![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat je dit niet zelf bedacht hebt, beste meest snedige forumlid.
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Soit, on topic: ik vrees dat de artiesten in kwestie enkel mensen gaan bereiken die hun mening toch al delen. Preken voor eigen kerk maw. Fan-base voor het hoofd stoten of bewust onderdeel van marketing campagne (zoals TomB insinueerde) lijkt me geen van beiden van toepassing voor artiesten met 'n dergelijke bekendheid. One-hit wonder met een uitgesproken anti-oorlogssong is andere zaak. Aan de mensen die vinden dat musikanten hun mening niet mogen uiten in hun werk: yeah right, vrees dat we dan niet veel verder dan "Kortjakje" waren gekomen... Life imitating art imitating life.
![]() |
![]() |
#45 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat is iets anders dan een liedje enkel maken om nixon of bush af te breken. tussen de boodschap NO MORE WAR en KILL BUSH zit een subtiel verschil. Citaat:
Als ze dan toch politiek actief willen zijn, dan moeten ze maar in de politiek gaan in plaats van aan de zijlijn te staan blaffen en geld te verdienen op de kap van politici en onrechtstreeks zelfs op de kap van oorlogsslachtoffers. Citaat:
Daarbij, een politiek nummer haalt publiciteit, publiciteit zorgt voor verkoopcijfers. Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik er dus mee bedoel is dat door de populariteit van popsterren bij de jeugd die alles goed vinden en ook zouden doen wat zij zouden voorstellen, maakt niet uit wat het is zouden nadoen zonder dat ze er een eigen mening over hebben. Om een vb te geven, stel voor dat britney spears tijdens een optreden voor een kleine 5.000 meisjes tussen de 10 en 16 jaar zou oproepen om zo schaars gekleed als zij over straat te lopen om zo de mannen het water in de mond te leggen, of iets in die aard. Dat zij dat wil moet zij weten maar door de blindheid van de tieners doordat het hun "GOD" is krijg je gewoonweg verkeerde gevolgen. Snap je het nu Raf? Ik heb nergens gezegt dat niemand zijn mening niet mag uiten omdat het niet de mijne is. Iedereen heeft zijn eigen mening al over heel de zaak en daar heeft men dus geen extra steun voor nodig van popsterren die jongeren op de verkeerde manier gaan beinvloeden. Iedereen moet zijn eigen mening hebben en niet degene van een ander zoals hun idool. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar ik heb het niet over de lyrics van de nr's trouwens. De teksten mogen voor mijn part bevatten wat ze willen, het gaat om het organiseren van speciale evenementen van sterren die daardoor hun mening willen projecteren naar hun fans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 27 juli 2004 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 27 juli 2004 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens een mooi vb van waarom de meningen van sterren beter niet op die manier versprijd worden is toch wel Public enemy. Als iedereen zoals zij zo anti-blank zouden geworden zijn dan zag het er niet goed uit hoor.
Vandaar dat ik zeg, is de mening van een popster de juiste? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volgens mij gaan ze veel uit hun kas moeten 'zingen'
Recente peiling wijst op een duidelijke 'vette' winst van 3% voor "Kurry" Laat de Europese media hierover een ander beeld hangen? Als Bush echt moet afgaan dan echt wel met een mega groot verschil =20% of meer |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dejohan : 27 juli 2004 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) En Neil Young mag zijn "anti Bush"-concert, steevast beginnen met het zeer toepasselijke "Piece of Crap"
![]()
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: