Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 15 augustus 2012, 18:15   #41
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Heb ik dat misschien beweerd, nabat54?
Toe, Gé kunt toch lezen, jomme?
born2bewild is offline  
Oud 15 augustus 2012, 18:16   #42
born2bewild
Banneling

Standaard

Nog minder dan 2 maand
Pompompompom....
born2bewild is offline  
Oud 15 augustus 2012, 18:26   #43
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Maar hij is een politiek bakbeest met een visie.
Is dat zo meneer Henri? Of is dit sarcasme?
reservespeler is offline  
Oud 15 augustus 2012, 18:30   #44
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een eigenaardige zinsconstructie... Wat is nu eigenlijk uw punt?
Ik had uw intelegentie hoger ingeschat!
reservespeler is offline  
Oud 15 augustus 2012, 18:37   #45
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Stom van u
born2bewild is offline  
Oud 15 augustus 2012, 18:46   #46
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Misschien laat u zoiets beter aan anderen over. Het is voor u duidelijk te hoog gegrepen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 15 augustus 2012, 20:59   #47
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Hihi
Lekker stoerrrrrrrr jomme
Je bent je traditionele "Moeha" vergeten !

Geen dank.
peter1962 is offline  
Oud 15 augustus 2012, 21:08   #48
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Nog 2 maand.....
Pompompompom...
Het leven is mooi
Rik-1 en consoorten likkebaarden al.

Naam: fallingdown.gif
Bekeken: 151
Grootte: 43,4 KB
fonne is offline  
Oud 15 augustus 2012, 22:03   #49
Julianus
Lokaal Raadslid

Julianus's schermafbeelding

Standaard

Het gaat hier toch over N-VA in Mechelen hé?

Vreemd dan dat nog niemand hun campagnelied vermeld heeft. Het heeft nochtans al meer dan 10.000 views op YouTube. Als je het bekijkt zul je begrijpen waarom: http://www.youtube.com/watch?v=CnbypsALCDo
Oud 15 augustus 2012, 22:12   #50
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julianus Bekijk bericht
Het gaat hier toch over N-VA in Mechelen hé?

Vreemd dan dat nog niemand hun campagnelied vermeld heeft. Het heeft nochtans al meer dan 10.000 views op YouTube. Als je het bekijkt zul je begrijpen waarom: http://www.youtube.com/watch?v=CnbypsALCDo
Dat is al lang de revue gepasseerd!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 16 augustus 2012, 07:03   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je calimero-houding over alles wat met NVA te maken heeft, begint een beetje te vervelen, Schoof...
Calimero-gedrag lijkt me voorbehouden voor kleintjes en succeslozen.
Voorlopig lijkt de wind gunstiger te zitten voor de nva.

In de huidige Westerse maatschappij lijkt de acceptatie voor holebe's ook hoe langer hoe beter te gaan. (zelfs al zijn er ook downs tussen de vele ups).
Als verantwoordelijken van holebi-organisaties iets aanklagen dat nog niet perfect is; of een parade organiseren om een statement te maken, dan zal ik dat niet Calimero-gedrag noemen.
En de aanklachten van die organisaties gaan mij niet beginnen vervelen.

Dat kadert zo'n beetje in een rechtvaardigheidgevoel.

Een rechtvaardigheidsgevoel dat bij sommigen nogal eenzijdig blijkt toegepast te worden.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 16 augustus 2012, 08:40   #52
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik dat misschien beweerd, nabat54? Geen onnozeliteiten komen vertellen hé...
en nogmaals de discussie ontwijken .....vreemd hoor Raf. Jij post iets op het forum, je wordt erop aangesproken en dan verschuil je je achter "Heb ik dat misschien beweerd".
De manier waarop jij een discussie aan het voeren bent stoot me wat tegen de borst. Ik dacht dat ik iets kon bijleren met discuseren, ik steek mijn tijd hier niet in om x aantal posts te hebben. Mar blijkbaar heb ik me vergist.

Dus laatste poging !

Jij plaats hier straks een tekst waarin je zegt dat je het heel normaal vind dat een kandidaat voor verkiezingen zich terugtrekt na druk van andere politieke partijen.

Je moet hier niet komen opmerkingen maken dat de N-VA er niks van gebakken heeft.....de koning heeft hen 10 dagen (federaal) gegeven...de koning stuurt de coalitie niet aan betreffende het schepencollege in een gemeenteraad.

Is een nogal lullige opmerking die je daar maakte, en ja Raf , de N-VA is nu éénmaal de grootste partij, meer en meer mensen begrijpen dat het "Belgisch" concept niet werkt.
Live with it.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline  
Oud 16 augustus 2012, 09:26   #53
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je calimero-houding over alles wat met NVA te maken heeft, begint een beetje te vervelen, Schoof...
die uitdrukking "calimero-houding" begint ondertussen toch wat afgezaagd te worden hé. heb je geen ander passe-partout woordje?
Oud 16 augustus 2012, 10:24   #54
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
en nogmaals de discussie ontwijken .....
Welke discussie?

Citaat:
vreemd hoor Raf. Jij post iets op het forum, je wordt erop aangesproken en dan verschuil je je achter "Heb ik dat misschien beweerd".
Wat is daar vreemd aan, nabat54? Ik zeg tegen iemand dat ie binnen twee maanden weer kan komen bleiten dat het weer niks geworden is met de NVA, waarop jij afkomt met iets over de koning die niet de vorming van de gemeenteraad aanvoert... Ik heb nergens iets beweerd dat zelfs maar vaag in die richting gaat. En nu heb jij de pretentie om mij te komen zeggen dat je het "vreemd" vindt wanneer ik je er opmerkzaam op maak dat je opmerking kant noch wal raakt?

Citaat:
De manier waarop jij een discussie aan het voeren bent stoot me wat tegen de borst. Ik dacht dat ik iets kon bijleren met discuseren, ik steek mijn tijd hier niet in om x aantal posts te hebben. Mar blijkbaar heb ik me vergist.
Dat zou dan ook niet de eerste keer zijn... Ik reageerde initieel op de openingspost van de Schoofzak, die eens te meer komt klagen en zagen over hoe onheus zijn partijtje wel niet behandeld wordt. Als een kandidaat van de NVA de druk niet aankan en zijn kandidatuur over de haag gooit, is dat zijn verantwoordelijkheid. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Hij of zijn acolieten hoeven daar achteraf ook niet over te komen zaniken op een politiek forum en als ze dat tòch doen, dan behoud ik me het recht voor erop te wijzen dat ik dergelijk calimero-gedrag nogal beschamend vind. Mag ik?

Citaat:
Dus laatste poging !

Jij plaats hier straks een tekst waarin je zegt dat je het heel normaal vind dat een kandidaat voor verkiezingen zich terugtrekt na druk van andere politieke partijen.
Nogmaals: neen, ik vind dat niet normaal. Ik verwacht van een kandidaat op een politieke lijst dat hij op z'n minst tegen een stootje kan en dat hij niet als een klein kind komt huilen dat hij de druk niet aankan. In die zin is het een goede zaak dat hij nu al forfait geeft. Er zitten al genoeg dweilen in de politiek.

Citaat:
Je moet hier niet komen opmerkingen maken dat de N-VA er niks van gebakken heeft.....de koning heeft hen 10 dagen (federaal) gegeven...de koning stuurt de coalitie niet aan betreffende het schepencollege in een gemeenteraad.
Ben je daar nu weer met je koning? Ik heb niets van die aard beweerd. Ik ben me terdege bewust van de wijze waarop coalities op gemeentelijk niveau tot stand komen. Dat heeft niets, maar dan ook helemaal niets met mijn opmerkingen in dit topic te maken.

Citaat:
Is een nogal lullige opmerking die je daar maakte, en ja Raf , de N-VA is nu éénmaal de grootste partij, meer en meer mensen begrijpen dat het "Belgisch" concept niet werkt.
Live with it.
En toch blijven voldoende mensen op traditionele partijen stemmen, zodat de NVA nooit aan een meerderheid geraakt. Dat zal met de komende verkiezingen niet anders zijn. Zeker op gemeentelijk niveau hebben mensen geen boodschap aan de schismatiek en de anti-Belgische houding van de NVA.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Raf is offline  
Oud 16 augustus 2012, 10:25   #55
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
die uitdrukking "calimero-houding" begint ondertussen toch wat afgezaagd te worden hé. heb je geen ander passe-partout woordje?
Nee.

Citaat:
Raf is offline  
Oud 16 augustus 2012, 10:29   #56
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee.

spijtig, het maakt je zo zielig hé.
Oud 16 augustus 2012, 10:33   #57
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht

spijtig, het maakt je zo zielig hé.
Ik kan daar mee leven, wetende dat het van jou komt. En jij?

Citaat:
Raf is offline  
Oud 16 augustus 2012, 12:01   #58
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En toch blijven voldoende mensen op traditionele partijen stemmen, zodat de NVA nooit aan een meerderheid geraakt. Dat zal met de komende verkiezingen niet anders zijn. Zeker op gemeentelijk niveau hebben mensen geen boodschap aan de schismatiek en de anti-Belgische houding van de NVA.
Raf, jongen toch!
Hoe kunt ge zo ongenadig en hard zijn tegenover al die toekomstige N-Va-burgemeesters en schepenen.?
Oud 16 augustus 2012, 14:05   #59
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf, jongen toch!
Hoe kunt ge zo ongenadig en hard zijn tegenover al die toekomstige N-Va-burgemeesters en schepenen.?
Zo ben ik hé Staaf: mooi en meedogenloos!

Citaat:
Raf is offline  
Oud 16 augustus 2012, 14:06   #60
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Raf, jongen toch!
? de N-VA gaat toch geen burgemeesters en schepenen hebben?? N-VA wilt nergens in het bestuur stappen, dat weet je toch??

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be