![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Wat denk je van Vlaams Sarkozysme? | |||
Ik ben N-VA'er en betreur het teloorgaan van de oude VU en de nieuwe Sarkozystische politieke stijl en politieke lijn binnen de N-VA. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Ik ben N-VA'er en vindt de politieke stijl en politieke lijn gesymboliseerd door de Porsche-episode perfect. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,38% |
Ik ben geen N-VA'er en walg van Vlaams Sarkozysme. |
![]() ![]() ![]() |
20 | 62,50% |
Ik ben noch pro, noch contra, het laat mij onverschillig. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 25,00% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er juist "zever" aan deze draad ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast een parvenu-kabinetschef, heeft de heer Jambon ook een parvenu-zoon. Die wil de unief reserven voor fils �* papas die een hoog inschrijvingsgeld kunnen betalen. Want, redeneert onze parvenu, als ook de armen op de unief binnenmogen, dan zijn er teveel universitaire diploma's en dan is er later teveel concurrentie op de arbeidsmarkt.
Ergo: hij is te dom en te incompetent om de concurrentie aan te kunnen en wil dus dat zijn papa hem met geld een certificaatje koopt waar hij de concurrentie al bij voorbaat mee kan uitschakelen. Hij wil dus privileges, zoals in het Ancien Régime. Begrijp je nu Bart De Wever's oprakelen van Tocqueville in zijn "kritiek" op de Verlichting? Achter de meritocratische façade van de N-VA gaat een regelrechte aanval op de meritocratie schuil.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 oktober 2014 om 18:00. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem nu eenzaamheid. Veel mensen denken nog steeds dat iemand eenzaam is als hij/zij niet veel of zelfs geen vrienden heeft, maar iemand met een hele grote sociale kring kan zich net zo goed eenzaam voelen. Eenzaamheid is een gevoel, hoe wil je dat maatschappelijk in godsnaam oplossen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe zegt men dat nu weer "laat hij die zonder zonde is de eerste steen werpen?"
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
De onlogische haat die je tentoon stelt komt waar vandaan eigenlijk?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ja want de Walen werken niet. De staalfabrieken, dat is voor pussies, echte mannen zitten op kantoor in een suburb van Brussel op de PC te tokkelen.
Laatst gewijzigd door Tavek : 15 oktober 2014 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowat alle sociale woningen worden door dat asociaal woestijnvolk ingenomen . Als je als mens niet iet of wat als optimist geboren bent wordt je toch depressief van al die toestanden en komt er bij de iets oudere medemens (zoals ik) een sterk verlangen naar de jaren "70 naar boven drijven . Je weet wel , die tijden waar je als Vlaming je achterdeur nog gewoon open kon laten staan , zonder dat je huis werd leeggeroofd . Laatst gewijzigd door Pericles : 15 oktober 2014 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al zijn N-VA de Nieuwe Vlaamse Arrivisten is het beter dat zij de macht grijpen ipv de oude CVP aan de macht te laten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 oktober 2014 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
De kritiek word steeds inhoudslozer naargelang deze regering vordert .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sarkozy is een valse "rechtse", het is iemand die zich een rechtse postuur aanmeet, maar zo links is als wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou Le Pen daar de volgende presidentsverkiezingen echt kunnen winnen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Not my cup of tea...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |