Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2004, 17:47   #41
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chucky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Heeft Hellebaut ook uitgelegd waarom ze straatverbod kreeg van de rechter?
Genoeg reden misschien, om haar in de VERNIELING te slaan ???????????????
Ze is gevaarlijk voor haar kinderen, dus genoeg reden!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 17:49   #42
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus maar beter de schedel inslaan ?????????
U antwoord naast de kwestie...

Dat Verreycken verkeerd heeft gereageerd is intussen wel al enkele keren gezegd, maar daar leest u blijkbaar graag selectief over. De vraag was of ze, naast het klassieke vechtscheingsbetoog "de andere is de schuld van alles", ook heeft uitgelegd waarom zij een verbod had gekregen, waarom zij dat verbod heeft genegeerd en waarom zij geprobeerd heeft haar (ex)-man met een spuitbus traangas te lijf te gaan (hetgeen nog steeds verboden wapendracht is voor zover ik weet)...
Heeft ze dat niet gedaan, dan is dit interview niet meer dan een sterk staaltje dogmatiek...

Je moet geen blokhater zijn om in te zien dat Verreycken verkeerd heeft gehandeld, je moet evenmin een bloklover zijn om in te zien dat mevrouw evenzeer wat dingen op haar kerfstok heeft staan...
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 17:50   #43
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

De dame heeft me positief verrast, ze is zeer intelligent, maar wat goedgelovig en vóór alles een idealiste (gaat dat niet samen ?). Martina Hellebaut is een echte Vlaams-nationaliste die ondanks haar slecht wedervaren nog altijd aan de Vlaamse Zaak denkt. Een dame die haar eigen miserie wegcijfert in het licht van haar opvoeding, haar jeugd in het VNJ, haar liefde voor Vlaanderen. Chapeau !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 17:54   #44
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
De dame heeft me positief verrast, ze is zeer intelligent, maar wat goedgelovig en vóór alles een idealiste (gaat dat niet samen ?). Martina Hellebaut is een echte Vlaams-nationaliste die ondanks haar slecht wedervaren nog altijd aan de Vlaamse Zaak denkt. Een dame die haar eigen miserie wegcijfert in het licht van haar opvoeding, haar jeugd in het VNJ, haar liefde voor Vlaanderen. Chapeau !
En die op vraag van haar extreem-linkse familie op de voorpagina van elke krant komt te komen. Zeer integer allemaal. Trouwens, ik mis het voornaamste in dit verhaal: haar schuld. Ik kan me niet inbeelden dat er ook maar één mens rondloopt die de publicatie van een uitgelokte vechtscheiding niet als een politiek spelletje bekijkt.
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 17:55   #45
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Hendrik
Het artikel in Humo laat één klok horen. Het is moeilijk, zoniet onmogelijk, om op basis van de verklaringen van de echtgenote alleen, welke conclusie dan ook af te leiden.
De feiten zijn duidelijk:
a. De rechtbank heeft lastens mevrouw een straatverbod afgekondigd dat door mevrouw werd overtreden.
b.mevrouw was in het bezit van een spuitbus met traangas.
c.mevrouw heeft die spuitbus bovengehaald
d.mijnheer heeft mevrouw duidelijk geslagen en afgetroefd.
Als Humo het journalistiek aanvaardbaar vindt om een tribune te geven aan één van de betrokken partijen, terwijl het onderzoek nog loopt, dan kan ik dat alleen betreuren: de versie van de dader werd door zijn advokaat in een mededeling toegelicht maar wordt hier niet weergegeven.

Het is aan de rechtbank om Verreycken te vervolgen voor zijn daden.
De heer Verreycken had zich moeten beheersen en had zijn vrouw niet moeten aftroeven, maar mevrouw Hellebaut had zich moeten houden aan het straatverbod dat door de rechtbank werd opgelegd.
Zijn "commentaar" zal voor de rechtbank zijn, en niet voor Humo.
Mevrouw heeft het straatverbod genegeerd. Ik denk dat de rechter een ander vonnis zal vellen over het CO-OUDERSCHAP.
En dat mevrouw haar kinderen een heel lange tijd geen zoentje meer zal moeten geven!
Rob heeft zich verdedigd, en mevrouw ziet er nog redelijk goed uit, voor uit de handen te komen van zo een volgens haar "woesteling".

8) Humo, heeft wel gepeild naar "zijn" reactie...............doch, was niet bereikbaar voor commentaar (of had je anders verwacht ?)
Mijnheer zal reageren waar hij moet, in de rechtzaal. Mijnheer gaat zijn vrouw haar privéleven zo maar niet te grabbel gooien!
Mischien komen we nog te weten van mevrouw hoe de sexuele relatie verliepen.
Oud 10 juni 2004, 17:56   #46
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam

Jah, mij moet je ook niet komen vertellen dat je als vrouw je hoederecht over je kinderen (volledige hoederecht dan nog wel) kan verliezen... is mevrouwtje dan echt zo'n engeltje?
Dus maar beter de schedel inslaan ?????????
Als dat Uw oplossing is!
Oud 10 juni 2004, 17:57   #47
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lievendr
had dergelijke dingen al horen waaien over rob
raar, het Blok is toch helemaal geen macho of militaristische aprtij ? wie had dat kunnen denken ?

oh ja, als de media verkeerd zijn en niet het Blok, moet het Blok maar klacht indienen voor elke leugen als smaad... waarop wordt er gewacht ?
Omdat het Blok hier niet bij betrokken is.
Oud 10 juni 2004, 18:01   #48
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Haleluja ! Nu nog een mirakel en we hebben er een Heilige bij ! Moeder Martina, door een speling van het lot het recht over haar kinderen ontzegd, maar door de edelmoedigheid van de Humo erin geslaagd om de harten van de Vlamingen voor zich te winnen. Ondanks al haar miserie dacht ze maar aan één ding : de Vlaamse zaak ! Man noch kinderen konden haar bekoren, de Vlaamse Zaak was haar leven, en ze zou ze indien nodig met traangas verdedigen !

Brugge V&L, een leestip :
De avonturen van Urbanus, deel 29, De slavin van Tollembeek.
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 18:04   #49
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

En meschien voor de tweedemaal haar kinderren ontvoeren.Een voorbeeldige moeder is da
Oud 10 juni 2004, 18:09   #50
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een bondige samenvatting van een intervieuw met Mevrouw Verreycken (Humo). Als tegengif op het partijdig artikel van Bart Siffert (Blok-advocaat en verkiesbare plaats op de Bloklijst van Vlaams Brabant).

Martina Hellebaut " We leerden elkaar kennen bij het VNJ. Om de een of andere reden zag ik als zeventienjarige in hem de prins op het witte paard: samen met hem wilde ik op de bres staan voor het Ideaal, een Vlaamse onafhankelijke staat. Zijn ouders waren vanaf het begin tegen onze relatie: ik was met mijn diploma lager middelbaar onderwijs ongeschikt voor hun zoon, die voor advocaat studeerde. Zelf heeft senator Wim Verreycken, de vader van Rob, zijn lagere middelbare school niet eens afgemaakt. Maar goed, zijn ouders zijn in ' 91 niet naar ons trouwfeest gekomen. Rob studeerde toen nog, ik ben gaan werken opdat hij zijn studie zou kunnen afmaken."

Wat met zijn gewelddadig verleden ?

Hellebaut " Als student in de rechten kreeg hij al de bijnaam Rob Klop maar ik was er van overtuigd dat hij mij nooit iets zou doen. Ik ben wel boos op hem geworden toen hij Kris Merckx (PVDA) zo maar op zijn gezicht heeft geslagen zonder dat de man iets had gedaan. Hij was mijn man en ik heb toen een valse getuigenis afgelegd om hen te beschermen. Ik heb Rob veel te vaak verdedigd. Op een dag sloeg hij een vrouw die haar huur niet betaalde, het dreigde een zaak te worden en hij heeft het mens honderduizend frank zwijggeld betaald, opdat ze geen verdere stappen zou zetten."

Over zijn advocatencarrière.

