Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2014, 09:18   #41
BonBon
Banneling

Standaard

Ah, zijn het dan toch ook Roma? Die meisjes hebben echt wel de slechte combinatie van Roma en Moslims gehad, van pech gesproken.

Voordeel is wel dat de meisjes hier veel vlugger naar de politie gaan, het lijkt me dat moslim meisjes in Albanië daar niet mee naar buiten zouden durven komen. De verkrachtende rotzakken in moslimlanden worden dus nauwelijks gestraft hiervoor, het moet daar dus nog veel erger zijn dan hier.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 09:26   #42
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Omdat te vermijden dient een goede gids!
Oud 18 februari 2014, 09:42   #43
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ah, zijn het dan toch ook Roma? Die meisjes hebben echt wel de slechte combinatie van Roma en Moslims gehad, van pech gesproken.

Voordeel is wel dat de meisjes hier veel vlugger naar de politie gaan, het lijkt me dat moslim meisjes in Albanië daar niet mee naar buiten zouden durven komen. De verkrachtende rotzakken in moslimlanden worden dus nauwelijks gestraft hiervoor, het moet daar dus nog veel erger zijn dan hier.
dat verklaart veel.

Natuurlijk waren die meisjes voor hen al "oud" genoeg. Bij Roma zijn ze huwbaar als ze voor de eerste keer gemenstrueerd hebben.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 10:02   #44
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat te vermijden dient een goede gids!
Gezond verstand is nog effectiever,bij gebrek daaraan kunnen zelfs 7 topgidsen niet helpen.Tenzij je de dames tegen hun wil de voertuigen injaagt.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 10:11   #45
vlaams realist
Banneling

Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb

En dan komen ministers hun verhoogde aandacht voor verkrachtingen uitleggen.
Oud 18 februari 2014, 10:26   #46
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dat verklaart veel.

Natuurlijk waren die meisjes voor hen al "oud" genoeg. Bij Roma zijn ze huwbaar als ze voor de eerste keer gemenstrueerd hebben.
ik moet dringend een advokatuur gaan openen.

Wat lees ik nu op de VB site: http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/10589

Citaat:
Maar nog straffer zijn de uitlatingen van de verdediging. Advocaat Philippe Carsau: “In de Roma-cultuur vinden mannen het normaal om een relatie te hebben met jonge, zelfs minderjarige meisjes. Bij elke klant leg ik uit dat zoiets in België strafbaar is. Maar Roma begrijpen dat niet. In hun cultuur worden meisjes zelfs op 14 jaar uitgehuwelijkt en hebben ze al twee kinderen als ze amper 17 jaar zijn.” Tja, moeten we de Roma-cultuur dan maar beschouwen als een verzachtende omstandigheid? Of tot wat voor gekke kronkels het multiculturalisme kan leiden. Bovendien is ‘een relatie ‘ nog wat anders dan een verkrachting. Of wil meester Carsau zeggen dat ze daar bij de Roma ook anders over denken? En wat zou Jozef De Witte, baas van het beruchte CGKR vinden van die uitleg?
voil�* ! zeg nu niet dat ik het niet gezegd heb.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 februari 2014 om 10:28.
Oud 18 februari 2014, 11:04   #47
BonBon
Banneling

Standaard

Roma mogen minderjaringen verkrachten omdat ze dat gewoon zijn, je zal zien, het zal nog dienen als verzachtende omstandigheid. Perversiteit ten top.

Voor De Witte van Het Centrum is dat natuurlijk allemaal cultuur, niets verkeerd mee.
Oud 18 februari 2014, 11:09   #48
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
ik moet altijd lachen als men het over die sletterige vrouwen heeft die zich op exotische eilanden even laten verwennen. Sletten zijn het!
Helemaal anders is het natuurlijk - zoals Alice al zei - met al die brave Hendrikken die eens een tripje naar Thailand maken "voor de natuur" en hun Playboy bij zich dragen "voor de goede interviews".
De Thaïland-hoerenlopers kunnen een vrouw hooguit een slet noemen als ze zichzelf als gozers aanduiden, lijkt me logisch.

Ikzelf ga wat dit betreft nogal terughoudend en behoedzaam door het leven, en dat impliceert dat ik helemaal geen zin heb in een "slet". Niet dat ik gewend ben het woord te gebruiken of e.e.a. af te keuren, maar evenals Vlaams realist wil ik niet het slachtoffer worden van mannen of vrouwen die zich lichtzinniger gedragen dan ik zelf zou doen.

De feministen gaan nu echter zo ver dat je dat niet mag zeggen als het over vrouwen gaat. Pff! Wie het woord "slet" gebruikt, hoort in het verdomhoekje, maar niemand maakt zich druk over het woord "gozer".

Dat is voor mij dus nog zo'n afknapper: feministisch gezever. Moet kunnen, maar ik zoek wel ander gezelschap, of geen gezelschap.
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 11:33   #49
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
Griezelig om te lezen! Maar het bewijst inderdaad mijn punt!
Niet echt. Als ik mijn auto niet op slot doe en hij wordt gestolen, is de dief schuldig en niet ik. Maar ook ik bega een overtreding.

De reden is niet dat het "slecht" is een auto niet op slot te doen, maar dat ik de politie werk en de overheid uitgaven had kunnen besparen door voorzichtiger te zijn. Overigens worden er veel meer jonge mannen overvallen dan vrouwen en oudere mannen. Gewoon omdat jonge mannen denken dat ze niet aangevallen zullen worden, en minder voorzichtig zijn.
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 12:12   #50
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
ik moet altijd lachen als men het over die sletterige vrouwen heeft die zich op exotische eilanden even laten verwennen. Sletten zijn het! (ze moeten er gewoonlijk ook niet voor betalen). Afrika lijkt me nu toch ook wel nogal dangeroes om zulke avontuurtjes te beleven.

Helemaal anders is het natuurlijk - zoals Alice al zei - met al die brave Hendrikken die eens een tripje naar Thailand maken "voor de natuur" en hun Playboy bij zich dragen "voor de goede interviews". Dat zijn natuurlijk géén sletten. Dat zijn hoerenlopers die ervoor moeten betalen.
Ik wil me niet verantwoordelijk voelen voor hoerenlopende mannen,noch voor feestende vrouwen.Beide groepen mogen los uit de bol gaan.Ik wens er niet bij te zijn.Als ik echter in groep reis,dan hoop ik met evenveel gezonde mensen aan te komen dan er vertrokken zijn.
De mensen die op sex en avontuurtjes uit zijn.Kunnen best niet in groep reizen.
Of een nieuw soort groepsreis maken."feesten met de lokale bevolking zonder veiligheidsmaatregelen".Hoe die reis afloopt gaan we dan wel in de krant lezen.
Oud 18 februari 2014, 12:52   #51
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net daarom: dat is een typische moslimmentaliteit, het omdraaien van de verantwoordelijkheidsvraag.
Oeioei, dat gaan Universalia en Bonbon niet graag horen hoor dat ze een 'moslimmentaliteit' hebben!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ach, het waren weer van die multicul sletten die vooral niet racistisch willen zijn, kunnen ze uit eerste hand eens ervaren hoe het werkt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Niet echt van de slimste meisjes dacht ik, als het hele 'verhaal' dan ook klopt???

Meelopen met Albanezen is op zich al geen beste plan. Als ze met dat type of andere 'exoten' meelopen heb ik er eigenlijk geen compassie mee.

Waarschijnlijk zijn het van dat soort meisjes die denken dat hen niets kan overkomen.

Laatst gewijzigd door Edina : 18 februari 2014 om 12:52.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 12:53   #52
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Ik wil me niet verantwoordelijk voelen voor hoerenlopende mannen,noch voor feestende vrouwen.Beide groepen mogen los uit de bol gaan.Ik wens er niet bij te zijn.Als ik echter in groep reis,dan hoop ik met evenveel gezonde mensen aan te komen dan er vertrokken zijn.
De mensen die op sex en avontuurtjes uit zijn.Kunnen best niet in groep reizen.
Of een nieuw soort groepsreis maken."feesten met de lokale bevolking zonder veiligheidsmaatregelen".Hoe die reis afloopt gaan we dan wel in de krant lezen.
SOA's breken gewoonlijk slechts uit nadat iedereen al weken veilig en wel in Zaventem geland zijn. Je kan natuurlijk altijd enig lichamelijk contact met de meereizende dames vermijden.

Of is uw aversie gestoeld op het feit dat ze niet JOU maar ene exotische bruinogige verkiezen voor hun wilde nachtelijke uitspattingen?

Oud 18 februari 2014, 12:54   #53
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Oeioei, dat gaan Universalia en Bonbon niet graag horen hoor dat ze een 'moslimmentaliteit' hebben!
Sletten van de multicul, dat is anders dan sletten.

Voor de rest vind ik het wel erg naïef van die meisjes maar je kunt de schuld niet op hen steken, de daders blijven de verkrachters hoe graag je het ook wil omdraaien.
Oud 18 februari 2014, 13:25   #54
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
SOA's breken gewoonlijk slechts uit nadat iedereen al weken veilig en wel in Zaventem geland zijn. Je kan natuurlijk altijd enig lichamelijk contact met de meereizende dames vermijden.

Of is uw aversie gestoeld op het feit dat ze niet JOU maar ene exotische bruinogige verkiezen voor hun wilde nachtelijke uitspattingen?
Dat "jaloers"aspect blijft maar terugkomen.
Terwijl ik het niet over hun nachtelijke uitspattingen heb gehad.
Nadat ze in het bewaakte hotel of tentenkamp kwamen mochten ze hun zin doen.Je ongerustheid over mijn sexleven is ook niet nodig.Aangezien mn partner erbij was.Bij de voorbereidende gesprekken en de afterparty kwam ik wel hun partners(sponsers)tegen.Deze brave mensen stelden hun vertrouwen in de reis.Ze kwamen me dan ook vriendschappelijk vragen hoe het was.Kheb domme antwoorden gegeven,zodat iedereen met zn leven verder kon.Deze mannen hebben hun vrouwen iets gegund,en ik heb me "dom" gehouden.
Ik doe dat nooit meer.En ik ga ook geen details vrijgeven,kwil nog altijd geen koppels kapotmaken.
Kzal de lat gelijkleggen,Rondreis,Thailand voor mannen of rondreis Afrika voor vrouwen,ikke geen begeleider.
Oud 18 februari 2014, 13:28   #55
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Dat "jaloers"aspect blijft maar terugkomen.
Terwijl ik het niet over hun nachtelijke uitspattingen heb gehad.
Nadat ze in het bewaakte hotel of tentenkamp kwamen mochten ze hun zin doen.Je ongerustheid over mijn sexleven is ook niet nodig.Aangezien mn partner erbij was.Bij de voorbereidende gesprekken en de afterparty kwam ik wel hun partners(sponsers)tegen.Deze brave mensen stelden hun vertrouwen in de reis.Ze kwamen me dan ook vriendschappelijk vragen hoe het was.Kheb domme antwoorden gegeven,zodat iedereen met zn leven verder kon.Deze mannen hebben hun vrouwen iets gegund,en ik heb me "dom" gehouden.
Ik doe dat nooit meer.En ik ga ook geen details vrijgeven,kwil nog altijd geen koppels kapotmaken.
Kzal de lat gelijkleggen,Rondreis,Thailand voor mannen of rondreis Afrika voor vrouwen,ikke geen begeleider.
haaaa, juist. Nu snap ik het. Dat is wel vervelend ja. Je kan ze moeilijk verraden en zwijgen is eveneens verraad. Vervelende situatie. heb ik ook niet graag.

Oud 18 februari 2014, 14:21   #56
Holger Danske
Burger

Standaard

Daders groepsverkrachting ‘wisten niet dat ze iets fout deden.
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 14:49   #57
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Holger Danske Bekijk bericht
Voil�*, voor onze linkse wereldverbeteraars zal dat volstaan.

Dus beste autochtone Belg, verdiep u in de culturen van onze bezetters. Uw leven hangt er misschien van af.
Oud 18 februari 2014, 14:59   #58
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Die mannen de vraag stellen
: "wat zou U ervan vinden dat uw zusjes zo behandeld werden?"
Oud 18 februari 2014, 15:26   #59
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Niet echt. Als ik mijn auto niet op slot doe en hij wordt gestolen, is de dief schuldig en niet ik. Maar ook ik bega een overtreding.

De reden is niet dat het "slecht" is een auto niet op slot te doen, maar dat ik de politie werk en de overheid uitgaven had kunnen besparen door voorzichtiger te zijn. Overigens worden er veel meer jonge mannen overvallen dan vrouwen en oudere mannen. Gewoon omdat jonge mannen denken dat ze niet aangevallen zullen worden, en minder voorzichtig zijn.
Excuseer? Vergelijkt u nu de verkrachting van minderjarigen door daders in groep met uw auto op slot doen?
Bij mijn weten is een minderjarig slachtoffer niet verantwoordelijk voor wanneer het over vrouwen gaat, een stel achterlijke zigeuners, die volgens zichzelf " niets verkeerd hebben gedaan".
Houdt u alstublieft de focus bij de daders en niet bij minderjarige slachtoffers!
Wat overvallen betreft vergist u zich denk ik ook, de grootste groepen lijken me juist iets oudere vrouwen, met of zonder handtas.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 15:38   #60
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Niet echt. Als ik mijn auto niet op slot doe en hij wordt gestolen, is de dief schuldig en niet ik.
Tot hier is het correct.
Citaat:
Maar ook ik bega een overtreding. De reden is niet dat het "slecht" is een auto niet op slot te doen, maar dat ik de politie werk en de overheid uitgaven had kunnen besparen door voorzichtiger te zijn.
Alsof een slot op een auto een dief tegenhoud. Als er iets in ligt dat leuk lijkt, is een raam zo ingeslagen.

En als de auto zelf interessant is, worst case scenario wordt het een homejacking.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be