![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ook trouwens. ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 17 september 2015 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() De ene komt op voor de rechten van vrouw als Koerdische, de andere heult mee met moslimfundamentalisten die de vrouw als object beschouwen.
Alleen ziet de vrij onzinnige het verschil niet in zijn waanzinnige politieke blindheid. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 17 september 2015 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Spijtig dat het slipje van Zuhal niet zichtbaar is, mogelijk draagt dat de kleuren van het terroristische PKK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij wil mij hier afschilderen als tegenstander van elke vreemde. Dan ben je aan het verkeerde adres: ga maar gauw voor een ander hol gaan keffen. Ik ben wel tegenstander van elke m/v die de gelijkheid van m/v niet zou erkennen. Inbegrepen hardliners Blokkers-kaloten die dwepen met het idee 'vrouw aan de haard'. Inbegrepen de paus en al zijn handlangers tot de laagste toe, die de toegang tot het ambt van priester tegen houden. Dat laatste is misschien niet 100 procent correct ivm godsdienstvrijheid, maar dat kan me geen kloten schelen: ik blijf tegen die ouderwetse discriminerende toestanden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PKK is terroristisch, bekeken door een Turkse bril.
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Zou de vrij onzinnige een Turk kunnen zijn?
![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 17 september 2015 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als hij Turk én "vrijzinnige" zou zijn, dan hoort hij aanhanger te zijn van de seculiere Turkse republiek van Kemal Atatürk. Maar blijkbaar gaat hij akkoord met Erdogan vermits hij de Koerdische PKK als "terroristen" bestempelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dichter bij huis, is voor Belgie en meer bepaald voor de NVA en haar aanhang de PKK een terroristische organisatie ? Ik zal je eventjes een voorzet geven: Spitting heeft al gezegd en geschreven dat de PKK vrijheidsstrijders zijn. Nu graag jullie mening ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is voor jou de PKK een terroristische organisatie ? Maar schijnbaar is dat een te moeilijke vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat denkt onze vrij onzinnige trouwens van de rode onafhankelijkheidsbewegingen in Catalonië, Baskenland en Schotland? Laatst gewijzigd door Spitting Image : 17 september 2015 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Wie ben jij dat je mensen zomaar gebiedt op jouw stompzinnige vragen te antwoorden. Misschien is dat gebieden de gewoonte in links geïndoctrineerde kringen, maar niet hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Hoezo foutje? Ik heb gewoon uw citaten letterlijk overgenomen.
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reactie 43 Spijtig dat het slipje van Zuhal niet zichtbaar is, mogelijk draagt dat de kleuren van het terroristische PKK. En dat maak hamac ervan. Reactie 51 Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Spijtig dat het slipje van Zuhal niet zichtbaar is, Kijk, een nieuwe geile fan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Uw bericht werd integraal gequote en opgedeeld in de twee deelzinnen om door mij waar nodig van commentaar te voorzien zoals normaal is in een discussie. De betekenis van de quote veranderde helemaal niet. Helemaal geen quotevervalsing dus.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 17 september 2015 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |