![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat Verreycken verkeerd heeft gereageerd is intussen wel al enkele keren gezegd, maar daar leest u blijkbaar graag selectief over. De vraag was of ze, naast het klassieke vechtscheingsbetoog "de andere is de schuld van alles", ook heeft uitgelegd waarom zij een verbod had gekregen, waarom zij dat verbod heeft genegeerd en waarom zij geprobeerd heeft haar (ex)-man met een spuitbus traangas te lijf te gaan (hetgeen nog steeds verboden wapendracht is voor zover ik weet)... Heeft ze dat niet gedaan, dan is dit interview niet meer dan een sterk staaltje dogmatiek... Je moet geen blokhater zijn om in te zien dat Verreycken verkeerd heeft gehandeld, je moet evenmin een bloklover zijn om in te zien dat mevrouw evenzeer wat dingen op haar kerfstok heeft staan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() De dame heeft me positief verrast, ze is zeer intelligent, maar wat goedgelovig en vóór alles een idealiste (gaat dat niet samen ?). Martina Hellebaut is een echte Vlaams-nationaliste die ondanks haar slecht wedervaren nog altijd aan de Vlaamse Zaak denkt. Een dame die haar eigen miserie wegcijfert in het licht van haar opvoeding, haar jeugd in het VNJ, haar liefde voor Vlaanderen. Chapeau !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mischien komen we nog te weten van mevrouw hoe de sexuele relatie verliepen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Brugge V&L, een leestip : De avonturen van Urbanus, deel 29, De slavin van Tollembeek.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En meschien voor de tweedemaal haar kinderren ontvoeren.Een voorbeeldige moeder is da
![]()
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() ik zal nogmaar een wanhoopspoging en odnernemen en mijn tot nu toe steeds onbeantwoorde vraag herhalen:
compleet los gezien van de feiten tussen Verrycken en hellebaut, hoe was het dan nog mogelijk dat Rob Klop, gezien zijn gewelddadig verleden, zo hoog kon opklimmen binnen de partij van minder geweld? Wat zijn de verklaringen van onze Blokkers daarover? Ik hoor Frank van Hecke wel zeggen dat die drugsdealer en moordenaar consequent uit de partij zijn gezet, maar ik hoor hem niets zeggen over de eerdere feiten van Verrycken. Het zou toch neits met zijn vader of zijn goeie vriend Filip te maken hebben zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of zijn er wel degelijk andere feiten. En Seba, wanneer iemand zijn straf heeft voldaan, dan mag men daar zelfs niet meer op zinnespelen. Maar allééé bij de Vl. Blokkers mag men dat. Een pedofiel in Uw straat, mag men zelfs niet zeggen tegen zijn kinderen. Maar een Vl. Blokker zijn privé, die mag zelfs op TV! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nogmaals: volgens mij is er dus geen enkel "geldige" reden waarom Verrycken zo hoog is kunnen opklimmen binnen departij. Het toont weeral eens dat het Blok (net zoals alle andere partijen) met twee maten en gewichten meet
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U zou eens moeten meegaan met een plakploeg van het Vlaams Blok. Zou U direct weten waarom er dikwijls geweld wordt gebruikt. Grappig dat U daar op wijst dat de heren van de PS daar iedere maal met de neus op gedrukt worden, maar mag ik, er U op wijzen, dat die mensen daden hebben gesteld vanuit Hun functie die ze bekleden, en niet vanuit een privé geschil. De meesten zijn veroordeelt voor het stelen van gemeenschapsgelden.? En herinner U de uitspraak van de heer Van Miert. Als mijn echtgenote (Carla Galle) wordt veroordeelt, zal ik eens een boekje open doen over de SP.A en de Ps. Resultaat...................... Carla Galle is niet gestraft, men heeft het laten verjaren. Ja, het gerecht kan héél vlug werken. Als het in hun straatje past. De milieuboxen, zijn ook voor na de verkiezingen. De Villa waar de postmannen hebben aan gewerkt in La Douce France, zijn ook voor na de verkiezingen. De VZW van Patje janssens................voor na de verkiezingen. Belachelijk. Uitstellen totdat het verjaart is dat is na de verkiezingen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() één koopt het, tien anderen kijken naar de prentjes, honderd anderen bekijken het bij een dokter of tandarts, of bij de soc mutualiteit, en de laatse geeft er nog 5 cent aan op de voddenmarkt... na zes maanden kunnen het inderdaad 1.000.000 mensen het gelezen hebben ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge moet eens bij mij thuis komen, ik heb de WC pot speciaal aan de zijmuur van het toilet gehangen, zodat het gemakkelijker is om links te zeiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |