![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=aEyHumQbj0s Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zullen we meteen ook maar alle Vlaamse slachters aan de deur zetten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een discriminatie waarover in dit politiek-correcte landje bescheiden gezwegen wordt!
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Halal slachten is discriminerend en nog dieronvriendelijker dan de moderne slacht-technieken die eigenlijk gebruikt moeten worden. En daarbovenop. Als Piereke van op den hoek gepakt wordt op't slachten van een eigen konijn, krijgt ie een berg miserie over zich uitgestort. Mo van't pleintje met schaap naar een tijdelijke slachtvloer trekt is't in orde.
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Halal, halal handen af van mijn gehaktbal !!! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Ik ben daar ook geen voorstander van. Staatsscholen moeten neutraal blijven, dus mogen zij geen religieus geïnspireerd eten serveren, en als het katholiek onderwijs het serveert is het helemaal absurd...
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() eten wat de pot schaft en anders een bo'ke met choco.
zo zou het moeten zijn me dunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van mij mogen moslims de e-coli bacterie met elke hap halal vlees door hun strot duwen: eigen schuld, dikke bult. Maar dat mijn kleinkinderen zulks middeleeuws onhygienisch vlees moeten mee opeten "want ge proeft het verschil niet hoor", is er voor mij echt meer dan een schreef over! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ooit las ik het advies om bij het booken van een vliegreis een speciale maaltijd, zoals 'halal,' te kiezen. Één keer kreeg ik bij de KLM een lekkere oosterse maaltijd, de volgende keer zei men dat er geen halal was en kreeg ik twee zakjes gerookte amandelen van de vergenoegd kijkende blonde KLM stewardessen. Jaren geleden...ik weet niet hoe het vandaag gesteld is met de tolerantie, hoewel ik begrijp dat Surinamers als het even kan met de SLM vliegen vanwege de behandeling door KLM personeel. Je betaalt en wordt desondanks als schijt behandeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Ik had het vroeger al eens over een "kaboem" etiket gehad, dé totale racistische manier om ervoor te zorgen dat je geen halal-producten krijgt. Garagepoortconstructeur Ferryn werd ervoor veroordeeld.
Toch blijkt mijn idee ondertussen tot in Duitsland gehoor te vinden: Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 29 maart 2012 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Zou het dan niet correcter zijn een sticker 'geslacht onder verdoving' te gebruiken of zo? 'Gegarandeerd niet halal' lijkt me eerder op het negatieve te focussen, zo ga je de mensen niet meekrijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"geslacht onder 'wettelijke' verdoving" zou verplicht moeten worden! en dat ze niet zeggen dat het teveel moeite is om iets "wettelijks" op een sticker te plakken, want blijkbaar is het geen enkel probleem iets onwettigs op een sticker te plakken (het is niet enkel het onverdoofd onhygienisch slachten, maar tevens de ganse voedselketting die onder controle van 7de eeuwse muzelmaanse voedselwetten valt, en niet volgens de huidige 21ste eeuwse VERPLICHTE wettelijke hygienevoorschriften. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
je eet niet meer wat je wilt. Men VERZWIJGT wat je eet en creëert een zodanig marktaanbod dat je NIET MEER ZELF KAN BESLISSEN over wat je al dan niet eet of te eten geeft aan je kroost!! (Ik ben allesbehalve een fan van de McDonalds maar het moet gezegd dat ik bepaalde vestigingen ken, overgenomen door de bepamperde Noord-Afrikaanse nieuwskomers, die geen baconburgers etc meer serveren. Ik moet niet zeggen waarom zeker?) Vind je dat nog normaal? Wie dat wil kan in de stad, in ZIJN stad in ZIJN NIET-MOSLIM land (als België een moslimland zou zijn zou ik er uit vluchten, dat spreekt. Jij ook hoop ik) niet kan kiezen voor een burger met bacon wanneer hij of zij dat wenst, omdat er idioten zijn die in Allah geloven die ooit beweert zou hebben dat varkens onrein zijn en spek dus niet geconsumeerd mag worden? What's next? Morgen alle koeien de straat op, want de Indiërs komen af? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zou men VERZWIJGEN tegenover het OORSPRONKELIJKE volk van Europa wat hen wordt geserveerd? Moslims zijn zoals drie-jarige kleuters: driftbuien, schreeuwen, snokken en weet ik veel wat tot en met als ze hun gelijk niet krijgen. Janken, zagen, alle middelen aangrijpen om dit toch te gebruiken van het type "mijn papa komt u straks iets aandoen joh", wat dan nog waar is ook, want ze gedragen zich als kuddedieren met als gevolg dat er de volgende dag effectief 100 man staat van zijn tak te maken... Wat doe je daartegen in een georganiseerde samenleving? ![]() We kunnen er niet mee om ...
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |