![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een interessante link:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermits ikzelf jarenlang bij zo'n multinational heb gewerkt, in samenwerking met de arabische oliemannen weet ik echt wel waar het over gaat. Niet nodig me verder wegwijs te maken in deze materie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2013 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het over een boek van antisemiet en moslimofiel Lucas Catherine (ook wel Lucas Vereertbrugghe genoemd, hoernalist midden-oosten bij onze nationale waarheidszender) dan kan je het beter ineens opstoken. Auteurs die nazi-informatie gebruiken in hun boekjes vind ik niet bepaald propere lectuur.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn grootste treurnis in mijn cultureel isolement is dat ik geen toegang meer heb tot mijn en een universitaire bib Ik zal eens kijken bij wiki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ga eens een maand of wat in het M-O rondreizen en misschien dat er dan wel wat dingen gaan opvallen.
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Te oud ... Laatst gewijzigd door eno2 : 28 januari 2013 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() WIKI over de NUL:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() De Indisch-Aziatische cultuur is niet ten onder gegaan aan de Islam maar tijdens de Industriële revolutie afgekneld door de Britten.
Momenteel zie je dat India zich razend snel ontwikkelt op velerlei terrein - van industrie tot IT. De Arabieren kennen geen industriële cultuur, hebben die nooit ontwikkeld en als ze werken zijn het veelal handelaren. Voor Iran maak ik wel wat uitzonderingen, maar ook daar is de Islam de grote handrem op ontwikkeling en vooruitgang op redelijke termijn. Was dit ernstige obstakel er niet geweest dan zou de denkrichting van de bevolking een stuk beter ingericht kunnen zijn.
![]() |
#50 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rafineren is niet oppompen. Maar er zijn voordelen aan beide ideeën. Als men ter plekke raffineerd, is het te transporteren volume een stuk lager, maar de lokale-milieubelasting hoger en de transport-veiligheidseisen een stuk strenger. Wat dus het huidige systeem van transport economischer rendabeler maakt.
Citaat:
Ook zien we dit stramien in elke andere technologische gebeurtenis in die landen. Zandbanken opspuiten in leuke vormen. Wolkenkrabbers bouwen. Auto's pimpen... Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Als je in 770 de wiskunde al onder de knie hebt en 1240 jaar later zie je in die cultuur twee groepen .
zij die nog rondrijden met een uitgemergelde ezel en een kar met houten wielen . En zij die een andere culyuur binnendringen en schaamteloos mee aan tafel schuiven zonder mee te draaien in die maatschappij en zonder uzelf verder te ontwikkelen , dan zegt het genoeg over hun kunnen en motivatie . |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Een tikkeltje B&W maar wel de werkelijke gang van zaken. Maak echter wel een uitzondering voor Turken, dat zijn zeer wel werkende mensen.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turken zijn dan ook geen Arabieren, en dankzij Ataturk heeft de Islam er iets minder vat op. Alhoewel dat is aan't verkeren.
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even een paar balansen van vennootschappen raadplegen en je ziet hoe ze werken . Vennootschappen met 35 Bulgaarse bestuurders en om de twee maand de maatschappelijke zetel verhuizen . En maar succes boeken . Heel hard werkende Turken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlen die hier gestudeerd hebben , zetten in land van oorsprong een handel op , met het geld dat ze hier met de hele familie aan sociale uitkeringen hebben samengebracht . Vele hoog opgeleide Turken keren momenteel zelfs terug naar hun vaderland , en het gros van de inactieve familie blijft hier om de centjes verder te vergaren . Zij die hoog opgeleid zijn , vele Marokanen die rechten hebben gestudeerd , staan ten dienste van eigen nationaliteitsgenoten om ze te helpen blijvend onze sociale zekerheid uit te mergelen . OF ze worden docent Islaam om zich nog sterker af te scheiden van onze westerse maatschappij . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite zouden we dringend werk moeten maken om de gaten in onze wetgeving te dichten. Al te veel wordt er tegenwoordig oneigenlijk gebruik gemaakt van onze instellingen en organizaties. Gratis (of quasi gratis) onderwijs is en zeer groot goed. Dit onderwijs gebruiken om onze instellingen te ontmantelen was zeker niet de bedoeling. Al wat "hoger opgeleide" moslima's willen kennen is "rechten studeren". Blijkbaar heeft hun profeet gelijk want andere studies kunnen ze met hun mankement aan hun hersenen misschien niet aan. Niet dat ik zou durven stellen dat moslima's maar de helft hersencapaciteit hebben, maar het is hun eigenste profeet die dit duidelijk heeft gemaakt, waardoor vrouwelijke getuigen slechts voor de helft meetellen tegenover één mannelijke getuige. Die vrouwen gaan dus op onze kosten ONZE rechten bestuderen om dan te kunnen zien hoe ze HUN sharia daarbij kunnen toepassen. Men mag niet vergeten dat moslims een totaal verschillende logica ontwikkelden. Onze westerse maatschappij gaat ervan uit dat bij twee tegengestelde premisses, er één valse en één correcte moet zijn. Niet zo bij moslims: hun heilig boekje staat vol met tegengestelde premisses (al naargelang het tijdstip van upgrading) maar vermits Allah zich niet kan vergissen moeten zij ervan uitgaan dat beide premisses correct zijn. Bijgevolg slaat hun logica totaal op niks en blijven ze in rondjes draaien: je studeert rechten op kosten van de kaffers, je studeert islam op kosten van de kaffers en dan ga je je sharia toepassen op de rechten van de kaffers....
|
![]() |
![]() |