![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Net even gekeken. Wat een achterlijke idiool.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij gaat dus echt af als een gieter.
a) hij weet niet wat in zijn resolutie staat. b) hij weet zelfs niet wat hij met "islamfobie" bedoelt c) hij verwijst naar "Raad van Europa" waar de meerderheid bestaat uit moslimlanden d) hij gebruikt nog een extra punt waar WIJ voor moeten bstraft worden terwijl de raad van Europa dat zelfs geen islamfobie vindt. e) de enige die begrepen heeft wat er staat is Etienne Vermeersch (en uiteraard ook Lieven e.v.a.), maar "die zeveren" volgens Anciaux Ik zou beschaamd zijn om daar familie van te zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 mei 2013 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als er nu 1 politicus is die ik werkelijk niet kan zien (allez, horen eigenlijk) dan is het Anciaux wel. Snap niet hoe die aan stemmen blijft geraken...
Trouwens, ook zijn familiaire manier van debatteren stoort mij mateloos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vermeersch is nen oude zak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het meest hilarische moment was toen Vermeersch de punten voorlas die volgens de resolutie als "islamfobie" zouden worden beschouwd. Dit werd ten stelligste ontkend door Dhimmie Bertje, waarna deze "zijn eigen kopij" bovenhaalde en Vermeersch EXACT hetzelfde voorlas.
Als afgang kan zoiets tellen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, onnozel Bertje is dan ook gewoon van applaus te krijgen als hij met zijn anti-Vlaams gezever afkomt.
Misschien had hij nog niet door dat bij Vermeersch ondertussen de pellen van zijn ogen zijn gevallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant stukje voor degenen die nog niet op de hoogte zijn: (misschien kan dhimmie Bertje het zlf ook eens lezen) :
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niks aan toe te voegen. mijn eerste reactie was 'Anciaux is een kleuter' ... ik vergiste mij ... Anciaux is idd gevaarlijk en kwaadwillig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bertje is een fanatiekeling waar menig moslim nog iets kan van leren.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb zijn pa eind jaren 80 eens een zaal horen 'opzwepen' ... (pro tolerantie) ging toevallig genoeg ook over migrantenjongeren toen ... pa Anciaux slaagde erin begrip te eisen migrantencriminaliteit ... zeer bizar was dat ... illustreerde de kracht van retoriek wel voor me ... je zou geneigd geweest zijn te applaudisseren ... gelukkig net op tijd tot het moment van "wacht eens even??" gekomen ![]() belangrijkste lering van die avond was voor mij dat pa Anciaux retorisch nog minstens even sterk was als een piepjonge Dewinter ... let wel, de papa, Bert heeft het nooit gehad. Laatst gewijzigd door Anna List : 7 mei 2013 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de bottomline is nochtans heel simpel :
Etienne Vermeersch : "Er bestaat voor mij een onderscheid tussen de mensen, die ik liefheb, en een systeem dat moet bestreden worden." Het enige dat van dat "debat" dient onthouden te worden.
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zomin dat hij begrepen had dat het hoofddoekverbod bij loketambtenaren niks te maken heeft met competentie maar met neutraliteit. In de 7de dag moest hij zelfs met onverhoold afgrijzen zijn punt maken door te stelln dat zelf iemand met een t-shirt "eigen volk eerst" aan het loket mocht zitten "zolang hij maar competent was"... net alsof een eerste vereiste voor het aanwerven van een ambtenaar geen "competentie" zou zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 mei 2013 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maw, hij haalt hier keihard uit naar extreem-rechts. terecht.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morgen is het D day. Ik ga mijne portefeuille verkopen en mijne grond . op mijne grond gaan ze 8 appartementen kletsen. En mijne portefeuille koopt een mega broker. En daarna is het fiesta. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() indien je het debat gezien hebt, zal je weten, dat hij de islam bedoelde.
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ps waarom zet je die appartementen zelf niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en extreem-rechts. Daar heeft hij een even grote afkeer van hoor. Vermeersch noemt zichzelf trouwens links.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |