![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Alleen kak, Jack.
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 november 2011 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Hebben al gedichtjes voor mij gemaakt:
Junior Guido oo7 trixie sint en, hier komt het: Another Jack ![]() Sorry als ik er vergat. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 november 2011 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn ook mensen die alles geprobeerd hebben en toch niet raken waar men ze wil hebben, lees vooral: wil hebben. Ik ben in ieder geval het gestaar en vooroordelen beu. Tenslotte ik zie vaak ook genoeg mensen die graatmager zijn maar hun lijf evenzeer volstompen met slechte dingen en daar dan de tol ook voor betalen, nu of op termijn. En dan heb ik het niet over vet worden maar algemene gezondheid uiteraard!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |