Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2015, 18:57   #41
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
zijn dat geen private zaken van een mens ??
Je moet die vragen aan de procureurs stellen die hem vervolgen.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 maart 2015 om 19:18.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2015, 00:35   #42
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Ja, het is een echte schande.

Zomaar wat schrijven terwijl iedereen weet dat je maar pas over een eigen mening mag beschikken na minimum 5 jaar lidmaatschap en/of op 'n minst 5.000 posts.

N�* goedkeuring door DeProl_leet. Uiteraard.

De wereld is om zeep.
Nee man, het is wel spijtig dat ook gij dat niet schijnt te snappen. Hoe boertig zijt gij dan wel als ge zoiets niet abnormaal vind ? Is het niet de beleefdheid om op een nieuw forum het een beetje kalmaan te doen in het begin ? Tenzij ge natuurlijk weer een dubbelnick zijt, dan begint ge natuurlijk vanaf de eerste dag al de ancien uit te hangen. En dat heeft niets met een goedkeuring van mij te maken. Ik weet ook dat daarom nog wel geen 5000 posts en 5 jaar lidmaatschap voor nodig is. Waart gij zelf al vanaf uw eerste post hier zo'n grote bek aan het opzetten ? Neen ? Waarom vind ge dat dan zo abnormaal dat ik zoiets vaststel bij die SCORHOSE ? Is hij misschien een vriendje van U ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2015, 21:00   #43
SCORHORSE
Vreemdeling

SCORHORSE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Nee man, het is wel spijtig dat ook gij dat niet schijnt te snappen. Hoe boertig zijt gij dan wel als ge zoiets niet abnormaal vind ? Is het niet de beleefdheid om op een nieuw forum het een beetje kalmaan te doen in het begin ? Tenzij ge natuurlijk weer een dubbelnick zijt, dan begint ge natuurlijk vanaf de eerste dag al de ancien uit te hangen. En dat heeft niets met een goedkeuring van mij te maken. Ik weet ook dat daarom nog wel geen 5000 posts en 5 jaar lidmaatschap voor nodig is. Waart gij zelf al vanaf uw eerste post hier zo'n grote bek aan het opzetten ? Neen ? Waarom vind ge dat dan zo abnormaal dat ik zoiets vaststel bij die SCORHOSE ? Is hij misschien een vriendje van U ?
Jij bent goed gek gij
SCORHORSE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2015, 23:00   #44
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SCORHORSE Bekijk bericht
Jij bent goed gek gij
Niet te geloven ! Uw post waarop ik reageer (en niet de reactie van Esperanza op de mijne) dateert wel van 20 Februari ! Op skivakantie geweest zeker ? Of hebt ge zolang moeten nadenken op een gepast antwoord ? M.a.w. ge kunt hier gemist worden als kiespijn en ge hebt idd. een veel te grote bek voor een zgn. nieuweling. Een minimum aan beleefdheid om op een nieuw forum niet vanaf de eerste posts onmiddellijk al een grote bek op te zetten, ontbreekt U. En is dat nu toevallig niet wat kenmerkend is voor alle dubbelnicks en fake nieuwelingen ? Er is natuurlijk de kleine kans dat ik me vergis. De toekomst zal het vroeger of later wel uitwijzen of uw ID fake of niet was. Ik heb in elk geval mijn bedenkingen. Einde verhaal.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 18 maart 2015 om 23:00.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2015, 02:44   #45
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik wil gerust aannemen dat onderstaande voor jou hogere wiskunde is, maar w�*t precies begrijp je niet al te goed?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht

Het draait hier om de opinies, niet om diegene die ze schrijft.

Zowel een 'ancien' als een 'nieuweling' kunnen ongeacht hun verdienste of leeftijd zowat AL hun opinies van elke kant van het politieke spectrum hier op gelijke basis kwijt.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be