![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Holebi's mogen trouwen! | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
56 | 60,87% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
36 | 39,13% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus waar is dan het probleem? Juist, het zit in jullie zelf, aanvaarden dat het een probleem IS, is al een stap in de goede richting. Dat is veel constructiever dan uzelf proberen te overtuigen dat ge geen probleem hebt, terwijl ge het wél zo aanvoelt... |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() bij CITYparade lopen ook nen helen hoop hetero's rond, en zijn die hun hetero-heid aan het overcompenseren? om het even welke parade: voor mij is da gewoon goe feesten.
Onlangs zei iemand tegen mij dat in de politiek enkel mensen die economie gedaan hebben daar nog enigzins zouden thuishoren. Maar hier wordt de theorie van vraag en aanbod wel iets té praktisch toegepast... |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ja, los van de gewelddadige acties die vele homo's toch mogen ondervinden is het opgroeien en leven in een wereld waar je als abnormaal wordt beschouwd, psychisch gestoord, waar je relatie als ersatz wordt bestempeld en je liefde voor je partner als pervers... dat is een vijandige sfeer om in te leven. Zeggen dat er een probleem IS - tja, met jullie, die homosexuelen niet als gelijkwaardig beschouwen, verder is een homorelatie net zoals alle andere... Het enige verschil is wat er in de slaapkamer gebeurd. En dan nog ![]()
![]() |
#46 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Telkens als Wim De Vilder het nieuws leest voel ik de onweerstaanbare drang om de buurjongen te bespringen! Wat is dat toch? Volgens mij bezitten ze duivelse krachten!!! Heer, verlos mij! |
||
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zo'n links rioolblad hé? Leve het Blokblad Blik! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() het verschil tussen een homo relatie en een heterorelatie? iedereen beweert dat het bij holebi's enkel om sex draait. wel volgens mij gaat het in de meeste holebirelaties meer om liefde dan bij hetero's.
gehuwde hetero's worden blijkbaar geacht kinderen te maken en zich voort te planten. heb hier ergens gelezen dat dat de bedoeling van het huwelijk is. stel: na een tijdje raakt de passie over, na nog wat langer dooft mss zelfs de liefde. maar er zijn die kinderen. hoeveel heterokoppels blijven niet samen in het belang van de kinderen? nu scheiden minder en minder een taboe wordt, vervaagt dit een beetje. holebikoppels hebben dit fenomeen nooit gekend. als een holebikoppel samenblijft is het dus niet voor de kinderen, maar voor de liefde. niet voor de sex hoor, een holebi vindt net zo makkelijk als een hetero ergens anders sex. en ja er gaan relaties kapot. maarer gaan ook heterorelaties kapot, alleen wordt daar vaak de schijn hooggehouden door niet te scheiden of toch te wachten tot de kinderen groot zijn. als holebi's kinderen willen of hebben, dan is dat een bewuste keuze. dan is daar over nagedacht en over gepraat. bij heteros is het jammergenoeg vaak zo dat een kind het logische gevolg is van een huwelijk.
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Veralgemeningen troef met zware onderschatting van het oudersschap, zware onderschatting van heteroliefde, zware overschatting van holebi-liefde, vreemde kijk op pocreatie bij hetero's, nog vreemdere kijk op procreatie bij homo's. Een duidelijk abnormale mening. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
"Ik ben homo, en jij?" Wel, hetero, zeker? So? Dit was weer zo'n typische Vlaams Blok-redenering... (sorry voor de belediging) |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat ik van die dieven vind? Criminelen als een ander natuurlijk, mensen met een mes prikken en geld afpakken is verwerpelijk, maar volgens mij heeft dat niets met het al dan niet homo zijn te maken. |
|
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#55 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#56 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#57 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Als beloning zal ik een goed woordje bij Guinness World Records voor u doen. Je moet me niet bedanken hoor, ere wie ere toekomt. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |