![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daaruit volgt dat hij denkt dat er in Europa rond de moskeeën een drankverbod geldt. Misschien kan iemand hem even op deze dwaling wijzen? ![]() ![]() Nu is dat in sommige wijken wel degelijk een feit... maar gaat dat niet uit van de overheid of de wetgever. En dat is dus terrorisme... Islamterrorisme Door dreiging en geweld politieke hervormingen willen afdwingen, op welke schaal dan ook, is namelijk terrorisme... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet het VB dat deze toestanden in leven riep of ondersteund... Wat hebben jij en je geestesgenoten allemaal niet gedaan om dit te veroorzaken en in stand te houden?... ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beweert hier dus duidelijk dat op het VB stemmen eigenlijk niets doen is?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Net evenveel of even weinig als het VB...
![]() Citaat:
![]() Blijven proberen... ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mmm...
Citaat:
Op wie dacht U dan dat ik reeds lang stem? En U lacht daar dan nog eens mee... nou moe. ![]() edit : soit, laat maar. Ik zie hie een beetje teveel smileys op dit moment Laatst gewijzigd door zonbron : 26 mei 2013 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() De Turken zelf zijn er ook niet zo blij mee, zo blijkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha, in Bodrum staat zo'n moskeetje helemaal aan de kade waar honderden gülets aanmeren als begin- en eindpunt van hun wekelijkse rondritten. Honderdduizenden toeristen die daar aan boord hun afscheidsfeestjes vieren.
Dat is binnen de honderd meter van de moskee. Bovendien zijn er nog tientallen restaurants en bars binnen die straal. Ik vermoed dat de moskee zal moeten verplaatst worden. Tepecik Mh.48400 Bodrum/Muğla, Türkiye
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaha, lekker kusprotest in Turkije. Gooi die conservatieve moslimkinkels eruit !!
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1640492
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 mei 2013 om 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Het lijkt mij gezonder om die pita-zaken te verbieden. Ik kom daar beroepsmatig al eens 'achter de toog' en wat ik daar zie, tart alle verbeelding.
Wat een geluk dat de gebruikers dat niet moeten zien (en ruiken). |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Ik wil niet dat onze kinderen dat zien" vond ik hilarisch. Nee, je moet die van kleins af aan leren hoe ze een mitrailleur bedienen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130526_024 islam is vrede uiteraard ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 mei 2013 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() ik wou zondagavond met de bende nog iets gaan eten,we zijn op de bredabaan in merksem een marokaans restaurant binnengegaan.
toen bleek dat er totaal geen alkohol geschonken werd wegens harram,zijn we maar ergens anders gaan eten. steeds meer zaken zoals pitta's schenken geen bier meer,dan moet ik de pitta ook niet meer hebben |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet me een beetje denken aan de periode 80 90 met de frietkoten. Volledig terecht dat ze dat aangepakt hebben omdat velen onder hen niet het minste normbesef hadden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buigen of barsten. Btw de beste pita's maak je zelf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Pita Erdogan?? Ik neem aan dat ge pide Erdogan bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Btw, beste pide bij Mashar in Waterschei.
|
![]() |
![]() |