![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() ... behalve dan dat GIMV op dat moment een overheidsholding van de Vlaamse regering was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat maakt ook niks uit. Mijn punt blijft: de politici die ons beloofden: 'Wat we zelf doen doen we beter' hebben ons bedrogen. Ze zijn dus helemaal niet geloofwaardig naar de toekomst toe. Ik weet dus voor wie ik zéker niét zal stemmen. PS volgens deze site hebt gij in Brussel in 2004 en 2009 vertegenwoordigers kunnen kiezen voor het Vlaamse parlement. Dus ook gij had iets in de pap te brokken. http://www.brussel.irisnet.be/over-h...a/verkiezingen Laatst gewijzigd door pajoske : 21 september 2012 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat maakt evenmin veel uit. Ook hier worden 'wij' systematisch door ongeloofwaardige politiekers en - vooral - politichien(ne)s) bedrogen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Administratie Wetenschap en Innovatie (AWI) Administratie Media Zij hebben volledige bevoegdheid over media. Zij beslissen wie wat mag/moet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Parlement telt 124 leden die allen samen de Vlaamse Gemeenschap vormen. 118 leden daarvan zijn verkozen in het Vlaams Gewest, de andere 6 leden zijn afkomstig uit het kiesgebied van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Deze 6 leden mogen uitsluitend stemmen over zaken betreffende de gemeenschapsmateries, aangezien het Vlaams Parlement geen gewestbevoegdheden kan uitoefenen in Brussel..." bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams_Parlement Aangezien "Openbare Werken" géén 'gemeenschapsmaterie' is, is de bevoegdheid van 'mijn' Brusselse 'vertegenwoordiger(s)' betreffende de voor een derde 'communicatie'-netwerk benodigde infrastructuurwerken zo goed als NIHIL. En dan zou ik nog voor een lid van een in de Vlaamse Regering aanwezige partij hebben moeten stemmen ook, wat ik tot nu toe nog niet deed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
Maar er nog 3,8 miljoen in bezit hield? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Vroeger riepen we moord en brand en staken De Bennedetti een stok in het wiel. Vandaag geven we alles weg aan de yanks, de moffen en de sansculotten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
En dan in Vlaanderen maar hunkeren naar schaalverkleining. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Valt nog af te wachten. Ze zitten vol schuld. Zou weleens kunnen dat de Amerikanen in één of andere boekhoudkundige truck getrapt zijn.
Het bedrijf waar ik werk staat ook te koop. Je moest eens weten wat ze allemaal uithalen om de balansen op te poetsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 22 september 2012 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() Als belegger heb je een dividendrendement van 7 �* 8% per jaar.
"Iets" meer dan op een klassiek spaarboekje, waar je geld quasi niets meer opbrengt, en waar je als je niet oplet, armer wordt. Laatst gewijzigd door bartelx : 22 september 2012 om 07:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja, ik wacht even af. Als de Amerikanen 100 % in handen krijgen stappen ik (en hopelijk IEDEREEN) naar Belgacom en draaien we ze een flinke loer. Dat zal hen leren ons met hun schulden op te zadelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben tevreden over Telenet. Toch heb ik ook goesting om over te schakelen naar Belgacom maar ik vrees dat er niet zoveel mensen zullen overschakelen, tenzij de tarieven omhoog gaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() opgekocht door een texaan
|
![]() |
![]() |