Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 april 2012, 06:21   #41
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Moor, U hebt een probleempje. Of U bent een agigator die de Islam aanbeveelt op zo'n manier dat iedereen die religie gaat veroordelen als psychische lobotomie. Of U hebt die psychische lobotomie ondergaan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
En zo zie je maar dat veel autochtonen mannen hun pollen niet kunnen thuishouden.
Veel... Nope, allemaal, alle mannen zijn ergens wel autochtoon.

Citaat:
Geilen op de vrouwen,
En op mannen, en kinderen, en paarden, en auto's en wat dan nog ook. Het mag allemaal van me, zolang het maar in't koppeke blijft, en niet uit de broek komt.
Citaat:
En vrouwen vastpakken,aanraken
Ik pak regelmatig vrouwen vast. Mijn vrouw, mijn schoonmoeder, mijn tante, mijn zus, mijn nichtjes etc etc...
Citaat:
Poepke aanraken
een liefkozende tik op de billen, altijd een teken van affectie. Niet iets wat je doet bij een onbekende dame, of bij vrouwen waarvan je weet dat ze er direct verkeerd van denken. Dat vergt een beetje mensenkennis. Maar dat hoort nu eenmaal bij het leven.

Citaat:
Seksbeluste, maniakken, ... die waarschijnlijk niet aan hun trekken komen bij vrouwlief.
Dat kan gebeuren, en meer dan ik me kan voorstellen. Maar daar bestaan zoveel oplossingen voor dat het geen naam meer heeft. Gaande van Rosy Palm and her 5 fingers, al dan niet in combinatie met ongeoorloofd beeldmateriaal. (zie de tettendraad bv) Of zelfs professionelen die zulke diensten betalend, maar vrijwillig aanbieden.
Citaat:
Moest ik nou zoveel geld hebben als Pol Van Den Driesche
Hoeveel geld heeft die man dan?
Citaat:
in godsnaam dan ga ik gewoon naar een exotisch land en koop ik mij 3 seksbommen van een vrouwen en dan kunnen zij uw behoeftes optimaal bevredigen
Aha, meneer ziet vrouwen als koopwaar , die gekocht kunnen worden van andere mannen.
Citaat:
Aléé ik heb niets tegen de persoon zelf maar ik probeer gewoon een maatschappelijk uitwas aan de kaak te stellen.
Welke maatschappelijke uitwas? Dat de overstap van de ene partij naar de andere een vloed van klachten kan opwekken?

Citaat:
Verder moet het kunnen om aan polygamie te doen voorwa niet?
Als de partners in een relatie ermee akkoord gaan, zie ik geen probleem. Alleen, niet komen zeiken als 1 van die 3 sexbommen die U net gekocht hebt ook buitenhuis gaat zoeken naar meer sex. Ge moet al ne pedofeet (en/of 16)zijn wilt ge de goddelijke stamina hebben om 3 vrouwen met normale sexdrive te kunnen onderhouden, laat staan 3 sexbommen zonder psychische lobotomie. Of gaat U 3 nichtjes kopen in de gebieden waar de Moren vandaan kwamen?
Citaat:
Kijk naar Juan Carlos???
Da's nu echt iemand waar ge naar op moogt kijken, een zware crimineel. Eentje om in te kaderen. Kwa gruwelijkheden een goeie runner up om Uw profeet te evenaren.
Citaat:
Kijk naar de baas van Playboy hij heeft verschillende vrouwen maar niemand kraait daarnaar
Oh er wordt wel meer schande over gesproken hoor, maar die man heeft gewoon genoeg geld en andere middelen om gewoon zijn ding te doen. Maar tot nader order heeft die man die middelen verzameld door geilige mannen te voorzien van beeldmateriaal en gewillige dames.
Citaat:
Een raad dat ik kan geven aan de vrouwen als jullie niet willen aangeraakt worden, kleed u gewoon wat deftiger
En wat is deftiger? Mij maakt het weinig uit hoor.
Zelfs een naakte, krols kronkelend vrouw ga ik niet bepotelen zonder haar uitdrukkelijke toestemming. En dan nog. Ik hou me aan de afspraak die ik met mijn vrouw heb gemaakt.

Citaat:
Ik denk dat voor elke man er 3 a 4 vrouwen zijn
Dat was zo, nadat Mohammedke een slecht gelukte karavaanroof had gepleegd. Toen waren er 20 koppels, 35 weduwes en 1 profeet.

Citaat:
Vrouwen die zich supersexy kleden strakke kleren, diep decolleté, dan moet je niet verschieten als "sommige" zieke mannen zich nie kunnen inhouden,
Is geloven in Allah een ziekte?
Ni inhouden. 1 keer deftig en eerlijk straffen, 2de keer levenslang steenkoolmijnen in zonder geslachtsdelen.
Oud 23 april 2012, 12:27   #42
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Het lijkt hier wel een wedstrijd één tegen allen
Nu ja, Moor lijkt er wel plezier in te hebben om te provoceren.
Toch is er iets waar ik hem wel in begrijp, nml daar waar hij niet begrijpt dat mannen met macht en aanzien risico nemen, zelfs alles (of ten minste toch heel veel) op het spel zetten met onaangepast gedrag.
Neem nu DSK.
Het bleek voor de man blijkbaar niet ongebruikelijk te zijn om zijn kansen te gaan bij alles waar hij zin in had.
Eerst en vooral lijkt het me al niet zo'n goed idee om in zo'n geval te trouwen (eeuwige trouw beloven)
Ten tweede lijkt het me carrierematig ook wel verstandiger om als je dan toch scheef wil gaan schaatsen dat via contractuele manier te doen (proffesionele hulp maw).
Maar ja, men is machtig op zakelijk/politiek vlak en men wil dat mss verlengt zien in het persoonlijk vlak. Het gevolg domme/onhandige/ongepaste handelingen die een ernstige bedreiging kunnen vormen voor het succes op het eerder genoemde zakelijke vlak.
Domme handelingen en bijgevolg moeilijk te begrijpen van mensen die voor een stuk bewezen hebben niet geheel onverstandig te zijn.

Op dat vlak begrijp ik dus wel hetgeen Moor hier komt vertellen.

Voor de rest valt over dit onderwerp nog heel wat meer te zeggen natuurlijk.
Hoe moeten mannen en vrouwen met elkaar omgaan?
In hoeverre moet we het dier in ons volgen, in hoeverre moeten we het proberen te overstijgen (beteugelen)
Dit spagaat op zich is reeds oorzaak van heel wat misverstanden, misbruiken, misdaden.
In het westen zijn we doorgaans geneigd om gelijke rechten voor mannen en vrouwen (officieel) te verdedigen. Maar hoever is dat werkelijk doordrongen als je ziet wat er op dat vlak nog allemaal fout gaat zelfs bij onze hoogste gezagsdragers?
Mss zijn de moslims op dit vlak net iets minder hypocriet als ze vrijuit voor polygamie pleiten. Zelf zal ik me daar niet achter scharen, maar ik heb het dan weer wel wat moeilijker dat men zo de mond vol heeft over gelijke rechten voor man en vrouw en gelijktijdig dieren kan doden zonder enig probleem. Ik wil hiermee niet zeggen dat vrouwen en dieren onder één en hetzelfde label kunnen gebracht worden. Ik vind het wel wat eigenaardig dat een kneepje in de schouder als ongewenste intimiteit kan beschouwd worden en men hiervoor gesanctioneerd kan worden maar men gelijktijdig zo veel vlees men wil kan nuttigen (maw dieren doden). Een wezen doden tov een kneepje in de schouder zijn mijns inziens van een andere orde. Je kan daar tegenoverstellen dat een mens van een andere orde is dan een dier, hetgeen natuurlijk ook wel zal kloppen maar hoe zitten die verhoudingen dan juist in elkaar?
Wij zijn machtiger dan dieren, dus is dat de morele verantwoording dat we maar alles mogen doen wat we willen met hen?
Is het datzelfde mechanisme (mannen waren lange tijd machtiger dan vrouwen - in de tijd dat fysieke kracht van doorslaggevende rol was) dat verantwoordelijk is voor het nu (in de ogen van de meerderheid) stilaan onaangepast gedrag tov vrouwen.
Blijven we dieren dan maar gewoon verder terroriseren omdat deze voorlopig nog geen middelen hebben om ons te doen inzien wat we met hen uitspoken moreel verwerpelijk is?
Of is het niet moreel verwerpelijk en mogen we gewoon de wetten van de natuur volgen (de sterkste is baas (beslist) en alles wat hij beslist is juist omdat hij de sterkste is)?
Of hoe een op zich wat vreemde vraagstelling toch wel aanleiding kan geven om heel wat bijkomende vragen te gaan stellen over hoe we met elkaar omgaan

Laatst gewijzigd door satiper : 23 april 2012 om 12:30.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2012, 15:37   #43
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
En zo zie je maar dat veel autochtonen mannen hun pollen niet kunnen thuishouden,

Geilen op de vrouwen, en vrouwen vastpakken, aanraken, poepke aanraken

Seksbeluste, maniakken, ... die waarschijnlijk niet aan hun trekken komen bij vrouwlief

Moest ik nou zoveel geld hebben als Pol Van Den Driesche in godsnaam dan ga ik gewoon naar een exotisch land en koop ik mij 3 seksbommen van een vrouwen en dan kunnen zij uw behoeftes optimaal bevredigen,

Aléé ik heb niets tegen de persoon zelf maar ik probeer gewoon een maatschappelijk uitwas aan de kaak te stellen

Kijk naar Juan Carlos???Kijk naar de baas van Playboy hij heeft verschillende vrouwen maar niemand kraait daarnaar

Een raad dat ik kan geven aan de vrouwen als jullie niet willen aangeraakt worden, kleed u gewoonw at deftiger
Deze knapen horen tot jouw soort:

http://www.dhnet.be/regions/bruxelle...chaerbeek.html

Misschien kan je beter raad geven aan jouw soort.

Abdel H. en 6 van zijn kompanen sleuren een vrouw in Schaarbeek mee in een orgie van groepsverkrachting en foltering.

De jonge vrouw is 24 jaar, en ik neem aan dat hier haar leven werd vernietigd door een bende Noord-AQfrikanen. Ze was deftig gekleed, maar toch werd ze door 7 man geslagen, met sigaretten verbrand, met een mes bewerkt en in groep verkracht.

Een groepsverkrachting betekent dat meerdere mannen een vrouw vasthouden en er één tegelijk haar verkracht. Ik signaleer dat om er geen misverstand over te laten bestaan dat ze thuishoren in de categorie van de brave moslims.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2012, 21:28   #44
parsprototem
Banneling

Standaard

Ik ben ervan overtuigd dat mannen polygamisch zijn. Dat is helemaal geen oordeel. Voor mij is dat een feit.

Hoe zit het met vrouwen? Dat weet je eigenlijk niet omdat vrouwen wereldwijd in een valse identiteit worden geduwd. De echte aard, natuur van de vrouw kent niemand. Zo weinig zijn we, vrouwen, waard.

Hoe voed ik mijn dochter op: mannen zijn polygamisch. En zwanen zijn niet monogaam. De vrouwtjes kiezen een man voor de nestverzorging maar laten zich al eens dekken door een vreemd mannetje. Voor het DNA waarschijnlijk. En daar gaat de romantiek. Ik lees graag romantische zaakjes maar er is een verschil tussen fictie en non-fictie.

Als mijn dochter ongewenst betast werd op de werkvloer of elders, ze zou die kerel meteen een lap geven, en de boodschap dat er een staartje aan komt. Zo heb ik haar opgevoed, eventjes anders dan vrouwen opgevoed onder een katholiek of islam juk.

Wat het polygamische van mannen betreft... echt polygamisch zijn ze m.i. ook weer niet. Het is dat ze alleen op tijd en stond moeten kunnen ejaculeren. Sommige vrouwen kunnen die behoefte tijdelijk in hun leven evenaren of eraan tegemoet komen, maar dat duurt niet lang. Zeker niet als je zwanger of pas bevallen bent.

Daarom zou ik gescreende hoeren willen laten subsidieren bij wie mannen terechtkunnen voor hun opwellende nood aan 'deposit'. Vanaf 15 jaar.

Ik zou zelfs hoeren in het leger aan de slag laten gaan voor vredesmissies. Vroeger had je ook campfollowers, vrouwen die het leger volgden.

Nu zou ik deze vrouwen dus ook inzetten voor de zogenaamde vijand. In Afghanistan bv. Ik denk dat die Afghaanse vrouwen daar opgelucht gaan adem halen. En elders ook. Een tand voor een kind, denken ze daar. Inhoudelijke, interessante seks voor de vrouwen en de meisjes zie ik daar niet gebeuren.

Ik vind ook dat vrouwen veel weerbaarder moeten worden opgevoed. Weerbaar zijn en leven in een patriarchale structuur is nu ook de beste der combinaties niet.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2012, 23:01   #45
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Deze knapen horen tot jouw soort:

http://www.dhnet.be/regions/bruxelle...chaerbeek.html

Misschien kan je beter raad geven aan jouw soort.

Abdel H. en 6 van zijn kompanen sleuren een vrouw in Schaarbeek mee in een orgie van groepsverkrachting en foltering.

De jonge vrouw is 24 jaar, en ik neem aan dat hier haar leven werd vernietigd door een bende Noord-AQfrikanen. Ze was deftig gekleed, maar toch werd ze door 7 man geslagen, met sigaretten verbrand, met een mes bewerkt en in groep verkracht.

Een groepsverkrachting betekent dat meerdere mannen een vrouw vasthouden en er één tegelijk haar verkracht. Ik signaleer dat om er geen misverstand over te laten bestaan dat ze thuishoren in de categorie van de brave moslims.
Of beter de soort van Ronald Jannssen zeker?

Dit triestig geval wil toch niet zeggen dat alle allochtonen zo zijn?
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2012, 01:51   #46
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
En zo zie je maar dat veel autochtonen mannen hun pollen niet kunnen thuishouden,

Seksbeluste, maniakken, ... die waarschijnlijk niet aan hun trekken komen bij vrouwlief

Moest ik nou zoveel geld hebben als Pol Van Den Driesche in godsnaam dan ga ik gewoon naar een exotisch land en koop ik mij 3 seksbommen van een vrouwen en dan kunnen zij uw behoeftes optimaal bevredigen,

Aléé ik heb niets tegen de persoon zelf maar ik probeer gewoon een maatschappelijk uitwas aan de kaak te stellen

Kijk naar Juan Carlos???Kijk naar de baas van Playboy hij heeft verschillende vrouwen maar niemand kraait daarnaar

Een raad dat ik kan geven aan de vrouwen als jullie niet willen aangeraakt worden, kleed u gewoonw at deftiger
Bent u hier een karikatuur aan het ophangen of betreft dit uw echte mening?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2012, 02:03   #47
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of beter de soort van Ronald Jannssen zeker?
Er is niemand die de daden van Janssens niet gruwelijk vindt en afkeurt wat we niet kunnen zeggen van moslims die een moorddadige pedofeet zoals Mo zelfs nog aanbidden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2012, 06:18   #48
(neo)geopolitiek
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Een sjieken bak is enkel een aanzet, een middel, er zijn in deze wereld meeeeeeeer vrouwen dan mannen

Ik denk dat voor elke man er 3 a 4 vrouwen zijn
ik denk dat jij niet kunt denken
(neo)geopolitiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2012, 06:22   #49
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Mss moet u als man wat meer emanciperen, maw, uw inlevingsvermogen richten op hoe u met uw leven zou omgaan, mocht u toevallig met een vagina geboren zijn
Dat is volgens u dus emancipatie?
Oud 24 april 2012, 06:48   #50
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik na zoveeel geld had, zoveel centen, dan ging ik direct naar Thailand of Comombia of zo of Rusland, een BOM VAN EEN VROUW huwen

En derbij nog die maskes die zich zo sexy kleden hebben het zelf gezocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus eenmaal je je harem bent gaan aankopen in een islamitisch land maakt het geen reet meer uit hoe de vrouwen in het westen zich kleden.
dat is toch wat u bedoelt?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2012, 07:55   #51
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Titel: De autochtonen kunnen hun handen niet thuishouden
Citaat:

Racist
Oud 24 april 2012, 08:59   #52
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Bizarre topic.
Toegegeven de topic had interessant kunnen zijn indien het ging om seksuele intimidatie tout court.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2012, 12:55   #53
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
[...]
Als de partners in een relatie ermee akkoord gaan, zie ik geen probleem. Alleen, niet komen zeiken als 1 van die 3 sexbommen die U net gekocht hebt ook buitenhuis gaat zoeken naar meer sex. Ge moet al ne pedofeet (en/of 16)zijn wilt ge de goddelijke stamina hebben om 3 vrouwen met normale sexdrive te kunnen onderhouden, laat staan 3 sexbommen zonder psychische lobotomie. Of gaat U 3 nichtjes kopen in de gebieden waar de Moren vandaan kwamen?
[...]
Tja dat is een probleem daar in het Oosten. Vier vrouwen zijn een man soms teveel. Of 1 man is voor 4 vrouwen te weinig.
Daar hebben wij in het Westen een oplossing voor bedacht dankzij medisch onderzoek.
Voor mannen is er Polygarol, zie hier het reclame flimpje:
http://www.youtube.com/watch?v=kJnEBXMZwGs
En voor vrouwen is er Eau de Polygamy zie:
http://www.youtube.com/watch?v=g46zc_mCgDk
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2012, 13:14   #54
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik ben ervan overtuigd dat mannen polygamisch zijn. Dat is helemaal geen oordeel. Voor mij is dat een feit.

