![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens mij moet jij dan een hoger bedrag aan je klanten aanrekenen waar jij niets aan hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer aftrekpost voor spullen voor eigen gebruik die toch op de zaak afgeschreven kunnen worden.
Of Prijsverhogingen , die dan op de overheid gestoken kunnen worden. Ik zie genoeg trukjes om er als diensten/goederenleverancier er goed garen van te spinnen. En ik ben geen zelfstandige.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het goede nieuws is dat de klant er ook niks aan heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfstandigen bekijken de zaken altijd toch weer wat anders stel ik vast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() De Belgische Staatsschuld bedraagt 33.000€ per inwoner. Als ge dat dus elke maand bij elke inwoner van België opvraagt, 11 jaar aan een stuk, is meteen de staatsschuld opgelost. Het moet maar eens gedaan zijn met dat boven onze stand leven.
Laatst gewijzigd door E. Migrant : 19 november 2012 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom ook dat ze meestal vrij braaf zijn voor de drie tradionele partijen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 november 2012 om 00:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mc donald zijn koffie ook. 9 en een beetje procenten als ik me niet vergis. Vind ik veel. |
|
![]() |
![]() |