwikkelen en nieuwe dingen ontdekken, moet zich maar ergens langs de kant in de hoek zetten snotteren met een dweil in de nek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De Walenkoppen zijn ons weer voor
http://www.rtbf.be/latrois/ Maar ja ....daar smijten ze ook het geld langst deuren en vensters buiten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is heel de avond je kinderen voor televisie dumpen een 'subcultuur'? En eentje die we moeten promoten door nog meer televisie te gaan maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() De VRT afschaffen en met dat geld iedereen een abonnement geven op de discovery channels.
veel leerrijker en informatiever dat de VRT-manipulatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
+ national geographic channel alles wat ne mens nodig heeft ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 15 januari 2011 om 02:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |