![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga jullie allemaal verklikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Niet als ik jou eerst verklik!
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() NVA is 100% voor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Als jij die man kende, die je gewoon in je gezicht staat uit te lachen als het over werken en pensioenen gaat, dan gaf je hem ook aan.
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ken nochtans genoeg mensen die toekomen zonder doppen. De meerderheid in België dopt nog altijd niet.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen sprake van !! ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijzen? We zijn hier niet in een buitenlandse rechtbank, ik moet niets bewijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over hoeveel mensen heb je het, uw uitleg is bepaald anekdotisch van aard.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord voor kleine fraude.
Akkoord voor een tuinhuisje dat in overleg met de naaste buren gezet is en hen niet hindert, maar geklikt door een verdere buur omdat die als belgicist er niet tegen kan dat aan dat tuinhuisje een Vlaamse Leeuw hangt. Maar we moeten verder durven denken, en de juiste obediënties (hik) toebedelen: - Klikken is voor lafaards en jaloersigaards. - Gaan doppen en full time in 't zwart werken is voor ... - 300 euro per maand foefelen omdat je schoondochter bij in je sociale woning woont introk zonder dat jij dit en haar inkomsten aangeeft is voor ... - een zelfstandige die op hopen zwart geld zit, omdat hij sterk is in het voetje lichten van de fiskus, is .... - een politieker die aannemers 'lichter' doet werken in Voeren, is ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 13 juni 2013 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Maar volgens onze politici van alle gezindten, kosten we nog steeds 25% teveel ten opzichte van onze buurlanden. Ik vraag me af of ze het over zichzelf hebben of over gewone werkenden met 2 jobs? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() Binnenkort werkt 1 belg op 2 voor de "kliklijn" ; allemaal "in het wit" vanzelfsprekend:
het zwartwerk zal gigantisch dalen, doel bereikt ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgo-fascistisch nationalisme bedoel je? Ja, dat klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |