![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschil tussen vrijheid in godsdienstkeuze, en een erkende eredienst. Iemand mag gerust geloven in't vliegende spaghettimonster, maar dat gaat geen subsidie/belastingsvoordelen opleveren.
Een sekte starten, dan brengt de staatsveiligheid het vergrootglas in stelling en komen de sekteleden op een zeer leuke lijst...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 juni 2015 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat een religie niet erkend werd dat men geen vrijheid heeft die religie te beleven. Erkennen van een religie wil zeggen dat de voorgangers van die religie worden betaald door de staat en de religieuze gebouwen worden gesubsidieerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klopt niet hé Maddox. We hebben hier godsdienstvrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom herhaal jij je zelfde post na een HALF UUR? zie je post van 13.08 en deze van 13.34.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Acute Alzheimer.
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Acute Alzheimer is het niet. Ik heb de hele tijd last van "gate 504". Ik plaatst dan het bericht opnieuw. Dikwijls krijg ik dan de melding "dit is een dubbelpost van wat je reeds geplaatst hebt". Maar het blijft dan bij een enkel geplaatst bericht. Gezien het tweede geblokkeerd wordt Misschien is in dit geval het tweede niet geblokkeerd... Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juni 2015 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, de overheid reguleert niet het interne leven van een religie, bijgevolg velt de overheid geen oordeel over zaken als heilige boeken. Erkenning van een godsdienst betekent slechts dat de overheid wil instaan voor het financiële luik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hitlers boek is in België trouwens ook niet verboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onzin. De Qur'an is een kort boek. Ik heb het net opgezocht: de Koran telt maar 77.701 woorden, al zeggen sommigen 77.437. Ik heb geen idee waarom men het daarover oneens is. Waarschijnlijk is dat iets met de Arabische grammatica.
Hoe kan nu 1/2 van de woorden in dat boek 'qatal' zijn of zelfs woorden gebaseerd op de 'QTL' wortel? Dat vraag ik me dan af. Laatst gewijzigd door Weyland : 13 juni 2015 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch maar eens lezen en op de details letten. Ik blijft sterk twijfelen. 1/2 is veel, enorm veel. Zelfs de Medinaanse verzen (ná de Hidjra) alleen komen er hoogstwaarschijnlijk niet.
Laatst gewijzigd door Weyland : 13 juni 2015 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Wat je niet verbiedt, is toegelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik genoeg support kan verzamelen in de kamer en senaat, kan ik zelfs een religieuze erkenning krijgen. Waw. Tof te weten dat democratie nog steeds werkt.
![]() |