Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2015, 10:42   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Zuhal gaat dat tsjevennest daar in Genk eens uitkuisen

Ze beginnen al schrik te krijgen, daar in Genk.
Want dat gaat wat geven bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen ...

titel: Zuhal Demir verlaat Antwerpen voor Genk
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150912_01863297

Citaat:
Kamerlid en Antwerps districtsburgemeester Zuhal Demir (N-VA) verhuist begin volgend jaar naar Genk. Ze wil dichter bij haar familie en haar zorgbehoevende moeder wonen. Demir zal zich ook in Limburg politiek engageren, zegt ze zaterdag in de kranten Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg.

Demir benadrukt dat haar verhuizing niet is ingegeven door politieke redenen. ‘Mijn moeder heeft een herseninfarct gehad. Ik wil voor haar kunnen zorgen. Mijn vader doet heel veel voor haar, maar hij wordt een dagje ouder en kan hulp gebruiken. Mijn broers en zussen springen veel bij, maar ik vind dat ik ook mijn deel moet doen’, klinkt het.

Demir zegt van Antwerpen te houden maar zich ook schuldig te voelen tegenover haar familie. ‘Uiteindelijk was dat gevoel sterker dan mijn liefde voor Antwerpen.’

De N-VA-politica blijft actief als Kamerlid, maar in het district Antwerpen zal huidig districtsschepen en partijgenoot Paul Cordy haar opvolgen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 10:58   #2
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Als je leest wat de reden van die beslissing is: alle respect. Ik verlies dus mijn districtsburgemeester.

Haar opvolger, Paul Cordy, toonde een tijd terug alvast enige ruggegraat te hebben. Als districtsschepen floot hij Rob Envelop terug, die van het Harmoniepark een bouwzone dacht te maken.

http://www.gva.be/cnt/aid1367914/n-v...r-harmoniepark

En in Genk zal gebeuren wat gebeurt, maar ik heb al een heel leven last om de psyche van Limburgers te doorgronden en ga me dus niet aan voorspellingen wagen. Weet niet wat het zal geven: zo'n assertieve dame in de hoofdstad der eeuwige underdogs, de Limburgers.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 12:51   #3
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Afwachten hoe pro- of anti-Koerdisch die Turkse gemeenschap is in Genk (en omgeving)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 15:15   #4
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Als je leest wat de reden van die beslissing is: alle respect. Ik verlies dus mijn districtsburgemeester.

Haar opvolger, Paul Cordy, toonde een tijd terug alvast enige ruggegraat te hebben. Als districtsschepen floot hij Rob Envelop terug, die van het Harmoniepark een bouwzone dacht te maken.

http://www.gva.be/cnt/aid1367914/n-v...r-harmoniepark

En in Genk zal gebeuren wat gebeurt, maar ik heb al een heel leven last om de psyche van Limburgers te doorgronden en ga me dus niet aan voorspellingen wagen. Weet niet wat het zal geven: zo'n assertieve dame in de hoofdstad der eeuwige underdogs, de Limburgers.
Leuke nickname voor die kerel.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 19:23   #5
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Denk jij nu echt, dat de Limburgse Turken voor een Koerdische gaan stemmen ?

Turkse nationalisten en Koerden zijn hevig met elkaar in de clinch gegaan in de Zwitserse hoofdstad Bern. Een automobilist reed ook opzettelijk in op een groepje Koerden. Daarbij zou één dode gevallen zijn, meerdere personen raakten gewond. De politie heeft een deel van de stad hermetisch afgesloten.
De rellen ontstonden nadat Koerden een Turkse betoging verstoorden. De talrijk opgetrommelde politie kon de Koerden afhouden met traangas en rubberkogels, maar op een bepaald moment raakten beide partijen toch slaags.

http://www.demorgen.be/buitenland/tu...bern-a2453931/

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 12 september 2015 om 19:28.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 20:29   #6
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht

Turkse nationalisten en Koerden zijn hevig met elkaar in de clinch gegaan in de Zwitserse hoofdstad Bern. Een automobilist reed ook opzettelijk in op een groepje Koerden. Daarbij zou één dode gevallen zijn, meerdere personen raakten gewond. De politie heeft een deel van de stad hermetisch afgesloten.
De rellen ontstonden nadat Koerden een Turkse betoging verstoorden. De talrijk opgetrommelde politie kon de Koerden afhouden met traangas en rubberkogels, maar op een bepaald moment raakten beide partijen toch slaags.

