![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elon Musk zie ik echt lukken in zijn plan om Mars te koloniseren.
Eens zijn raketten herbruikbaar worden, zal de kost om tot in de ruimte te raken volgens hem met een factor van 100 dalen. Vandaag kost een ticket ISS 10 miljoen. Met Musk zou dat slechts 100k kosten. Voldoende om miljoenen mensen op vakantie in de ruimte te laten gaan. Musk is the man.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de VS wordt dat soort geniale mensen op handen gedragen, al van het moment dat ze "in hun garage" beginnen. Dat zie je in elk Amerikaans dorpje waar iemand ook maar koekjes gaat bakken om ze als zelfstandige te gaan verkopen. Hier word je al op voorhand de grond ingeboord. Jaloersheid, afgunst en nijd is wat je dan tegenkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Note to myself: heb ik dat nu echt geschreven ???
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ford zeker ?
Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 20 januari 2015 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Het zou me niks verbazen indien Elon Musk binnenkort een Marvel Comic-achtige schurk blijkt te zijn
![]() Hij heeft er in ieder geval alles voor mee: zijn naam om te beginnen al, zijn fascinatie voor technologie, zijn vreemde achtergrond, zijn massa's geld,... Ongetwijfeld is hij heimelijk bezig aan een doomsday machine. Helaas bestaat er geen echte Batman, Superman of Wolverine om hem te stoppen. Dus: we're doomed! Neen, alle gekheid op een stokje, na Gates en Jobs is dit inderdaad weer een ondernemer die met zijn visie en ideeën de wereld kan veranderen. Het is nog even afwachten of hij daar inderdaad in zal slagen zoals die twee dat wel deden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de aard van Vlamingen is die van een adjunct-CEO of een secretaris-generaal; wat overigens ook de meest ontzagwekkende positie is die iemand uit Vlaanderen kan beoefenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cadbury, die de chocoladereep uitvond om alcoholisme te bevechten en in wiens stadje zelfs Tesco geen alcohol verkoopt.
Ik heb ook wel een zwak voor Howard Hughes.
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Windows 10. Klaar voor hologrammen, sprekende 3D projecties ...
![]() Dat is wat anders dan Google glass spyware. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 22 januari 2015 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen één meest geniale ondernemer, er zijn er meerdere en dat zijn vooral diegenen die het leven van de mensen vergemakkelijkt en verlengd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens vreemd dat wij Belgen -- bekend voor het surrealisme -- zo weinig respect hebben voor het surrealisme dat men in vele start-ups in Silicon Valley vindt. Wij zouden de perfecte match kunnen leveren tussen lef, de nodige dosis absurditeit en de discipline van Westvlamingen of Brabantse trekpaarden (wat hetzelfde is). Maar nee. Ik herinner mij een ooit op TV vertoonde "Dragons' Den", hier voor Vlaanderen. Winnaar: een frietkot met visbakken erin. Hoe beschamend erg.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Huidig: Jeff Bezos
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is hier in belgie door wat men 'ruimtelijke ordening' noemt, verboden om in je garage te beginnen, dat in een systeem dat enkel en alleen op de privesector rekent (bij dogma) om voor welvaart te zorgen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() Onlangs nog gestorven maar toch zeker van onze tijd: Steve Jobs!
In België zou ik gaan voor Gert Verhulst of Marc Coucke. Misschien dat er nog heel wat andere geniën zijn waar we in de media niets van horen.. Niet iedereen staat graag in de spotlight. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Verhulst en Coucke, dat zijn doordeweekse opportunisten. De arrogantie van Verhulst vind ik verbiedend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Heeft het bedrijf van Mark Coucke ooit een origineel medicament op de markt gebracht? Ik dacht van niet. Volgens mij ging dat meer om nieuwe zalfkes en pommades tegen rimpels enzo.
Dat die daar rijk mee wordt vind ik niet erg. De man heeft niks bijgedragen aan het ontwikkelen en hogerop tillen van de mensheid. En da's het enige dat telt in een mensenleven.
![]() |
![]() |