![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Holebi's mogen trouwen! | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
56 | 60,87% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
36 | 39,13% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() "Wetenschappelijk onderzoek in Nederland heeft aangetoond dat het gemiddeld leeftijdsverschil tussen man en vrouw bij hun eerste huwelijk ongeveer 1 jaar is. Bij een tweede huwelijk is de man gemiddeld 9 jaar ouder dan zijn vrouw. Zo worden dus voortdurend jonge vrouwen weggedraineerd van de jongemannenmarkt naar de uderemannenwereld.
Waardoor schaarste ontstaat op eerstgenoemde markt. En wat stellen we vast?! Simultaan met deze ontwikkeling neemt ook de homoseksualiteit in onze maatschappij toe! Bij gebrek aan vrouwen natuurlijk! Het gaat dus niet om echte homoseksualiteit, maar om een perverse oplossing van een acuut probleem." (Alexandra Colen in Humo) Wat een grap! ![]() Om je kreupel van te lachen, en van te janken tegelijkertijd! ![]() ![]() Kleine bemerking! Hoe verklaart ze dan de lesbiennes? |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Simpel toch, ze zegt op rustige en beleefde toon: "Ik verklaar u,... lesbienne".
Hoe zit dat eigenlijk met lesbo's, willen die ook een jonger blaadje, of liever een met ne grondsmaak. En Homo's? Liever een jong blaadje dan een ouwe die al tocht? |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat helemaal niet lachwekkend. Coolen valt veel te verwijten, maar homfilie blijft wel een abnormaliteit.
#4 |
Minister-President
|
![]() [size=6]GEEN RACISME !!![/size]
#5 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Nu ik zie het positief, straks kan ik weer op wandel met zo'n jong ding 8)
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ik zie ook niet in waarom homos niet zouden mogen trouwen. wat betreft de redenering van coolen. idd zeer grappig, al aantal maal gelezen en steeds strijk gelegen. ist bovendien dan niet de schuld van de oude geperverteerde mannen die de jonge vrouwen van de vrijgezellenmarkt snoepen? ![]() oudere mannen met jongere vrouw: moet kunnen, liefde kent geen leeftijd jongere mannen met oudere vrouw: moet kunnen, liefde kent geen leeftijd mannen met mannen, vrouwen met vrouwen: moet kunnen, liefde kent geen geslacht
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() grappig
en zo kennen we Colen hé waar zijn die andere Blokkers ? |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk, ik vind het vreselijk wat men in de Middeleeuwen allemaal met heksen deed, maar voor Alexandra Colen mogen ze die zaken nog eens even terug invoeren.
Wat een achterlijk wijf zeg! |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Toch straf dat men kritiek op de janette geeft staan ze op hun achterste pootjes he.....lachwekkend,zie maar da uw bruin vrienden u ni van het dak kieperen
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit werkelijk een grap? |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() weer hoogstaande discussies, hier
kan men niet met argumenten werken, moeten er altijd schimpscheuten bij zijn. misschien eens nagaan waar Coolen haar gegevens haald ? ik las een boek over gevangenissen, wel opmerkelijk hoe daar verkrachtingenvan mannen door mannen gebeuren, een plaag in vele gevangenissen, zijn die verkrachters dan allemaal homo's, of zijn het gelegenheids profiteurs. worden die dan ook bij het percent homo's gerekend.
#15 |
Minister-President
|
![]() Die Colen, die weet gewoon niet meer wat ze zegt, tjonge toch... op wat slaat dat nu... wat heeft ze dan te zeggen van jonge homo's ..... de onnozele trut. De broer van Alexandra is ook homo, misschien eens een citaat van haar herhalen.
"Alexandra Colen in het Laatste Nieuws 10 juli 1997 Mijn jonge broer is een homo. Hij zong als sopraantje in het koor van het koor van het college en ging mee op buitenlandse tournees. Enkele oudere zangers van het koor hebben hem in de homoseks ingeleid. U weet hoe homo’s gemeenschap hebben. Het is een inse gewelddadige daad waarbij men iemand binnendringt langs een tegennatuurlijke weg; Mijn broer heeft deze dramatische ervaring verwerkt door ze goed te praten. Hij werd zelf homo. Ik vermoed dat de meesten homo’s worden nadat ze door homo’s werden misbruikt. Zo plant homofilie zich voort." Zegt toch al meer dan genoeg zeker, ze vindt ook dat eigenaars van een woning het recht mogen hebben te weigeren hun woning aan een homokoppel te verhuren.
#16 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je zal maar de homobroer van Alexandra colen zijn.
Schitternd van HUmo om die nog eens vanonder het stof te halen. De onzin dat daar uitkomt... Daar kan Raf Coppens nog een puntje aan zuigen.
#17 |
Minister-President
|
![]() Dat ze misschien ook eens het gesprek leest met Wim de Vilder in de Humo, daar zal ze kunnen zien dat homo's mensen zijn als alle andere!
Maar eum, in de Humo van deze week heb ik dat nog niet zien staan van Madame Colen, op welke pagina staat dat juist? Ja heb hem nog niet volledig gelezen hé.
#18 |
Burgemeester
|
![]() Ik vraag me eigenlijk luidop af of die vrouw zelf wel gelooft wa ze zegt... Da kan toch ni!! Zo n kant en klare onzin!!!
Kvraag mij ook af hoe die vrouw aan kiezers geraakt! |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Persoonlijk vind ik Coolen ook een trut, ik kan ze echt niet hebben, en haar standpunten raken kant noch wal.
Toch vermelden dat ik ook gekant ben tegen homohuwelijk. Het is tegennatuurlijk en abnormaal. We moeten zulke zaken niet normaliseren door ze gelijke rechten te geven als hetero's.
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |