![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een weelde.......... ![]() Waar zou ik volgens jou dan wel heen moeten? In één of ander strafkamp waar je met Zyklon-B kan tekeergaan? Je kan het misschien jammer vinden, maar als Belgicist heb ik nog steeds het recht om in mijn eigen land, België, te vertoeven...........
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ten eerste, uw kennis van de geschiedenis van de Palestijnse kwestie is blijkbaar nogal povertjes. Trouwens, is was Arafat niet aan het verdedigen hé. Ik zei alleen maar dat de VS nogal snel het woord terrorist in de mond nemen. Ten tweede, wat vredelievende organisaties betreft. Als het erop aan komt van het vermoorden van onschuldige burgers, staat de CIA wel mee aan kop dacht ik. Maar ja, dat is een gelegitimeerde terroristenorganisatie. Daar kan je dus weinig tegen beginnen.
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is hij een soort moderne profeet. ![]() Hier is hij nog eens, de prachtmens Pim! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe we vandaar naar Amerika en de CIA gaan moet u misschien eens uitleggen.
![]() |
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Sommigen hadden het in zich om authentieke staatslui te worden, anderen brachten het tot bloedige dictator of tot opperzot in één of ander asiel (ik bedoel dit zowel letterlijk als figuurlijk, cfr. Degrelle). Fortuyn was een relnicht. Dat is de term voor een homo die overal rel schopt ('boel zoekt' voor de Vlamen). Ik heb er niks op tegen (mijn beste vrienden zijn relnichten ![]() Van een wetenschapper van uw kaliber had ik trouwens iets anders verwacht dan afgodendienst, Charles.
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() Min beste ;
weet je ook raad met de 2.000.000 verjaagde palestijnen? ![]() ![]() P.s Lees de boeken nog eens door!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de Jasser niet gewoon een Jordaniër? Het stukje land waar hij nu nog altijd voor vecht is tenslotte toch Jordanië?
Ja ok de Joden hebben het ingepikt, net omdat de arabieren hun aanvielen, maar als ze dat niet gedaan hadden was het ene stukje toch Jordanië en de Gazastrook toch gewoon Egypte? zowel de geloofsbroeders in Jordanie als die in Egypte hebben toch een verdrag getekend, maar wensen geen van beiden de palestijnse asielzoekers!!! (dat zijn het toch?) op te nemen in hun landen! Zullen we ook maar beginnen met vluchtelingenkampen in te richten dan - in ons eigen land natuurlijk - en de mensen daar zo'n zeventig jaar in te laten wonen? Waar gaan we beginnen? West-Vlaanderen vb.? aan Frankrijk geven en dan de West-Vlamingen vasthouden! Allemaal Frankrijk hun schuld natuurlijk!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pim Fortuyn heeft anders wel veel teweeggebracht in politiek Nederland.
Hij heeft het debat geopend en vereenvoudigd. Voordat Pim er was kon je enkel maar ouwbollige theoretici van politiekers een soort onbegrijpbare taal horen kramen om onder elkaar min of meer akkoord te gaan. Nu, dankzij Pim Fortuyn, praten de Nederlandse politici weer meer de taal van het volk. Van Bos vind ik dat normaal. Balkenende daarentegen krijgt van mij een grote pluim om ook te hebben overgeschakeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Ben even op zoek gegaan naar die lijst. Hij wordt door Forbes bijgehouden en niet door Fortune (Fortune doet allerhande lijsten, maar blijkbaar niet deze). Arafat is er niet in terug te vinden. Wat was uw bron Antoon? Ik zou graag willen zien waar Arafat staat vermeld. Ik sta ook bij de lijst van de rijkste mensen ter aarde als ge de lijst maar lang genoeg maakt ![]()
![]() |
![]() |
#54 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb em gevonden: http://www.forbes.com/free_forbes/2003/0317/049.html . Antoon heeft het nog braafkes verwoord als ge zijn post vergelijkt met het artikel. Hij staat wel niet bij de lijst van de rijksten ter aarde, maar in het lijstje staatshoofden, maar dat doet er eigenlijk weinig toe. Ik vind zijn grootste inkomensposten best wel grappig: Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() Volgens Forbes, behoren volgende personen uit de categorie koningen, Koninginnen en despoten tot de rijksten ter wereld:
Saddam Hussein: 2 miljard $ Arafat: 300 miljoen $ Fidel Castro: 110 miljoen $ In totaal staan er slechts 8 koningen, koninginnen en despoten in de Forbes lijst, ik heb er de drie merkwaardigste uitgenomen. Ik hoop dat dit een eindelijk belletje doet rinkelen bij sommige idealisten.
![]() |
#57 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man is een dief. Idem dito over de kommunist en linkse wereldverbeteraar Castro. Laat staan Saddam Hoessein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ze mistaan daar toch ook niet vind ik ![]()
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |