![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=37
U illustreert mooi de bekrompenheid van u en sommige van uw collega's.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Uh, ik zou niet weten wat er "bekrompen" is aan het feit dat ik 21 juli een gewone zomerdag vind hoor? Voor belgicisten is dat misschien een "feestdag", maar daarom is dat nog niet voor iedereen zo? Meer nog, steeds minder Vlamingen vinden 21 juli iets speciaals, terwijl 11 juli en de dagen er rond meer en meer mensen aanspreken met buurtfeesten en zo, een evolutie die ik toejuich maar die u wellicht "bekrompen" zult vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De dag in Nederland was geslaagd, in de Brabantse stad Breda verdeelden we meer dan 500 folders op anderhalf uur tijd.
25% - 30% van de aanwezigen waren Vlamingen die zeer positief stonden tegenover onze actie. Er was zelfs een man uit Machelen die vroeg om ook eens bij hen aan de macro te gaan staan uit protest tegen de tweetalige boodschappen in de winkel en daarbuiten. (woont daar toevallig iemand in de buurt?) De Nederlanders vonden ons initiatief ook tof, velen kwamen een praatje maken en zeer dikwijls vroegen ze of "we" niet wilden "terugkomen". De Groot Nederlandse gedacht is er nog zeer levendig. we kregen er ook 1 negatieve reactie! Van een Waal die in het Frans (!) zei dat informatie niet correct was...
kempenland, parel aan de Dietse Kroon! Streven naar Vlaamse eenheid. weg partijbelang! Allen voor 't algemeen Vlaams belang! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kempenaar : 21 juli 2004 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 juli 2004 om 17:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() als we dat niet geloven, wat ga je ons nog trachten wijs te maken? het antwoord zou trouwens "NEEN" zijn
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wens alle belgicisten een bijzonder prettige nationale feestdag toe! Geniet ervan!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar hier is het punt: ze doen maar! ik ga in elk geval niet beginnen posten op een forum en me luidop afvragen waarom het vandaag "nationale feestdag" is voor sommigen, zo tolerant ben ik wel
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 21 juli 2004 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 juli 2004 om 20:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Da's mischien het verschil hé, wij spreken de waarheid...
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() De B.U.B. was vandaag in Brussel en Oostende. Geen flaminganten te bespeuren, bijna allemaal Belgisch-gezinden...
Ja, we kunnen het ook niet helpen ! Onze acties waren dan ook een totaal succes ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In onze buurt was er van een feestdag vandaag niks te merken, ik heb het pas opgemerkt toen ik deze avond naar het nieuws keek waar ik een militair defilé zag (of wat er toch moest voor doorgaan) dat uitgeregend was ( ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was deze namiddag op uitstap in Brugge en heb daar sterk anti-Belgische affiches gezien, met als opschrift: "Leg een bom onder het belgisch vorstenDOM - Vlaanderen onafhankelijk". ![]() Nu ja, wie zijn wij om te twijfelen aan het overweldigende succes van de BUB, tenslotte heeft deze massapartij een electorale monsterscore behaald op 13 juni en heeft de BUB nu tientallen verkozenen wat haar populariteit duidelijk bewijst. Laatst gewijzigd door Koenraad Maesschalck : 22 juli 2004 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cyperken : 22 juli 2004 om 00:41. |
|
![]() |
![]() |