![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Driewerf, als je iets wil lezen over de beginjaren van het communisme moet je Berdjajew lezen !
|
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dank u radicaal, maar daarover heb ik zelf prima lectuur hier bij mij thuis liggen. Ben momenteel zelf bezig in Trotski's histoire de la révolution russe.
![]() driewerf
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 22 september 2004 om 09:06. |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]()
#44 |
Vreemdeling
|
![]() pablo neruda heeft o.a. dit geschreven:
Mocht je me vergeten (Pablo Neruda) Mocht je me vergeten wil ik dat je één ding weet: Als ik kijk naar de kristalmaan, de rode tak van trage herfst bij mijn raam, als ik, bij het vuur gezeten, de ongrijpbare as neem of rimpelig lijf van brandhout, weet je, dat alles mij tot jou voert, alsof alles wat bestaat, geuren, licht, metalen, scheepjes zijn die varen naar jou eilanden die me verwachten. Welnu dan, als beetje bij beetje jouw liefde voor mij minder wordt, zal beetje bij beetje mijn liefde voor jou minder worden. Als je me plotseling vergeet, zoek me niet, want ik zal je reeds vergeten zijn. Als je de wind van vlaggen die door mijn leven waait waanzinnig en lang vindt, en je besluit me aan de oever te laten van het hart waarin ik wortel bedenk dat op die dag, op dat uur, ik mijn armen op zal heffen, dat mijn wortels naar buiten komen om �*ndere grond te zoeken. Maar als je dag na dag, uur na uur, voelt - onverzoenlijk lief - dat je voor mij bestemd bent, als, dag na dag, een bloem aan je lippen ontstijgt om mij te zoeken, ach dan, allerliefste, komt dat vuur weer in mij op, in mij blust niets of wordt vergeten, mijn liefde voedt zich aan jouw liefde: zolang je leeft zal mijn liefde in jouw armen zijn zonder mijn armen te verlaten. terroristisch hé?
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Cultuur zou slechts zeer beperkt gesubsidieerd moeten worden. I.e. in die mate dat mensen die het zich normaal niet kunnen permitteren het nu wel kunnen.
Waarom bemiddelde mensen die activiteiten nog eens gesubsidieerd moeten krijgen is me een raadsel. Het gros van de cultuurliefhebbers zou echt wel capabel zijn om daar zelf voor te betalen. |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() op Couleur Café deelden ze affiches over Che Guevara uit, werkelijk een schanda als je weet dat deze man verantwoordelijk is voor de vele moorden louter voor zijn ideeën.
Het kan inderdaad niet dat dergelijk belastingsgeld naar multiculturele festivals gaat waarachter een communistisch gedachtengoed schuilt. Een gedachtengoed dat verantwoordelijk was voor de grootste genocide uit de 20 ste eeuw. |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Praetorian : 29 september 2004 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
driewerf
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou me verwonderen dat een vlaamsnationalistische manifestatie subsidies krijgt van de Belgische staat.
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Praetorian : 29 september 2004 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 29 september 2004 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
driewerf
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 | |