![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Anti-"14 septemberakkoord" coalitie tussen flaminganten en belgicisten | |||
Goed idee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
Slecht idee |
![]() ![]() ![]() |
6 | 54,55% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) BWarrior spreekt altijd FDF na, onder het credo "de vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden" 2) Al wat niet aan de fetisj van België anno 1967 voldoet, is bad, m'kay? |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het echter nergens tegengekomen...en ik moet zeggen dat de geschiedenis van die periode (let op hé: de echte geschiedenis en niet de geschiedenis als hoer van de overwinnaar) nogal een dada van mij is...
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad.
En had hij nog langer geleefd, dan had hij hem nog meer bewonderd! Vergeleken met het aantal dooien door Stalin vermoord, was Hitler een mietje ![]()
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In de winter van 32-33 heeft Jozef een miljoen meer mensen vermoord dan Dolf in al zijn concentratiekampen gedurende gans zijn carrière samen... Tot daar de verhalen dat sossen/commies hopeloos inefficiënt zouden zijn....in het brengen van honger, armoede en dood en in het vernietigen van de democratie zijn het onnavolgbare meesters.... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 september 2011 om 23:17. |
|
![]() |