![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ook in de meeste nachtwinkels zijn ze vriendelijk (ik ken er ene waar ze altijd boertig waren, maar die is ondertussen afgebrand. ook de meeste pittazaken zijn ze best vriendelijk. waarom zeggen ze eigenlijk altijd dat het zo slecht gaat in antwerpen ![]() alleen zou er wa meer controle moeten komen, oa op de openingsuren enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() terug in uw kot, Pietje.8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat gezegd zijnde kan je die nachtwinkels op het zuid of aan de groenplaats moeilijk gaan gebruiken als argument. De situatie aan de turnhoutsebaan e.d. is compleet onvergelijkbaar. Daar vind je haast geen vlaamse winkels meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik vraag me echt af hoe jij d'er uitziet als jij zulke blikken vol walging op 't eerste zicht oproept bij mensen ![]()
![]() |