![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bovendien, spreken ze geen Frans? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://joodsactueel.be/2009/03/22/va...diamantcrisis/ In het tijdschrijft Joods Actueel lezen we: Waarom de Joodse werklozen dan niet in een andere sector aan de slag gaan is volgens Friedman toe te schrijven aan twee oorzaken: ten eerste omdat de Belgische overheid hun diploma middelbaar onderwijs niet wenst te erkennen. Deze mensen zijn dikwijls briljant in Joodse studies maar hebben een vaak gebrekkige kennis van biologie, Europese geschiedenis of fysica. Een tweede probleem is de houding van de Vlaamse ondernemer die het moeilijk heeft met de religieuze voorschriften waaraan de chassidim vasthouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Voor de simpelen van geest: http://www.wakkerpedia.nl/index.php/Multikul
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zouden ze ook allemaal aan den dop staan? als zelfstandigen denk ik niet dat ze recht hebben op werkloosheidsvergoedingen zoals de marokkanen en turken dat hebben na één dag hier te hebben gewerkt. Die zien we toch bij de marokkanen ook hé? niet? schoon toch die zelfredzaamheid bij de noord-afrikanen nietwaar? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 januari 2012 om 18:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Sjacheren bij het onderhandelen doen ze altijd, maar eens de prijs en de voorwaarden bepaald zijn, kun je er van op aan dat ze hun woord nakomen. Een klacht bij hun rabbi kunnen ze missen als de pest. Ik ben dan ook nooit afgezopen door hen. Verder, de enige reden dat je nooit joden als werknemer voor niet-joden zult zien werken, is het feit niet-joden als goys beschouwd worden, zoiets als dhimmies in de islamitische context. Racisme ? Sure, maar dan wel in een vorm waar niet-joden geen last van hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook bovenvermelde uitleg zal wel verloren gaan, meteen vergeten worden, waarschijnlijk niet eens gelezen - want ze kennen het antwoord wel zelf, diegenen die vragen wat "multicul" betekent! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Statistisch gesproken zullen ze vroeg of laat zélf wel eens rechtstreeks de wrange vruchten proeven, van de zure confituur die ze zo hartstochtig hebben meebereid. Too little too late en diepe schaamte zal hun deel zijn. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 januari 2012 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Maar kom, wat voor moslims "gebrek aan integratiebereidheid" heet, heet bij joden dus "zelfredzaamheid". Een kwestie van terminologie waarschijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
http://nl.odemagazine.com/doc/0053/o...uropese-islam/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ik vraag me overigens af wie mijn openingspost heeft gelezen. Tot nu toe lees ik alleen maar reacties die evengoed gegeven zouden zijn als ik alleen maar de titel had gelost.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Joden organizeren eigen cursussen Moslims laten niet-moslims betalen om cursussen te organizeren waar ze dan niet naartoe willen gaan. Ik noem dat niet bepaald "kwestie van terminologie". Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 januari 2012 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En stel dat ze zo'n opleiding voltooien, wat dan? Wie gaat hen aannemen met al die eisen die ze stellen? Trouwens, wie wil werken, kan van alle werk doen, er is niet meteen een opleiding nodig. Eerder de onwil zich te schikken naar de arbeidsmarkt lijkt me het fundamenteel probleem te zijn. Een zelfstandige is dan ook niet werkloos, dat is de evidentie zelve en het is nog evidenter dat ze geen werkloosheidsvergoeding krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben 't gedeeltelijk met je eens. Het zou dus niet helemaal fijn moeten zijn voor je.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, woon je in Belgique of in Nederland? Laatst gewijzigd door eLife : 15 januari 2012 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |