Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2012, 22:21   #41
Dennis
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Zeer de moeite, zeer gastvrij.
Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar op skyscrapercity lees ik regelmatig dat het zeer de moeite schijnt te zijn!
Dennis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:11   #42
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Allee, het is daar eigenlijk tof ? Best te doen dus voor is goed uit te gaan ? En hoe zit het met de grietjes ? Heeft me daar veel succes als westerse ongelovige ? Gemakkellijk om er ééntje aan de haak te slaan ?
Veel mooie meisjes die je constant zitten te verleiden op allerlei manieren. Om er iets concreets mee te doen is evenwel helaas niet zo gemakkelijk, want ze moeten maagd zijn bij het huwelijk. Maar moeilijk gaat ook, als je de receptionist voldoende fooi geeft, het juiste hotel kent en goed kunt verleiden.

Als westerse homo is Iran een paradijs denk ik, de meeste mannen zijn biseksueel.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:14   #43
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vergeet vooral niet dat opium legaal is in Iran.
ah ja????
Oud 25 juni 2012, 23:50   #44
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Als het hier nie lukt zal het daar ook nie lukken player
Ik wou eerder weten of het daar lukt als men er hier in lukt.
En of het misschien nog gemakkellijker is als je van het buitenland komt, meer speciaal uit het ongelovige westen. Word een blanke ongelovige alcoholdrinkende en varkensetende Europeaan in Iran als " exotisch " beschouwd door het vrouwvolk ? En is het mogelijk met die meiden in contact te komen, of zitten die allemaal thuis opgesloten onder een boerka ? Mogen de meisjes buiten ginder, gaan die uit dansen ( en meer, zo wederzijdse gevoelens ) ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:50   #45
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Vergeet vooral niet dat opium legaal is in Iran.
Je mag daar opium schuiven ?
Oud 25 juni 2012, 23:54   #46
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Veel mooie meisjes die je constant zitten te verleiden op allerlei manieren. Om er iets concreets mee te doen is evenwel helaas niet zo gemakkelijk, want ze moeten maagd zijn bij het huwelijk. Maar moeilijk gaat ook, als je de receptionist voldoende fooi geeft, het juiste hotel kent en goed kunt verleiden.

Als westerse homo is Iran een paradijs denk ik, de meeste mannen zijn biseksueel.
Het één heeft misschien met het ander te maken ?
Oud 26 juni 2012, 00:17   #47
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Dat denk ik eerlijk gezegd ook, maar goed, dat is niet politiek correct om te zeggen.
Oud 26 juni 2012, 11:10   #48
Dennis
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat een onzin, precies of seksuele geaardheid hangt samen met je etniciteit/cultuur.

Citaat:
Dat denk ik eerlijk gezegd ook, maar goed, dat is niet politiek correct om te zeggen.
Mannen die 100% heteroseksueel zijn gaan echt niet zomaar op een andere vent springen.
Echter zijn er heel veel mannen, overal ter wereld, die in meer of mindere mate biseksueel zijn.

Laatst gewijzigd door Dennis : 26 juni 2012 om 11:12.
Dennis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 11:40   #49
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dit is een totaal andere topic. Ook in Europa is alcohol legaal en drugs niet.

Bovendien word men er niet voor opgehangen...
Off topic... zegt de voor 99% off-topic poster, hoe ontroerend...

Vertel mij maar eens het verschil tussen de doodstraffen in de door U welgesteunde V.S. en de doodstraffen in Iran (dit wanneer met weet dat 26 % van de verkeerscontroles in Iran positief resultaat geven voor alcohol en/of drugs en niemand daarvor opgehangen wordt) is ?

Oja, laat ons even een andere door U verkondigde leugen rechtzetten, minderjarigen -18j worden nooit opgehangen in Iran...
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 26 juni 2012 om 11:46.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 11:50   #50
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
Wat een onzin, precies of seksuele geaardheid hangt samen met je etniciteit/cultuur.

Mannen die 100% heteroseksueel zijn gaan echt niet zomaar op een andere vent springen.
Echter zijn er heel veel mannen, overal ter wereld, die in meer of mindere mate biseksueel zijn.
Wat een geruststelling, zo komen we... uiteindelijk toch nog overeen, sowieso
HIER
Oud 26 juni 2012, 11:52   #51
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, da's gewoon idioot om te zeggen.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 11:56   #52
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht

Vertel mij maar eens het verschil tussen de doodstraffen in de door U welgesteunde V.S. en de doodstraffen in Iran (dit wanneer met weet dat 26 % van de verkeerscontroles in Iran positief resultaat geven voor alcohol en/of drugs en niemand daarvor opgehangen wordt) is ?

Oja, laat ons even een andere door U verkondigde leugen rechtzetten, minderjarigen -18j worden nooit opgehangen in Iran...
- 't Verschil ligt 'm in de 'reden' voor executie.

- In Iran kunnen jongens vanaf hun 15de verjaardag en meisjes vanaf hun 9de geëxecuteerd worden. Dit bevestigde de Iraanse justitie nog in de zaak van Alireza Soltani. Ali Ramezanmanesh zei dat Alireza Soltani de 'religieuze maturiteit' had bereikt.

In Iran zijn sinds april 2011 al 3 minderjarigen geëxecuteerd waaronder een 16 jarige jongen genaamd Hashem Hamidi in de stad Hamidiya (Khuzestan) dat door de Iraanse staatsmedia niet gemeld werd.

http://english.alarabiya.net/article...18/221406.html
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 12:15   #53
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik laat u regelmatig herinneren aan het feit dat uw overdreven copy/paste en spam cultuur zonder discussie weinig bijdraagt aan een forum. That's all, is niet off-topic van mij om u dit te melden wanneer u dat doet.
Mijn spottende reacties (omwille van uw soms belachelijke antwoorden) zou ik inderdaad meer achterwege mogen laten.
Maar in dit geval beginnen ze een nieuwe discussie binnen de topic. Had er gewoon geen zin in, mag dat? Dank u!

Citaat:
Vertel mij maar eens het vershil tussen de doodstraffen in de door U welgesteunde V.S. en de doodstraffen in Iran (dit wanneer met weet dat 26 % van de verkeerscontroles in Iran positief resultaat geven voor alcohol en/of drugs en niemand daarvor opgehangen wordt) ?
Om te beginnen zou ik u graag laten weten dat ik niet onvoorwaardelijk pro-doodstraf ben, ook niet in de VS. Het is zeker een discussie waard, hoewel een totale afschaffing ervan soms moeilijk te rijmen valt met soms zeer zware feiten.

Maar om deze uiterste vorm van bestraffing in de VS { 43 via dodelijke injectie in het jaar 2011 op een populatie van meer dan 300 miljoen - bron ) }
op hetzelfde niveau te gaan plaatsen als de honderden gangbare publieke ophangingen en stenigingen per jaar in Iran { populatie 75 miljoen - tweede hoogste aantal terechtstellingen ter wereld } van mensen die ook soms veel lichtere 'delicten' plegen (overspel is er één van) is voor mij een stap te ver.

Maar opnieuw en voor alle duidelijkheid, ik keur de doodstraf in de VS niet onvoorwaardelijk goed.

Citaat:
Oja, laat ons even een andere leugen rechtzetten, minderjarigen -18j worden nooit opgehangen...
http://www2.ohchr.org/english/bodies...ran_HRC103.pdf

"Iran has garnered Western media attention and criticism for allegedly carrying out executions of minors despite having signed the Convention on the Rights of the Child, which forbids executing child offenders for crimes committed under the age of 18. Iran justifies its actions by claiming dispensation in cases where the Convention is deemed "incompatible with Islamic jurisprudence BRON"
Oud 26 juni 2012, 13:28   #54
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik laat u regelmatig herinneren aan het feit dat uw overdreven copy/paste en spam cultuur zonder discussie weinig bijdraagt aan een forum. That's all, is niet off-topic van mij om u dit te melden wanneer u dat doet.
Dank U heer @Antoon, U bent mijn engeltje... Dank U voor Uw onvoorwaardelijke inzet om mij op het juiste spoor te houden.

Citaat:
Mijn spottende reacties (omwille van uw soms belachelijke antwoorden) zou ik inderdaad meer achterwege mogen laten.
Dat is een goed begin, maar als U zich op deze wijze bevrijd voelt, houdt U dan vooral niet tegen. Ik ben geen driehoekjesdrukker.

Citaat:
Maar in dit geval beginnen ze een nieuwe discussie binnen de topic. Had er gewoon geen zin in, mag dat? Dank u!
Tja @Antoon, als anderen het begonnen zijn,wat gaan wij er dan aan doen ? Niets toch. Laat ons verdergenieten...

Citaat:
Om te beginnen zou ik u graag laten weten dat ik niet onvoorwaardelijk pro-doodstraf ben, ook niet in de VS. Het is zeker een discussie waard, hoewel een totale afschaffing ervan soms moeilijk te rijmen valt met soms zeer zware feiten.

Maar om deze uiterste vorm van bestraffing in de VS { 43 via dodelijke injectie in het jaar 2011 op een populatie van meer dan 300 miljoen - bron ) }
op hetzelfde niveau te gaan plaatsen als de honderden gangbare publieke ophangingen en stenigingen per jaar in Iran { populatie 75 miljoen - tweede hoogste aantal terechtstellingen ter wereld } van mensen die ook soms veel lichtere 'delicten' plegen (overspel is er één van) is voor mij een stap te ver.

Maar opnieuw en voor alle duidelijkheid, ik keur de doodstraf in de VS niet onvoorwaardelijk goed.

http://www2.ohchr.org/english/bodies...ran_HRC103.pdf

"Iran has garnered Western media attention and criticism for allegedly carrying out executions of minors despite having signed the Convention on the Rights of the Child, which forbids executing child offenders for crimes committed under the age of 18. Iran justifies its actions by claiming dispensation in cases where the Convention is deemed "incompatible with Islamic jurisprudence BRON"
Ik ben ook niet akkoord met de doodstraf voor dit soort van zogenaamde inbreuken, maar elk land heeft zo zijn eigen wetgeving, je weet hoe ze te overbruggen of bvb. U besluit het land te verlaten. Totally up to you.

Maar wet blijft wet, alhoewel misschien zelfs dagelijks 26 % van de bevolking in Teheran dronken auto's ea. bestuurt en tevens veel drugs innneemt.

Een laatste vraag; hoe dikwijls roept men zelfs in Belgie niet om de doodstraf indien een dronken man enige brave mensen dichter bij GD brengt ? Dat is (mss gedeeltelijk) een bepalend onderdeel van het antwoord waarna U op zoek bent.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 26 juni 2012 om 13:41.
Oud 26 juni 2012, 13:49   #55
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@Atoon, verder vraag ik U of merk ik simpelweg op...

Moet zelfs een hoge rang vrijmetselaar de lokale wetten niet eerbiedigen ????

So... ???
HIER
Oud 26 juni 2012, 13:51   #56
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een laatste vraag; hoe dikwijls roept men zelfs in Belgie niet om de doodstraf indien een dronken man enige brave mensen dichter bij GD brengt ? Dat is (mss gedeeltelijk) een bepalend onderdeel van het antwoord waarna U op zoek bent.
Zonder akkoord te gaan met deze 'oproepen' in België, die bovendien gelukkig alleen maar oproepen blijken te zijn, wil ik u er wel op wijzen dat ook hier de vergelijking totaal spaak loopt.

De twee Iraniërs die zondag tot de doodstraf zijn veroordeeld door de Iraanse justitie hebben niemand doodgereden. Ze zijn gewoon betrapt op het drinken van alcohol....
Oud 26 juni 2012, 13:52   #57
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
@Atoon, verder vraag ik U of merk ik simpelweg op...

Moet zelfs een hoge rang vrijmetselaar de lokale wetten niet eerbiedigen ????

So... ???
Ah, de vorige vraag was dus toch niet 'een laatste vraag'.

Geen probleem hoor. Maar ik snap niet wat u hier schrijft. Come again?
Oud 26 juni 2012, 14:34   #58
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zonder akkoord te gaan met deze 'oproepen' in België, die bovendien gelukkig alleen maar oproepen blijken te zijn, wil ik u er wel op wijzen dat ook hier de vergelijking totaal spaak loopt.

De twee Iraniërs die zondag tot de doodstraf zijn veroordeeld door de Iraanse justitie hebben niemand doodgereden. Ze zijn gewoon betrapt op het drinken van alcohol....
Fout, Iran zit bomvol met alcoholiekers, druggebruikers en ze zullen hun grote schandalen niet strokend met de strrikte islamitische cultuur wel meer dan driemaal waar geemaakt hebben.

Natuurlijk steun ik hun doodsvonnis niet.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 26 juni 2012 om 14:35.
Oud 26 juni 2012, 14:37   #59
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah, de vorige vraag was dus toch niet 'een laatste vraag'.

Geen probleem hoor. Maar ik snap niet wat u hier schrijft. Come again?
Dat is OK, als U het niet snapt. I am not coming again on this one...
HIER
Oud 26 juni 2012, 21:15   #60
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is OK, als U het niet snapt. I am not coming again on this one...
Oh maar ik wil wel antwoorden, ik had gewoon die ene zin niet begrepen. Over wie hebt u het en in welke context. Ik meen het echt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be