![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Ze beloven wel het derde kanaal te ondertitelen in het Frans. http://www.gva.be/nieuws/media-en-cu...p.aspx?cmt=all daar was dus al sprake van.
|
|
|
|
#22 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Er moeten dringend weer meer slaafjes gevormd worden.
|
|
|
#23 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik ben blij met een derde net...ik ben zelfs voorstander van een vierde net en een vijfde....zo wordt het in de toekomst misschien mogelijk voor de 40% Vlaams nationalisten die nu voor 5% worden vertegenwoordigd om ook een representatief gedeelte van één van de netten op te eisen...en dan kunnen de 20% linkiewinkies die nu voor +/- 80% vertegenwoordigd worden op de VRT toch hun eigen propagandamachine blijven bemannen....
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ken hier een paar sossen op het forum die zich beledigd gaan voelen. OT: Dat ze hun jongerenkanaal in hun gat steken. Dat gaat waarschijnlijk zo'n knullige bedoeling worden met overdreven veel turbotaal, engelse leenwoorden en andere onnozelheden waarvan men vermoedt dat het past bij de leefwereld van jongeren. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
Wat is dat hier allemaal voor gezeik zeg?
Een kanaal voor jongeren beschouwen als "multicul en "linkiwinki toestanden"? Moeten het allemaal programma's zijn voor oude zakken misschien? t'is hier precies een forum voor oude lullen met artrose aan de hersenen. Sjongejonge |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu ja, het kan zijn dat ik een uitzondering ben. Ik ken ook genoeg mensen die die platte kak op TMF en MTV slikken als zoete koek. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat een verschil met pakweg 10 jaar geleden.
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Belgische manier van besparen...zeg dat men moet besparen, gooi dan wat mensen eruit...hef dan hogere belastingen en maak het extra geld meteen weer op.
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik heb die indruk alleszins niet. Ik vraag mij dus echt wel af hoe je kan verantwoorden nog meer geld in televisie te pompen, zeker aangezien er langs alle kanten bespaard gaat moeten worden. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een "jongere" schrijft zoiets niet en houd zich vooral niet bezig met daarover na te denken.. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bovendien gaan er 2 kanalen weg: TV1+ en canvas+. Als ik zie hoe jonge gasten bandjes oprichten naar voorbeeld van Spring enz... Dan kan ik dat maar toejuichen! Dansinitiaties zoals streetdance en jazzballet hebben nog nooit zoveel leden gehad. Door voorbeelden op Ketnet. Zeggen dat het multicul en sos-brainwashing is: boerengelul en gezeik noem ik dat. Een bende azijnpissers. |
|
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Serieus, denk je nu echt dat er geen enkele jongere een beetje kritisch stilstaat bij wat er rondom zich gebeurt? Sommigen hebben zelfs politieke interesse. (!) Maar goed ook. Het moeten niet allemaal dementerende azijnpissers zijn. Citaat:
Ik ben ook eerder geneigd te geloven dat de populariteit van streetdance en jazzbalet de verdienste is van TMF, Jim TV en MTV. Laatst gewijzigd door Ganzenbordfan : 11 januari 2011 om 23:39. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Burger
|
en op welke jongeren richten ze zich dan zozeer?
vtm k-zoom voor kleindere nickoledeon en disney channel voor iets grotere vt4 en kanaal 2 vanaf de puberteit ik zie echt niet in hoe men veel kijkcijfers gaat trekken. de openbare omroep moet stoppen met geld te verspillen aan het proberen van iedereen te bereiken... als het geld opbrengt zou het nog goed zijn, maar zoals het plan er nu uitziet gaat canvas 1 inhalen qua herhalingen sinds de ochtendprogrammatie geheel wegvalt alsook voetbal etc.. en komt er een nieuw kanaal bij in een zwaar concureerende kinderzendermarkt. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banneling
|
|
|
|