![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is FDW bekwam om als Minister President te fungeren ? | |||
Neeeen ! Doe Vlaanderen dat niet aan !! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 22,50% |
Yes ! Eindelijk gaan we vooruitgang boeken ! |
![]() ![]() ![]() |
28 | 70,00% |
Grapjas..who cares... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() KOSMOS was echt wel nuttig... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Persoonlijk ben ik niet echt pro-Dewinter,maar in dit programma komt hij toch wel heel sterk over.
Als ex-N-VAlid (en dus eerder bekijkend van op afstand) ben ik zeker dat het blok hier stemmen heeft gewonnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vond Dewinter ook schitterend. Het was vooral schitterend dat verschillende mensen zeiden : ja daarvan staat niets in uw programma en filip dan : ja, dan hebt u ons programma niet goed gelezen. Het VB heeft zijn standpunt over alle belangrijke zaken mogen verdedigen, ook de onderwerpen waarover ze normaal niets mogen zeggen. Ik was aangenaam verrast, een heel uur zendtijd. Chapeau voor VTM! En dit heeft kiezers overtuigd, wees daar maar zeker van!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() ik heb geen grote afgang gezien van dewinter
hij antwoordde wel langs vragen en bleef soms vrij vaag wat natuurlijk niet-politici enerveert. Maar om van een afgang te spreken ? neen Maar zeker ook niet briljant. Het was : gewoontjes idd die agente was zeer irriterend, inclusief haar stemmetje en belerend vingertje; deed me spontaan denken aan Morelleke forelleke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer de mensen na al dit, nog voor het VB blijven stemmen is dat hun probleem. Het zal pas mijn probleem worden de dag dat ik naar de pijpen van het VB zal moeten dansen, maar dan zal ik ook wel zelf een creatieve oplossing voor bedenken, de dag dat het ooit zover zal komen. Dus stop met die flauwe kul dat onze kritiek op het Blok contra-productief werkt, als de mensen racist zijn en racisme en discirminatie willen legaliseren, wettig maken, dan moèten ze op het Blok stemmen.
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over rookgordijn gesproken ..aan alle rokende blokkers..u bent gewaarschuwd ! ![]() ![]() Ik zou niet graag in de rokers hun schoenen willen staan als het blok in Antwerpen aan de macht komt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Typisch was ook zijn uitleg over het Vlaams Blok (rechteroever) dat de haven van Antwerpen wil uitbreiden en hetzelfde Vlaams Blok (linkeroever) dat Doel wil behouden. Volksverlakkerij dus, dat FDW maar zelf in Doel gaat uitleggen dat het Vlaams Blok in feite Doel wil opdoeken, ipv zijn locale afdeling daar de mensen voor de gek laat houden.
![]()
![]() |
#51 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Welwelwel... Kijk eens aan... Plots komt een linksekloot weer op voor de rokers, terwijl het de politieke linkerzijde is die al jaren in gans het Westen de ene anti-tabaksmaatregel na de andere neemt! Maar als het tegen het VB is, steekt het niet zo nauw hé Neruda?!? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat het Blok de mensen voor de gek houd. 33% van de mensen zijn rokers en vooral de lagere sociale klassen roken het meest. Wie gaat het VB meer belasten en straffen? Juiste, de zwaksten in onze maatschappij.
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Ik zag veel 'knip en plak' werk.
En.... Veel verzuurde haatdragers. Dus zeker geen referentie naar het 'gewone Vlaamse volk' |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Puur kiezersbedrog....nogmaals ..[size=6]laat u niet naaien !![/size] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Wat ik goed vond was, dat men begon over het doden van die kat... euh hond door een Vlaams BLokker. (waarschijnlijk had die man het verkeerde spiekbriefje vast)
Nu kreeg het Vlaams Blok eindelijk "RECHT VAN ANTWOORD" |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Overigens wil ik je er even op attent maken dat je weeral door de mand valt. Moet pijn doen aan dat gat van je. Het zijn immers de linksen die spreken over de klassenmaatschappij. ![]() |
||
![]() |
![]() |