Hellebaut " Hij kwam aan de bak aan de balie in Brussel via Blok-kamerlid en advocaat Bart Laeremans. Rob werkte halftijds voor de juridische dienst van het Blok en kreeg het aan de stok met een collega, Bart Marechal. Die heeft hem in een ruzie ooit 'een psychopaat' genoemd. Achteraf bekeken is dit geen foute inschatting."

Noteer: advocaat Bart Marechal werkte voltijds op de jurische dienst van het Blok, werd eerst uit de omgeving gehouden van Verreycken en iets later buitengegooid door personeelschef Buysse. Zoals gebruikelijk werd gekozen voor het lieve vriendje en werd de uiterst bekwame Marechal geslachtofferd.

Hellebaut vertelt verder: " Rob noemt mij 'labiel' omdat ik twee postnatale depressies heb gehad, daar had hij totaal geen begrip voor. In zijn ogen bestaat zoiets niet, 'je bepaalt zelf hoe je je voelt', depressies zijn "Fabeltjes uit de Flair" zei hij. Einde discussie. Na de geboorte van Harald was ik in een zware depressie gesukkeld. Mijn dokter had me afgeraden om aan nog een kind te beginnen, maar Rob wou absoluut drie kinderen naar zijn grote voorbeelden Vanhecke, Annemans en Dewinter. En ik was bang voor een derde kind. Naarmate Rob meer en meer in beslag werd genomen door het Blok ging het snel bergaf. Hij heeft me bedreigd, mijn moeder tegen mij opgezet, mij meerdere keren mishandeld. Telkens ik klacht indiende wist hij het binnen de vijf minuten. Zijn zus werkte bij de politie, de helft van het korps bestaat uit Vlaams Blokkers, de nieuwe superflik ' korpsoverste Muyters' is Blokker en de niet onbesproken commissaris Debie werkt nu bij het Blok. Een agent vertelde mij dat zijn collega' s systematisch informatie doorbelden. Rob is de advocaat van Debie."

Is Rob rascist ?

Hellebaut: "Me dunkt van wel. Mijn lieve echtgenoot plakt nu affiches met de tekst: 'Islam stop, stem Rob'. Op het Vlaams Blok-secretariaat zag ik stickers van twee parende kamelen waaronder: "werk in eigen streek !" Ik heb meermaals mijn ongenoegen geuit aangaande de opruiende slogans en het teren op het uitschelden van vreemdelingen. Een dikke maand geleden waren we met de kinderen in de speeltuin. Zegt Harald opeens: 'Ik vind dat er te veel Marrokanen in België zijn.' Het mannetje is vijf jaar ! Rob lachtte eens. Ik zeg: Warom zeg je dat, Harald ?' - 'Omdat het zo is.' Ik wil zoiets niet horen uit de mond van een kind van vijf dat nog geen mening kan vormen. Zijn zij gebaat met een vader die hen dingen influistert waar ze niet aan toe zijn ?"

Geweld structureel probleem bij het Blok ?

Hellebaut: "Er zitten een heleboel heethoofden, ze hebben een eigen ordedienst om dat soort mensen in toom te houden. Dewinter heeft een persoonlijk bodyguard bij zich. Nu schildert het Blok mij af als een krankzinnige. Dat doet pijn, jazeker. Ze hebben mij op de lijst van de provincieraad gezet omdat ze vrouwen nodig hadden, ik ben ook gaan plakken, heb gewerkt voor de partij, brochures gebust en Rob alle mogelijke steun gegeven. Ik wil met de partij niets meer te maken hebben. Het is een partij net als alle andere, een slangenkuil, waar de één de ander een mes in de rug steekt, en iedereen met iedereen aanhoudt - ook de partijtop. Van mij mag de partij ophouden te bestaan."

Het Blok een sekte ?

