![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als westerse homo is Iran een paradijs denk ik, de meeste mannen zijn biseksueel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En of het misschien nog gemakkellijker is als je van het buitenland komt, meer speciaal uit het ongelovige westen. Word een blanke ongelovige alcoholdrinkende en varkensetende Europeaan in Iran als " exotisch " beschouwd door het vrouwvolk ? En is het mogelijk met die meiden in contact te komen, of zitten die allemaal thuis opgesloten onder een boerka ? Mogen de meisjes buiten ginder, gaan die uit dansen ( en meer, zo wederzijdse gevoelens ) ?
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Je mag daar opium schuiven ?
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Echter zijn er heel veel mannen, overal ter wereld, die in meer of mindere mate biseksueel zijn. Laatst gewijzigd door Dennis : 26 juni 2012 om 11:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vertel mij maar eens het verschil tussen de doodstraffen in de door U welgesteunde V.S. en de doodstraffen in Iran (dit wanneer met weet dat 26 % van de verkeerscontroles in Iran positief resultaat geven voor alcohol en/of drugs en niemand daarvor opgehangen wordt) is ? Oja, laat ons even een andere door U verkondigde leugen rechtzetten, minderjarigen -18j worden nooit opgehangen in Iran... Laatst gewijzigd door zonbron : 26 juni 2012 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- In Iran kunnen jongens vanaf hun 15de verjaardag en meisjes vanaf hun 9de geëxecuteerd worden. Dit bevestigde de Iraanse justitie nog in de zaak van Alireza Soltani. Ali Ramezanmanesh zei dat Alireza Soltani de 'religieuze maturiteit' had bereikt. In Iran zijn sinds april 2011 al 3 minderjarigen geëxecuteerd waaronder een 16 jarige jongen genaamd Hashem Hamidi in de stad Hamidiya (Khuzestan) dat door de Iraanse staatsmedia niet gemeld werd. http://english.alarabiya.net/article...18/221406.html
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn spottende reacties (omwille van uw soms belachelijke antwoorden) zou ik inderdaad meer achterwege mogen laten. Maar in dit geval beginnen ze een nieuwe discussie binnen de topic. Had er gewoon geen zin in, mag dat? Dank u! Citaat:
Maar om deze uiterste vorm van bestraffing in de VS { 43 via dodelijke injectie in het jaar 2011 op een populatie van meer dan 300 miljoen - bron ) } op hetzelfde niveau te gaan plaatsen als de honderden gangbare publieke ophangingen en stenigingen per jaar in Iran { populatie 75 miljoen - tweede hoogste aantal terechtstellingen ter wereld } van mensen die ook soms veel lichtere 'delicten' plegen (overspel is er één van) is voor mij een stap te ver. Maar opnieuw en voor alle duidelijkheid, ik keur de doodstraf in de VS niet onvoorwaardelijk goed. Citaat:
"Iran has garnered Western media attention and criticism for allegedly carrying out executions of minors despite having signed the Convention on the Rights of the Child, which forbids executing child offenders for crimes committed under the age of 18. Iran justifies its actions by claiming dispensation in cases where the Convention is deemed "incompatible with Islamic jurisprudence BRON" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar wet blijft wet, alhoewel misschien zelfs dagelijks 26 % van de bevolking in Teheran dronken auto's ea. bestuurt en tevens veel drugs innneemt. Een laatste vraag; hoe dikwijls roept men zelfs in Belgie niet om de doodstraf indien een dronken man enige brave mensen dichter bij GD brengt ? Dat is (mss gedeeltelijk) een bepalend onderdeel van het antwoord waarna U op zoek bent. Laatst gewijzigd door zonbron : 26 juni 2012 om 13:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De twee Iraniërs die zondag tot de doodstraf zijn veroordeeld door de Iraanse justitie hebben niemand doodgereden. Ze zijn gewoon betrapt op het drinken van alcohol.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen probleem hoor. Maar ik snap niet wat u hier schrijft. Come again? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk steun ik hun doodsvonnis niet. Laatst gewijzigd door zonbron : 26 juni 2012 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh maar ik wil wel antwoorden, ik had gewoon die ene zin niet begrepen. Over wie hebt u het en in welke context. Ik meen het echt.
|
![]() |
![]() |