![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat je dat niet wilde.
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat je het verdrongen hebt.
Heb je dat negerkindje dat ze achter uw rug maakte nooit gezien?
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat minder stoer dan zoals ge hier meestal uit de hoek probeert te komen hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor mij is het simpel : ik ben ongehuwd en heb nooit kinderen gehad. Van u weet ik het niet. Maar als je er hebt, hoop ik dat een ander ze in uw plaats gemaakt heeft...Dat is beslist beter voor hen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar schamen: neen hoor. Eer het tegendeel. misschien uitzondering gemaakt voor enkele zwaar-katholieken. Niet de oudjes in de familie. Die weten van niet beter. Wel een paar "jongeren" (nog niet met pensioen dus) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben daar tenminste capabel voor...
Citaat:
Citaat:
Erg maar het had erger gekund... Citaat:
Die schande zou ik niet overleefd hebben. Dan nog liever een mongoolke.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie u eigenlijk eerder in koppel met een man. Vanwege al uw jannestreken. En wat mongooltjes betreft, daar heb ik meer respect voor dan voor u. Die kunnen er niet aan doen dat ze zijn zoals ze zijn. Gij wel. En het is niet schoon om aan te zien... U ZO laf gedragen, schaamt gij u niet ? Nee, natuurlijk niet, u weet niet eens wat schaamte betekent... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van op veilge afstand uiteraard. Of je je daarover moet schamen of niet moet ge zelf maar weten. ![]() Doe de groeten aan uw " bodyguard ". Hopelijk geeft hij u volledige bevrediging. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een dag treft zijn vrouw hem hij verdrietig aan als hij in hun trouwboekje kijkt. Ze vraagt wat er scheelt. Wel zegt hij, '' weet je nog dat ik 30 jaar geleden zei dat ik je zo graag zag dat ik je wel kon op eten?'' '' Dat herinner ik nog zeer goed'' zegt ze, '' dat was een van de liefste dingen die je ooit tegen mij zei.'' '' Maar waarom dan nu zo verdrietig'' vraagt ze. '' Vandaag was ik waarschijnlijk een vrij man geweest'' antwoord hij. |
|
![]() |
![]() |