Blijven hopen vrij onzinnige. Blijven hopen dat Limburg terug een rood nest wordt. De rode imam heeft ervoor gekozen om teveel Abertkanaalwater ineens te drinken. Rood is dood in Limburg.

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 12 september 2015 om 20:30.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 20:35   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Interessante voorzetten die je allemaal geeft.

Wie zijn "de goeien": de originele Turken of de Koerden ?
Of zijn die in Genk al over die lokale kwestie, en bekijken ze de zaak objectief: beter geen ruzie maken en ons bezig houden met de problemen van hier en nu.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 12 september 2015, 20:36   #8
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Blijven hopen vrij onzinnige. Blijven hopen dat Limburg terug een rood nest wordt. De rode imam heeft ervoor gekozen om teveel Abertkanaalwater ineens te drinken. Rood is dood in Limburg.
Dat zal de toekomst uitwijzen spitting.
Feit is en blijft dat de NVA aan een neerwaartse spiraal is begonnen, en de huidige asielcrisis doet die spiraal dan ook nog wat sneller draaien.
Oud 12 september 2015, 20:39   #9
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Interessante voorzetten die je allemaal geeft.

Wie zijn "de goeien": de originele Turken of de Koerden ?
Of zijn die in Genk al over die lokale kwestie, en bekijken ze de zaak objectief: beter geen ruzie maken en ons bezig houden met de problemen van hier en nu.

.
De originele Turken staat wel niet op een terroristen lijst, wat je van een deel van de Koerden niet kan zeggen.
Oud 12 september 2015, 20:43   #10
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zoveel procent van het kiespubliek maken prostituées en pooiers nu ook weer niet uit hoor...
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 20:46   #11
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De originele Turken staat wel niet op een terroristen lijst, wat je van een deel van de Koerden niet kan zeggen.
De Grijze Wolven staan in sommige buurlanden van Turkije wel degelijk op de terroristenlijst.
Verder denk ik dat er geen twijfel is dat dit extreemrechts clubje niet vies is van terreuracties.
Oud 12 september 2015, 20:47   #12
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Feit is en blijft dat de NVA aan een neerwaartse spiraal is begonnen, en de huidige asielcrisis doet die spiraal dan ook nog wat sneller draaien.

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 20:59   #13
BWarrior

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk eerder dat het enige waar de N-VA nog op kan teren net het racisme is (je kan natuurlijk geen stemmen blijven winnen)...
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2015, 20:59   #14
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
De Grijze Wolven staan in sommige buurlanden van Turkije wel degelijk op de terroristenlijst.
Verder denk ik dat er geen twijfel is dat dit extreemrechts clubje niet vies is van terreuracties.
Dat klopt, maar de grijze wolven staan wel niet op de Europese terroristenlijst, iets wat van de PKK niet kan gezegd worden.
Oud 12 september 2015, 21:12   #15
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Die Grijze Wolven zijn zelfs hier staatsgevaarlijk.
Oud 13 september 2015, 03:46   #16
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Koerden in de belziek zijn allemaal aanhangers van de PKK?
Oud 13 september 2015, 06:54   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Zoveel procent van het kiespubliek maken prostituées en pooiers nu ook weer niet uit hoor...
Dat begrijp ik even niet. Wat bedoel je precies ?

.

Oud 13 september 2015, 09:52   #18
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Is dat de reden waarom de BUB zo miserabel scoort?
Oud 13 september 2015, 09:52   #19
Spitting Image
Banneling

Standaard

/

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 13 september 2015 om 09:53.
Oud 13 september 2015, 15:52   #20
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
/

zuhals terrils

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 september 2015 om 15:53.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be