Hellebaut: " Les extrèmes se touchent, en dat weet ik al langer dan vandaag: het Vlaams Blok en de PvdA lijken ook sterk op elkaar. Dat zijn alle twee sektes die alles opeisen, voor en na de uren. Mijn echtgenoot was er nooit voor zijn gezin. Ik was weer beginnen studeren en heb het moeten opgeven. Rob keek niet meer naar ons om. En zo is het misgegaan." Mijn persoonlijk advies voor de mensen is: Ben je Vlaams-nationalist, stem in Godsnaam N-VA. Geert Bourgeois lijkt me een geschikte kerel. Maar: Stem asjeblieft niet voor het Vlaams Blok".
Nu nog aan Mevrouw Verreyken duidelijk maken dat de NVA dezelfde racistische ideologie volgt als het Blok.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 18:43   #51
Seba
Europees Commissaris

Standaard

ik zal nogmaar een wanhoopspoging en odnernemen en mijn tot nu toe steeds onbeantwoorde vraag herhalen:

compleet los gezien van de feiten tussen Verrycken en hellebaut, hoe was het dan nog mogelijk dat Rob Klop, gezien zijn gewelddadig verleden, zo hoog kon opklimmen binnen de partij van minder geweld? Wat zijn de verklaringen van onze Blokkers daarover? Ik hoor Frank van Hecke wel zeggen dat die drugsdealer en moordenaar consequent uit de partij zijn gezet, maar ik hoor hem niets zeggen over de eerdere feiten van Verrycken. Het zou toch neits met zijn vader of zijn goeie vriend Filip te maken hebben zeker?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 19:12   #52
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik zal nogmaar een wanhoopspoging en odnernemen en mijn tot nu toe steeds onbeantwoorde vraag herhalen:

compleet los gezien van de feiten tussen Verrycken en hellebaut, hoe was het dan nog mogelijk dat Rob Klop, gezien zijn gewelddadig verleden, zo hoog kon opklimmen binnen de partij van minder geweld? Wat zijn de verklaringen van onze Blokkers daarover? Ik hoor Frank van Hecke wel zeggen dat die drugsdealer en moordenaar consequent uit de partij zijn gezet, maar ik hoor hem niets zeggen over de eerdere feiten van Verrycken. Het zou toch neits met zijn vader of zijn goeie vriend Filip te maken hebben zeker?
Seba, voor welke "feiten" is Rob veroordeelt. Die feiten uit de Humo?
Of zijn er wel degelijk andere feiten.
En Seba, wanneer iemand zijn straf heeft voldaan, dan mag men daar zelfs niet meer op zinnespelen.
Maar allééé bij de Vl. Blokkers mag men dat. Een pedofiel in Uw straat, mag men zelfs niet zeggen tegen zijn kinderen.
Maar een Vl. Blokker zijn privé, die mag zelfs op TV!
Oud 10 juni 2004, 19:16   #53
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:

En Seba, wanneer iemand zijn straf heeft voldaan, dan mag men daar zelfs niet meer op zinnespelen.
Maar allééé bij de Vl. Blokkers mag men dat. Een pedofiel in Uw straat, mag men zelfs niet zeggen tegen zijn kinderen.
Verrycken is veroordeeld voor de geweldpleging op Kris Merckx. Verrycken heeft buiten die feiten ook al meerde malen voor de rechtbank moeten verschijnen. Het is trouwens grappig hoe u nu ineens begint te pleiten dat na het uitzitten avn een straf men zou moeten kunnen doen alsof er niets gebeurd is. In andere topics horen we niets anders dan Blokkers over het terug opnemen van criminelen bij de PS.

Nogmaals: volgens mij is er dus geen enkel "geldige" reden waarom Verrycken zo hoog is kunnen opklimmen binnen departij. Het toont weeral eens dat het Blok (net zoals alle andere partijen) met twee maten en gewichten meet
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 19:19   #54
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Verrycken is veroordeeld voor de geweldpleging op Kris Merckx. Verrycken heeft buiten die feiten ook al meerde malen voor de rechtbank moeten verschijnen. Het is trouwens grappig hoe u nu ineens begint te pleiten dat na het uitzitten avn een straf men zou moeten kunnen doen alsof er niets gebeurd is. In andere topics horen we niets anders dan Blokkers over het terug opnemen van criminelen bij de PS.

Nogmaals: volgens mij is er dus geen enkel "geldige" reden waarom Verrycken zo hoog is kunnen opklimmen binnen departij. Het toont weeral eens dat het Blok (net zoals alle andere partijen) met twee maten en gewichten meet
Kris Merckx en de zijnen zijn allemaal brave jongens en meisjes die geen vlieg, laat staan een mestkever, zouden kwaad doen!
Oud 10 juni 2004, 19:21   #55
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Depressies, zijn dus "Fabeltjes uit de Flair" volgens Rob Klop ??? . Wat een "innemende" persoonlijkheid is hij toch . Wedden dat de "blokkers" het ALWEER over "privésfeer" gaan hebben.

8) Wel, sorry, als publieke figuur, heeft hij de waardigheid, vh parlementslid te beschermen. 8)
mag ik even een zakdoek gaan halen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 19:24   #56
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Bij de veroordeling van Rob op de Cris Mercx, zzal er ook wel een vlieg op Cris mercx hebben gezeten.
U zou eens moeten meegaan met een plakploeg van het Vlaams Blok. Zou U direct weten waarom er dikwijls geweld wordt gebruikt.
Grappig dat U daar op wijst dat de heren van de PS daar iedere maal met de neus op gedrukt worden, maar mag ik, er U op wijzen, dat die mensen daden hebben gesteld vanuit Hun functie die ze bekleden, en niet vanuit een privé geschil.
De meesten zijn veroordeelt voor het stelen van gemeenschapsgelden.? En herinner U de uitspraak van de heer Van Miert. Als mijn echtgenote (Carla Galle) wordt veroordeelt, zal ik eens een boekje open doen over de SP.A en de Ps. Resultaat...................... Carla Galle is niet gestraft, men heeft het laten verjaren.
Ja, het gerecht kan héél vlug werken. Als het in hun straatje past.
De milieuboxen, zijn ook voor na de verkiezingen. De Villa waar de postmannen hebben aan gewerkt in La Douce France, zijn ook voor na de verkiezingen. De VZW van Patje janssens................voor na de verkiezingen.
Belachelijk. Uitstellen totdat het verjaart is dat is na de verkiezingen!
Oud 10 juni 2004, 19:27   #57
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Het linkse rioolblad Humo is wel één van jouw favorieten hé Lucien?!? Zeker sinds je "babbeltje" met hun vriendjes van De Morgen toen je zelf opstapte bij het VB.
Wel 1.000.000 lezers, elke week Allemaal rioollezers zeker. Hoe zou je jezelf dan bestempelen . Laat maar, ik "spoel je rotzooi wel even door "

één koopt het, tien anderen kijken naar de prentjes, honderd anderen bekijken het bij een dokter of tandarts, of bij de soc mutualiteit, en de laatse geeft er nog 5 cent aan op de voddenmarkt... na zes maanden kunnen het inderdaad 1.000.000 mensen het gelezen hebben
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 10 juni 2004, 19:31   #58
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Afijn, jammergenoeg kunnen we in de provincie Oost-Vlaanderen niet voor Rob stemmen, anders zou ik dat zeker doen. Niet omwille van z'n daden, maar omwille van het linkse gezeik over hem.

Ge moet eens bij mij thuis komen, ik heb de WC pot speciaal aan de zijmuur van het toilet gehangen, zodat het gemakkelijker is om links te zeiken.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 19:39   #59
Chucky
Provinciaal Statenlid

Chucky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lievendr
had dergelijke dingen al horen waaien over rob
raar, het Blok is toch helemaal geen macho of militaristische aprtij ? wie had dat kunnen denken ?
Qua humor, kan dat tellen
Chucky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 19:43   #60
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Dag Allemaal, het wijlen-roddelblad Blik, Story,... halen of haalden ook allemaal mooie oplages hoor. Kwantiteit aan lezers gaat over 't algemeen vrij goed samen met de mate aan vulgariteit en succes bij de smakeloze domme massa.
En daarom staan de Blok-manitoes te drummen om ook eens met een intervieuw in die "vulgaire" roddelbladen te komen. Uw vuil Frankske kwam tweemaal in korte tijd zijn demagogie verkopen in Dag Allemaal , ten bate van die "smakeloze domme massa" !
stond daar in dat roddelblad ook van wie ze die traangas gekregen had
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be