![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Nog minder dan 2 maand
Pompompompom.... |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien laat u zoiets beter aan anderen over. Het is voor u duidelijk te hoog gegrepen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het gaat hier toch over N-VA in Mechelen hé?
Vreemd dan dat nog niemand hun campagnelied vermeld heeft. Het heeft nochtans al meer dan 10.000 views op YouTube. Als je het bekijkt zul je begrijpen waarom: http://www.youtube.com/watch?v=CnbypsALCDo
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorlopig lijkt de wind gunstiger te zitten voor de nva. In de huidige Westerse maatschappij lijkt de acceptatie voor holebe's ook hoe langer hoe beter te gaan. (zelfs al zijn er ook downs tussen de vele ups). Als verantwoordelijken van holebi-organisaties iets aanklagen dat nog niet perfect is; of een parade organiseren om een statement te maken, dan zal ik dat niet Calimero-gedrag noemen. En de aanklachten van die organisaties gaan mij niet beginnen vervelen. Dat kadert zo'n beetje in een rechtvaardigheidgevoel. Een rechtvaardigheidsgevoel dat bij sommigen nogal eenzijdig blijkt toegepast te worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De manier waarop jij een discussie aan het voeren bent stoot me wat tegen de borst. Ik dacht dat ik iets kon bijleren met discuseren, ik steek mijn tijd hier niet in om x aantal posts te hebben. Mar blijkbaar heb ik me vergist. Dus laatste poging ! Jij plaats hier straks een tekst waarin je zegt dat je het heel normaal vind dat een kandidaat voor verkiezingen zich terugtrekt na druk van andere politieke partijen. Je moet hier niet komen opmerkingen maken dat de N-VA er niks van gebakken heeft.....de koning heeft hen 10 dagen (federaal) gegeven...de koning stuurt de coalitie niet aan betreffende het schepencollege in een gemeenteraad. Is een nogal lullige opmerking die je daar maakte, en ja Raf , de N-VA is nu éénmaal de grootste partij, meer en meer mensen begrijpen dat het "Belgisch" concept niet werkt. Live with it.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die uitdrukking "calimero-houding" begint ondertussen toch wat afgezaagd te worden hé. heb je geen ander passe-partout woordje?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke discussie?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En toch blijven voldoende mensen op traditionele partijen stemmen, zodat de NVA nooit aan een meerderheid geraakt. Dat zal met de komende verkiezingen niet anders zijn. Zeker op gemeentelijk niveau hebben mensen geen boodschap aan de schismatiek en de anti-Belgische houding van de NVA.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan daar mee leven, wetende dat het van jou komt. En jij?
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kunt ge zo ongenadig en hard zijn tegenover al die toekomstige N-Va-burgemeesters en schepenen.? ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |