![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De mens heeft de capaciteit om te werken onder andere motivators maar de wil en de structuur is er niet. Het feit dat je het ook enkel op lokaal niveau bekijkt zegt genoeg. Wat de "ondernemers" hier wegjaagt zijn de torenhoge lasten, de bescherming van de werknemer en het fiscale paradijs voor de multinationals. Hieraan verbonden: geniet binnenkort van U-place waar de multinationals de lokale kleine zelfstandige verdrongen heeft en waar de consument-drone toch zo graag zijn geld aan geeft. Waartegen de plaatselijke "ondernemer" niet op tegen kan boksen, niet aan prijs, niet aan productie, niet aan bieden van 'werkzekerheid', niet aan bieden van kwantiteit. Want kwaliteit is niet meer aan ons besteed; goedkoop, rap en gewetensloos is wat we willen en wat multinationals leveren. Zowel in voedsel, huisvesting als entertainment.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 21 november 2014 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar de "ondernemers" is een te ruim begrip daarvoor.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 't zijn zelfs meestal de poetsvrouwen die het verschil maken. Ik durf dat zeggen. Dat is voor mij geen belediging naar de poetsvrouwen. Mijn moeder was een poetsvrouw. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |