Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2014, 15:51   #41
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
Bespaar me links politiek-correct gezwets.
Als het aankomt op religie, dan bestaat politiek voor mij niet. U mag hier komen aandraven met wat u wenst; maar ik blijf bij mijn standpunt, dat 'elke' religie even achterlijk is.

Trouwens, gezien u het toch graag geschiedkundig lijkt te houden, hoe zijn volgens u de meeste godsdienstoorlogen ontstaan? Ik zal het u vertellen: Net omdat de ene tegen de andere zegt, dat zijn god beter is; waarop de andere aangeeft, dat de zijne toch wel een stukje beter is ...

En wat bent u hier aan het doen? Inderdaad! U bent hier uw debiele godsdienst boven een andere even debiele godsdienst aan het plaatsen. Te gek om los te lopen.
Wanneer je met "onze godsdienst" het katholiek gedoe bedoelt ben je niet eerlijk want dat bestaat niet meer, tenzij voor diegenen die zoiets nog wensen en er zeker niet meer mee te koop lopen, ze weten wel beter...
Wie vertelt er NU nog dat zijn god beter is? De islamsukkelaars?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 15:53   #42
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Als je ze niet alle vijf op een rij hebt niet natuurlijk...
Arme sukkels die nog in "god" geloven! En hem op hun knieën gaan bedanken als er na een ramp nog 10 overlevenden zijn, zonder zich af te vragen waar hij zat toen er duizend doden vielen! Hij zat bij de hoeren misschien?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 16:51   #43
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Zo is Islam pur sang ongevaarlijk zoals elk geloof of zelfs Religie niet gepredikt wordt in een extremisme; waarin elk individu verplicht wordt blindelings eender welke (extremistische) religie vorm te aanvaarden. Of dat nu gaat over levensbeschouwingen als over culturele of eender ander welke doctrines die rechstreeks of onrechtstreeks impact hebben op de menselijke ontplooiing en evolutie.

.
Helemaal ongevaarlijk!
9.29 Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, (Joden en Christenen) die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

Laten we dus met z'n allen de koran lezen, het woord van Allah, en dat in de kerken verkondigen. Ik begin alvast met het mooie vredelievende vers 9.5
"Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar u hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol. "

En zorg misschien tegen volgende week dat elke christelijke afgodendienaar een vredelievende koran ter beschikking heeft?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 maart 2014 om 16:53.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 16:54   #44
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat is wel kort door de bocht. Ik ben atheïst, maar ik schat het Christendom veel hoger in dan de islam. Er is een hemelsbreed verschil tussen het Christendom en de islam. De islam is een indoctrinatie. Een totalitaire levenswijze. Wordt een christen met de dood bedreigd, wanneer hij zijn geloof wil verzaken? Iedereen mag zijn mening zeggen in het Christendom, geldt dat ook voor de islam? Hoe zit het met de plaats van de vrouw in de islam? Waarom moeten vrouwen hoofddoeken dragen? Waarom moeten vrouwen besneden worden? Mensen worden vermoord in naam van de islam.... Als u wil kan ik zo nog enige tijd doorgaan.

De islam is dus wel degelijk een pak achterlijker en barbaarser dan elke andere religie.
Ik ga hier helemaal mee akkoord.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 23 maart 2014, 16:55   #45
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
Laten we de kruistochten vergeten ...
Wie viel waar binnen aub?

De West-Europese Ridders gingen op verzoek van de Byzantijnen die regio's BEVRIJDEN van de binnenvallende moslimhordes. Wat kwamen ze daar doen?

Binnenkort zijn de Amerikanen en Engelsen ook de schuld van WOII zeker? Want wat kwamen die hier in feite doen?

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be