Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2012, 00:31   #41
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Prins Laurent oefent nog steeds ijverig de kunst van "over een rode loper stappen zonder om te vallen".
Alles op zijn tijd hé, lezen en rekenen komt later wel eens.
't Is ik niet oeweet oe linker patte voor rekter patte te zettén. Elp!
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 00:32   #42
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ja, dat rood ook. Maar geef die man een helikopter en je ziet hem niet meer.
De helikopter ook niet meer...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 01:53   #43
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Heel amusante draad, maar door:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
We hebben het hier niet over burgers maar over Koninklijke Prinsen. En ja, die staan wat mij betreft ver boven de modale burgers.
begin ik te twijfelen of magnificat nu een meester trol is of voer voor psychiaters.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 11:30   #44
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Naar aanleiding van deze draad ben ik wat op internet gaan neuzen en ik vond deze site http://nl.scribd.com/doc/108939960/P...Thierry-Debels
waar men het boek "Prins Laurent, rebel met een reden" van Thierry Debels kan lezen. Ik heb maar een deel gelezen maar ik was geschokt. Als wat hier in staat allemaal waar is, dan moeten we medelijden hebben met onze prinsenkinderen en hun lamentabele opvoeding, bijzonder in het geval Laurent. Geen wonder dat die volledig verknipt is.
Oud 27 november 2012, 11:33   #45
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

'k Moet er nog even aan toevoegen dat ik hem nog altijd de plezantste van de drie vind.
Astrid is volgens mij de sympathiekste en ook de "wijste". Zij verstaat de kunst om zich buiten de belangstelling te houden.
Filip ... tja, dat is wel persoonlijk, ik moet gewoon niets hebben van hem ...
Oud 27 november 2012, 11:49   #46
'XIII'
Banneling

Standaard

Ne 'snoeper', die Laurent! Na Wendy'ke ook nog eens in Italië gaan voogelen met een verpleegster uit het ziekenhuis waar zijn vrouw juist bevallen was. het roemruchte libido der Seksen-Coburgs, zeker?

http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=boekskes

Citaat:
Geheime minnares prins Laurent ontmaskerd

Wie was de knappe zwartharige vrouw met wie prins Laurent in 2005 gefotografeerd werd in Milaan? Een kennis volgens het Paleis, maar bij Story weten ze wel beter: de vrouw in kwestie was Laurents geheime minnares, die hij leerde kennen op de kraamafdeling waar zijn vrouw Claire kwam toen ze zwanger was van prinses Louise.

Laurence Brichet. Zo zou de vrouw heten met wie Laurent zeven jaar geleden gezien werd op de parking van een luxehotel in Milaan. Volgens Story is ze psychiatrisch verpleegster in het ziekenhuis waar prinses Claire beviel van haar kinderen en had Laurent in die periode een affaire met haar. ‘Bedrogen worden is verschrikkelijke, maar als dat ook nog eens gebeurt als je hoogzwanger bent en vervolgens pas bevallen, is nog tien keer zwaarder om dragen', schrijft het magazine meelevend.

De geruchten over Laurent en de tot nu toe onbekende schone staken ook zeven jaar geleden de kop op, maar werden door de koninklijke familie altijd ontkend. ‘Mijn echtgenote weet wat ik in Milaan deed', verklaarde Laurent toen. ‘Ze vertrouwt mij zoals ik haar vertrouw. Ik hou van haar, punt'. Ook prinses Claire reageerde toen: ‘Ik weet waarom mijn man in Italië was', zei ze toen. ‘Hij kent er veel volk en heeft er veel familie'
'XIII' is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 12:14   #47
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zit u niet in het verkeerde draadje ?
Ik reageer op het voorstel van Laurent...op de 'bal' zou je ook kunnen zeggen.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 november 2012 om 12:16.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 12:16   #48
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Heel amusante draad, maar door:

begin ik te twijfelen of magnificat nu een meester trol is of voer voor psychiaters.
Of gewoon iemand die een hiërarchische maatschappij voorstaat. Niet echt democratisch, maar zo zijn er wel meer.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 13:07   #49
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Of gewoon iemand die een hiërarchische maatschappij voorstaat. Niet echt democratisch, maar zo zijn er wel meer.
Iemand die dermate zijn persoonlijkheid of het gebrek eraan laat bepalen door idolatrie en zich zelfs ten dele vereenzelvigt met zijn idolen, kan bezwaarlijk nog als "gewoon iemand die een hiërarchische maatschappij voorstaat" omschreven worden, mijnheer Bollen.

Ik vrees dat de twijfel van mijnheer mkb wel degelijk gegrond is, en dat zijn tweede suggestie niet uit te sluiten valt. Dat is trouwens de reden waarom ik passende terughoudendheid betracht in mijn rechtstreekse antwoorden aan betrokkene.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 15:13   #50
modderfokker
Partijlid

Standaard

Kom uit Nederland, nooit van deze prins gehoord.

Wat doet meneer voor de kost?
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 15:47   #51
'XIII'
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Kom uit Nederland, nooit van deze prins gehoord.

Wat doet meneer voor de kost?
"Wat doet hij voor de kost?" Tja, in Nederland moeten de koninklijke nazaten werken. But, hey, this is Belgium. Het zwaarste werk dat hij al verrichtte was de snelheidsbeperkingen aan zijn laars lappen met een dure racewagen, ergens in een louche zaak in Congo verzeild geraken, sinterklaas spelen in een Smart en af en toe, naar goede Seksen-Coburgse gewoonte, de scheve schaats rijden. Oja, hij is prins Woef, de dierenliefhebber bij uitstek, om er toch nog iets positiefs over te kunnen zeggen. En af en toe werkt hij zijn pa op de zenuwen. Voor al die 'prestaties' wordt hij royaal door de belgische belastingbetaler gesponsord.
Oud 27 november 2012, 15:59   #52
modderfokker
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 'XIII' Bekijk bericht
"Wat doet hij voor de kost?" Tja, in Nederland moeten de koninklijke nazaten werken. But, hey, this is Belgium. Het zwaarste werk dat hij al verrichtte was de snelheidsbeperkingen aan zijn laars lappen met een dure racewagen, ergens in een louche zaak in Congo verzeild geraken, sinterklaas spelen in een Smart en af en toe, naar goede Seksen-Coburgse gewoonte, de scheve schaats rijden. Oja, hij is prins Woef, de dierenliefhebber bij uitstek, om er toch nog iets positiefs over te kunnen zeggen. En af en toe werkt hij zijn pa op de zenuwen. Voor al die 'prestaties' wordt hij royaal door de belgische belastingbetaler gesponsord.
En daar worden GEEN vragen bij gesteld?
Oud 27 november 2012, 16:05   #53
'XIII'
Banneling

Standaard

Citaat:
En daar worden GEEN vragen bij gesteld?
Bwa, sommigen wel, maar anderen vallen zelfs in aanbidding voor zulke sujetten.
Oud 27 november 2012, 16:12   #54
modderfokker
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 'XIII' Bekijk bericht
Bwa, sommigen wel, maar anderen vallen zelfs in aanbidding voor zulke sujetten.

Deze meneer heeft ook kinderen? In een andere draad hier vind een mevrouw dat dat voorbehouden is aan rijken..
Oud 27 november 2012, 16:28   #55
'XIII'
Banneling

Standaard

Citaat:
Deze meneer heeft ook kinderen? In een andere draad hier vind een mevrouw dat dat voorbehouden is aan rijken..
Ik begrijp niet goed waar je naartoe wilt.
Maar hij heeft zeker drie kinderen, waarschijnlijk vier en misschien wel meer. Met van Seksen-Coburgs weet je nooit.
Oud 27 november 2012, 20:02   #56
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

We kunnen hier ook eens een boekje open doen over het Nederlandse koningshuis. Of zijn die zoveel beter? Is Beatrijs niet één van de rijkste vrouwen ter wereld? Dat geld heeft ze ook niet bijeen geschraapt met hard werken, hé!
Oud 27 november 2012, 20:36   #57
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
We kunnen hier ook eens een boekje open doen over het Nederlandse koningshuis. Of zijn die zoveel beter? Is Beatrijs niet één van de rijkste vrouwen ter wereld? Dat geld heeft ze ook niet bijeen geschraapt met hard werken, hé!
Niemand belet u om dergelijk boekje open te doen, maar dan misschien liever als een aparte draad, want deze draad gaat over Laurent, meen ik.

En ik meen evenzeer dat het aspect “geld” of “rijkdom” niet echt de hoofdmoot vormt van de discussie in onderhavige draad.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2012, 18:46   #58
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De toverheks
Iemand die dermate zijn persoonlijkheid of het gebrek eraan laat bepalen door idolatrie en zich zelfs ten dele vereenzelvigt met zijn idolen, kan bezwaarlijk nog als "gewoon iemand die een hiërarchische maatschappij voorstaat" omschreven worden, mijnheer Bollen.
Och Here, 'ze?' is hier weer leuk bezig karaktermoord op mij te plegen. Dan klaagt ze dat ik op de man speel, maar ze doet zelf niet anders, de hypocriet. Dat ik mij zogezegd laat opslorpen door mijn zogenaamde idolatrie naar de Leden van het Koninklijk Huis is iets dat je zelf verzint.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De slang (uit de Bijbel, die de mensheid in de zondeval bracht)
Ik vrees dat de twijfel van mijnheer mkb wel degelijk gegrond is, en dat zijn tweede suggestie niet uit te sluiten valt. Dat is trouwens de reden waarom ik passende terughoudendheid betracht in mijn rechtstreekse antwoorden aan betrokkene.
Ah leuk te zien dat je eindelijk van zinnens bent mij met rust te laten. Al tijdens uw vorig account viel je mij te pas en te onpas lastig met irritante en provocerende opmerkingen. Ik heb je altijd zoveel mogelijk genegeerd, maar misschien had ik het anders moeten aanpakken en jou confronteren met uw ergerlijk en kleinzerig gedrag.
Je zou nu 'passende terughoudendheid betrachten in je rechtstreekse antwoorden naar mij toe' met andere woorden geef je hier aan om gewoon achter de rug om te spotten. En dit in een post waar je al hebt zitten beledigen, achter de rug om. Het typeert je helemaal, wat ben je vals.
Oud 28 november 2012, 19:15   #59
'XIII'
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Och Here, 'ze?' is hier weer leuk bezig karaktermoord op mij te plegen. Dan klaagt ze dat ik op de man speel, maar ze doet zelf niet anders, de hypocriet. Dat ik mij zogezegd laat opslorpen door mijn zogenaamde idolatrie naar de Leden van het Koninklijk Huis is iets dat je zelf verzint.

Ah leuk te zien dat je eindelijk van zinnens bent mij met rust te laten. Al tijdens uw vorig account viel je mij te pas en te onpas lastig met irritante en provocerende opmerkingen. Ik heb je altijd zoveel mogelijk genegeerd, maar misschien had ik het anders moeten aanpakken en jou confronteren met uw ergerlijk en kleinzerig gedrag.
Je zou nu 'passende terughoudendheid betrachten in je rechtstreekse antwoorden naar mij toe' met andere woorden geef je hier aan om gewoon achter de rug om te spotten. En dit in een post waar je al hebt zitten beledigen, achter de rug om. Het typeert je helemaal, wat ben je vals.
Kan iemand mij dat vertalen? Mijn Google translate laat mij in de steek.
Oud 28 november 2012, 19:30   #60
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Weg met het koningshuis.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be