![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#42 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die naam alleen al
|
|
|
|
|
#44 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Lees het staatsblad man.
|
|
|
#45 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik heb een brief gehad dat de uitbetaling van de kinderbijslag vanaf 1 juli door een vlaamse overheidsinstelling gebeurt. Maar ik hoef me geen zorgen te maken, er verandert in praktijk niets, staat letterlijk in die brief. |
|
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus, het geld is er al?
Fantastique! En ik vraag u bewijzen, niet om mij te commanderen.
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
Misschien dat we daar binnenkort ook een brief in de bus over krijgen:
"De plannen blijven ongewijzigd, maak u geen zorgen" |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij mijn weten (en de meeste mensen in mijn buurt) KIES je zelf voor kinderen! Als je ze niet kan onderhouden: neem de pil, laat je sterelizeren of draag een regenjasje. Nooit geweten dat je ziekte zo kon plannen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
neen, doen zoals ze nu bezigzijn: de intelligente mensen maken er ééntje of twee, en de "lagere sociale klassen" maken er tien die ze niet kunnen opvoeden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Maar om mijn goede wil te tonen zal ik dan toch maar een link geven: art. 73 van de bijzondere wet van 6 januari 2014 TITEL 9 - Inwerkingtreding Art. 73. Deze wet treedt in werking op 1 juli 2014, behalve titel 8, die in werking treedt de dag waarop hij in het Belgisch Staatsblad wordt bekendgemaakt. Kondigen deze wet af, bevelen dat zij met 's Lands zegel zal worden bekleed en door het Belgisch Staatsblad zal worden bekendgemaakt. Gegeven te Brussel, 6 januari 2014. En als het voor u een beetje te moeilijk is om iets op te zoeken in het Staatsblad dan kan je er ook info over terugvinden op één van de 220 (of waren het er 770) websites van de Vlaamse overheid. Een voorbeeldje. http://www.vlaanderen.be/nl/overheid/staatshervorming Lijkt me toch allemaal er logisch, waarom zou er anders over geschreven worden in verband met de Vlaamse regeringsvorming als het toch al zo was vastgelegd? Duh! U maakt zich eindeloos belachelijk.
|
|
|
|
#57 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik schat echter in dat CD&V niet ligt te springen voor teveel veranderingen ineens en dat N-VA daar geen breekpunt van wil maken. Maar het kan natuurlijk ook andersom zijn.
|
|
|
|
#58 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Waarom ga je ervan uit dat je 'profijt' gaat doen?
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hou op met liegen en trollen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als die informatie niet correct is, gelieve u te wenden tot de schrijvers van het artikel, waarop ik mij baseer. "Idioot" is alvast geen bewijs van het tegendeel, wel een bewijs van argumentatieve armoede van uw kant.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|