Hoe zit het met vrouwen? Dat weet je eigenlijk niet omdat vrouwen wereldwijd in een valse identiteit worden geduwd. De echte aard, natuur van de vrouw kent niemand. Zo weinig zijn we, vrouwen, waard.

Hoe voed ik mijn dochter op: mannen zijn polygamisch. En zwanen zijn niet monogaam. De vrouwtjes kiezen een man voor de nestverzorging maar laten zich al eens dekken door een vreemd mannetje. Voor het DNA waarschijnlijk. En daar gaat de romantiek. Ik lees graag romantische zaakjes maar er is een verschil tussen fictie en non-fictie.

Als mijn dochter ongewenst betast werd op de werkvloer of elders, ze zou die kerel meteen een lap geven, en de boodschap dat er een staartje aan komt. Zo heb ik haar opgevoed, eventjes anders dan vrouwen opgevoed onder een katholiek of islam juk.

Wat het polygamische van mannen betreft... echt polygamisch zijn ze m.i. ook weer niet. Het is dat ze alleen op tijd en stond moeten kunnen ejaculeren. Sommige vrouwen kunnen die behoefte tijdelijk in hun leven evenaren of eraan tegemoet komen, maar dat duurt niet lang. Zeker niet als je zwanger of pas bevallen bent.

Daarom zou ik gescreende hoeren willen laten subsidieren bij wie mannen terechtkunnen voor hun opwellende nood aan 'deposit'. Vanaf 15 jaar.

Ik zou zelfs hoeren in het leger aan de slag laten gaan voor vredesmissies. Vroeger had je ook campfollowers, vrouwen die het leger volgden.

Nu zou ik deze vrouwen dus ook inzetten voor de zogenaamde vijand. In Afghanistan bv. Ik denk dat die Afghaanse vrouwen daar opgelucht gaan adem halen. En elders ook. Een tand voor een kind, denken ze daar. Inhoudelijke, interessante seks voor de vrouwen en de meisjes zie ik daar niet gebeuren.

Ik vind ook dat vrouwen veel weerbaarder moeten worden opgevoed. Weerbaar zijn en leven in een patriarchale structuur is nu ook de beste der combinaties niet.
Originele benadering, leuk om te lezen. Niet dat ik helemaal akkoord ga met hetgeen gezegd wordt. Ik hoop op ergens meer menswording van zowel man als vrouw, in de goede zin dan
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2012, 13:17   #55
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
waarom zou dit moeten gesubsidieerd worden? Laat ze er toch zelf voor betalen. Of ga je mijn toy-boy ook laten subsidieren?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2012, 13:44   #56
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
waarom zou dit moeten gesubsidieerd worden? Laat ze er toch zelf voor betalen. Of ga je mijn toy-boy ook laten subsidieren?
de toy-girls zijn nog niet wat ze zouden moeten zijn. Voor Vlaanderen die vindt dat er moet worden geïnvesteerd in innovatie kan dit niet minder dan een uitdaging zijn.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 09:36   #57
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Ik ben nog iets vergeten ... vrouwen vergeten zichzelf al eens. Natuurlijk moeten er ook voor alleenstaande vrouwen gesubsidieerde gigolo's zijn. Zodat je als alleenstaande full-time werkende vrouw met kinderen niet in je schaarse vrije tijd uren in een café of elders moet gaan zoeken naar een one-night-stand.

Het toy-boy-systeem bestond in mijn single jaren als alleenstaande moeder met twee kinderen en een full-time job niet (tien jaar). Om de drie maanden een one-night stand. Vier op een jaar. Altijd iemand anders. Naam en adres niet gewenst. Getrouwd of met een relatie niet gewenst (na drie uren babbelen kom je dat toch te weten). Ik had een ware deontologische code.
Allemaal lieve, kwetsbare mannen. En niet te veel eisen stellen.

Ha, nu zijn er toy-boys. Heel goed! Moet absoluut ook gesubsidieerd worden.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 22:36   #58
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Dat is volgens u dus emancipatie?
Gebruik maken van ons inlevingsvermogen, om zich de situatie van een ander eigen te maken ?
Ba ja, is daar dan wat mis mee ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be