![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik dacht dat het niet alleen over illegale personen ging, maar over illegaliteit in het algemeen, nee? Dus ook de buurman die zijn hele vuilniszak opstookt in de tuin, drugs,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is volstrekt legaal. De wetten die in Belgie gelden worden helemaal niet toegepast. Illegalen dienen opgespoord en gerepatrieerd te worden. Niet meer, niet minder. Het volk mag gerust helpen illegalen mee opsporen als de politie het niet doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() U bent weer een Godwin voorbeeld. WO2 doet hier niets ter zake, daar werden joden die systematisch vervolgd werden aangegeven en naar concentratiekampen gestuurd. Nu zouden illegalen gewoon gerepatrieerd moeten worden. Totaal iets anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag hoe men weet of iemand "illegaal" is, blijft opvallend onbeantwoord...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Vlamingen= pisvolk dat nog steeds politiek direct denkt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat daarbij ook illegalen betrokken zullen zijn is nogal logisch. Noemde men het aangeven daarvan vroeger geen burgerplicht ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. Wat een belachelijk idee...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Even herformuleren voor hen die een beetje dûr de comprenûre zijn: hoe weet men of iemand over de vereiste papieren beschikt op op Belgisch grondgebied te vertoeven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Dat kan je niet weten, enkel vermoeden. Als er elke dag mensen voor je huis slapen kan dat een vermoeden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw vraag is eigenlijk overbodig omdat hier zo goed als niemand dit initiatief toejuicht.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
populisme = "wij staan aan de kant van het volk"...yeah...weer een score van het VB
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Nee populisme is het volk beloftes doen terwijl je de wetenschap hebt dat je dit nooit kan invullen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overheid wil de problemen en de overlast veroorzaakt door illegalen minimaliseren en onder de mat vegen. Daarom wil het Vlaams Belang zoveel mogelijk feitenmateriaal verzamelen. |
|
![]() |
![]() |