![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dus misschien heeft Bartje wel een punt
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 8 december 2011 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb deze namiddag van de gladgekamde vooral een gladgestreken, opportunistisch vertelseltje gehoord dat bulkte van de clichés en van die vuil-politieke smerigheden. Maar toegegeven, de man is absoluut een vakman in de politieke 'volksinpakkerij'. Alleen jammer dat zijn volksbedrog niet meer 'pakt'! |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel te zien dat V.O.K.A. de baas is van De Wever en dat het V.O.K.A. de broodheren zijn van de NVA. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 december 2011 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is dan fantasie. Ik heb nog nooit voor de liberalen gestemd. En geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om dat ooit te doen. Maar ik kan het wel appreciëren als politici van welke strekking dan ook zeggen waar het op staat. En dat heeft Dewael gedaan.
|
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop dat het waar is wat Dewael zegt, want N-VA en VB hebben bijna een meerderheid in de peilingen.
|
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Sterk betoog van Patrick Dewael in de Kamer. Het applaus sprak dan ook boekdelen.
N-VA verschilt inderdaad weinig van VB. Ik zou ze zelfs rechts van het VB durven positioneren op het politieke spectrum. Liberalen in een sociale vacht, salonracisten, walenhaters |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#49 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Van Besien zit nu samen met BDW op de oppositiebanken. Met dat ene verschil dat BDW zich niet heeft laten naaien als een beginneling.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ze meer dan hier en daar één woord verstaan hadden .... maar ze klapten ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Dat is inderdaad een behoorlijk pak. Maar Hitler heeft bewezen dat je met een extreemrechts programma zelfs bijna een hele bevolking kan overtuigen. N-VA is niet mijn ding maar hun propaganda is sterk. Zij hebben ook veel aanhang binnen de journalistiek en op televisie.
|
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je bent beter aan het worden.
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mkb : 8 december 2011 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Oh maar dat verklaart alles. Maar troost u, velen begonnen ooit waar u zich nu bevindt. Sommigen worden politiek volwassen, anderen blijven kinderlijk aandoenlijk!
|
![]() |