![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien was het om te vieren dat het nu eens criminelen zelf waren ipv slachtoffers van criminelen? Dan is een feestje op zijn plaats, zeker als het islamitische criminelen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Ik begrijp dat je de discussie een andere richting wil uitsturen, maar geef eens eerlijk antwoord:
1. Hoe draagt het trekken van selfies met lijken en champagneglazen in godsnaam bij tot het bestrijden van terroristen? 2. Hoe ver mogen ze volgens jou gaan in het maken van zulke 'trofeefoto's'? Een wijsvingerpistool naar het lijk? Een geweerloop in de mond van het lijk? D&B eraf snijden en in de mond steken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Zoiets moet gewoonweg niet gebeuren. De mensen in kwestie moeten berispt worden. Maar meer ook niet. Domme actie van die mensen maar verre van een drama.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Ik trek graag vergelijkingen... Ja, veel Syriëgangers zullen met idealen voor hun ogen vertrokken zijn, als strijders voor gerechtigheid en tegen de boze dictator en dat soort shit. Maar als je in België de politie wil opblazen (wat natuurlijk niet bewezen is, maar ze schoten wel maar wat graag op de binnenvallende agenten) dan ben je misschien toch gewoon een gewelddadige lul. Dit leek me een aardige manier om ongeveer hetzelfde niveau van "gewelddadige lul" te demonstreren buiten een Moslim context.
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Want we zijn tenslotte allemaal gelijk nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De foto's zijn uitgelekt in een Franstalige krant, zag ik gisteren op het tv-nieuws.
Dat is dan toch raar dat nog niet geweten zou zijn om welke personen het ging, welke taken die hadden, waarom er een fles was ... Het enige dat ik nu zo voor de geest kan halen, dat we weten is: - de fotograaf is vermoedelijk flik, die alle foto's moest trekken van de lijkschouwing - op de foto's staat geen flik. En ik blijf er bij: als het ambtenaren zijn, horen ze een "laatste verwittiging" te krijgen. Nog zo'n flater en hopsakéé, naar de privéé. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 juni 2015 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat ons Openbaar Ministerie er werk van maakt: dergelijke barbaarsheden zijn onaanvaardbaar.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat dat goed te praten valt natuurlijk, maar jullie zijn de laatsten die anderen met de vinger moeten wijzen! En wie "jullie" zijn zal je toch niet vragen zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een dode terrorist is een goede terrorist nietwaar! En zeggen dat er zoveel zaken zijn ivm de handelingen van bepaalde moslimbeesten waar we jullie dan niet zullen over horen, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Pakistan is feesten op het graf van gedode vijanden toch schering en inslag?
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie op mijn vaders'graf of dood lichaam durft dansen ,
en ik betrap die .... ik benieuwd welke straf de rechter uiteindelijk zal uitspreken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |