![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een kinderachtige opmerking, je moet het toch eerst lezen voor je weet wat er in staat.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Waarom niet?
Gaat u in uw leven ook alles wat u stoort of verwondert steevast uit de weg zonder vragen te stellen? Misschien kunnen we maar beter dit discussieforum sluiten indien men niets meer ter discussie mag opwerpen dat men gezien, gehoord of gelezen heeft uit vrees geconfronteerd te worden met inhoudsloze commentaar in de aard van 'lees het dan niet' 'zet uw tv/radio dan uit' of 'kijk dan naar de andere richting'. PS Ik heb het trouwens ook niet gelezen daar de politieke mening van de zoveelste BV mij persoonlijk niet interesseert. Maar goed, blijkbaar is het algemeen aanvaard dat zelfverklaarde 'kwaliteitskranten' ook vervallen in die stupide BV-verheerlijking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Of het een echt haatbericht is ben ik niet van overtuigd maar zeker wel tendenieus. Wat me vooral voor de borst stoot is
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Straf ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tof dat Vlamingen met Walen overeenkomen net zoals ze ook zullen overeenkomen met toffe Duitsers, toffe Fransen, toffe Nederlanders, toffe Luxemburgers en ga zo maar door
Toch vind ik dit niet het ultieme argument om een land samen te houden waar ondanks het feit dat we allemaal toffe mensen zij we door middel van onze politieke keuzes duidelijk wordt dat we ieder een andere toekomst zien in België. Dus ofwel hervormen we zodat we er samen beter van worden ofwel gaan we samen achteruit ofwel worden we buren en niets houdt ons tegen om ook toffe vrienden te worden.
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voetbal gaat la belgique samenhouden.
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het hoeft geeneens de rode partijvod van de morgen of hun bijhuis van de standaart te zijn...nergens...nooit...
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Ditmaal moet ik U bijtreden, deze collum als een 'haatbericht' typeren is er zwaar over.
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het typeert wel het "zuiverheidsdenken" over goede en slechte Vlamingen dat tegenwoordig overal schaamteloos de kop opsteekt. Dat belooft voor de etnische zuivering die ons te wachten staat, mochten die navelstaarders het ooit helemaal voor het zeggen krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als u vindt van wel, verklaar u dan nader? Waar precies zit de haat dan wel? Ik spreek integendeel mijn vrees uit voor haat, meer bepaald de nationalistisch geïnspireerde haat tegen al wat niet als "zuiver" ("echte Vaming", "goede Vlaming", "eigen volk") beschouwd wordt. Helaas zijn er in de geschiedenis talloze voorbeelden die aantonen dat die vrees niet ongegrond is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.xs4all.nl/~jan/Publicatie...inktencate.htm
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 15 april 2011 om 14:01. |
|
![]() |