Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2015, 17:05   #41
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De openingspost van Vlaamse realist (sic) is daar nochtans een staaltje van.

De macht hebben en wat komen janken over linkse machthebbers die overal nog zouden zitten terreur uitoefenen. Hoe zielig kan je zijn?
Euh , sinds wanneer heb ik de macht ? Ik ben helemaal geen N.V.A-er.

En wie zit er in een machtspositie in de overheid ? Zijn alle schooldirecties , ministeries , raden van bestuur enz.... dan ontslagen en vervangen sinds een dik jaar ?
Wel degenen die daar door de linkse kerk gedropt zijn , zitten daar nog steeds .
Nu hebben ze echter nieuwe meesters , en dat werd tijd .
Maar ze vinden de nieuwe meesters niet leuk , dus janken ze .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 17:22   #42
lupus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
De uitvinder van de nefaste subsidies van zonnepanelen was die domme trien van Vandenbossche die dacht dat ze de groene hoofdvogel ermee afgeschoten had. Gevolg: een reusachtig gat in de Vlaamse begroting en een aardige bijverdienste voor hen die zonnepanelen konden betalen terwijl de sukkelaars tweemaal gekl**t werden. Dankjewel, Freya vierkantswortel 25.
Het lijkt wel waar te zijn, als je mensen bang maakt met het verlies van hun centjes - zo rechts zijn ze nu ook niet dat ze van hun vies sossengeld vanaf willen- voor ogen, beginnen ze allemaal te kronkelen als een paling van pure angst.

En BDW gaat gewoon verder met zijn strategie.
Waarom mensen geruststellen terwijl je ze bang kan maken ?
Angst is de best verkopende strategie en hij weet het als geen ander.
Dus wees maar een angsthaas !
lupus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 17:40   #43
lupus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rozijntje Bekijk bericht
Ja, de sossen hadden gelijk. De migratie zou vlekkeloos verlopen. En nu... de vluchtelingeninvasie zal niet wegen op de sociale zekerheid.

Of nog (tot een tweetal jaar geleden)... er is geen loonhandicap.
En... met de betaalbaarheid van de pensioenen is er geen probleem.

Sukkelaars
Waar ben je zo bang voor ?
lupus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 18:00   #44
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Euh , sinds wanneer heb ik de macht ? Ik ben helemaal geen N.V.A-er.

En wie zit er in een machtspositie in de overheid ? Zijn alle schooldirecties , ministeries , raden van bestuur enz.... dan ontslagen en vervangen sinds een dik jaar ?
Wel degenen die daar door de linkse kerk gedropt zijn , zitten daar nog steeds .
Nu hebben ze echter nieuwe meesters , en dat werd tijd .
Maar ze vinden de nieuwe meesters niet leuk , dus janken ze .
Je had het over "gewone mensen" die in angst leven voor repressie van "de linkse kerk".

Nu zwak je dat verhaal wat af. De bottom line blijft echter dat wie dit beleid wel toejuicht dat wel degelijk kan uitspreken zonder problemen. Uw samenzweringstheorieën zijn op niks gesteund.

Ik krijg er een tegengesteld gevoel bij. U discours houdt een ondertoon in dat er beter een zuivering zou gebeuren. Uw post is verontrustend voor wie links is. Noem ze "linkse kerk", uit wat loze beschuldigingen.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 18:48   #45
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Je had het over "gewone mensen" die in angst leven voor repressie van "de linkse kerk".

Nu zwak je dat verhaal wat af. De bottom line blijft echter dat wie dit beleid wel toejuicht dat wel degelijk kan uitspreken zonder problemen. Uw samenzweringstheorieën zijn op niks gesteund.

Ik krijg er een tegengesteld gevoel bij. U discours houdt een ondertoon in dat er beter een zuivering zou gebeuren. Uw post is verontrustend voor wie links is. Noem ze "linkse kerk", uit wat loze beschuldigingen.
Eja , dat noemt "realiteit" en daarom ben ik een realist .
Werkzoekenden leven wel degelijk in angst om een sollicitatie te doen bij een linkiwinki . Er werken dan ook geen VB-ers bij de VRT .

Ik juich dit beleid niet toe , maar ik ben echt bang voor het alternatief .
"Van de regen in de drop" is hier een gepaste term .
Ik zie enkel de profiteurs eisen stellen , en de begeleiders van de profiteurs hen daarin steunen .
Ze zijn echter geen meerderheid . Ze zijn alleen een meerderheid in bepaalde sectoren .
En dat zijn zeker geen belastingbetalende sectoren .
Oud 6 oktober 2015, 18:52   #46
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eja , dat noemt "realiteit" en daarom ben ik een realist .
Werkzoekenden leven wel degelijk in angst om een sollicitatie te doen bij een linkiwinki . Er werken dan ook geen VB-ers bij de VRT .

Ik juich dit beleid niet toe , maar ik ben echt bang voor het alternatief .
"Van de regen in de drop" is hier een gepaste term .
Ik zie enkel de profiteurs eisen stellen , en de begeleiders van de profiteurs hen daarin steunen .
Ze zijn echter geen meerderheid . Ze zijn alleen een meerderheid in bepaalde sectoren .
En dat zijn zeker geen belastingbetalende sectoren .
Ik weet niet welke job u uitoefent, maar bij mijn sollicitatie ging het niet over mijn politieke overtuiging.

Eens je werkt wordt er al eens over politiek gesproken. Dat wel. Maar bijzondere gevolgen heb ik daar nog niet van gezien.
Oud 6 oktober 2015, 19:27   #47
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet niet welke job u uitoefent, maar bij mijn sollicitatie ging het niet over mijn politieke overtuiging.

Eens je werkt wordt er al eens over politiek gesproken. Dat wel. Maar bijzondere gevolgen heb ik daar nog niet van gezien.
Was uw gesprekspartner een VB-er ? De mijne was een Nederlands-onkundige in Brussel. Die anti NVA comments gaf bij het eerste gesprek .
Raar hé .
Oud 7 oktober 2015, 02:42   #48
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Als de linkse kerk ervoor kan zorgen dat er zonder veel tegenspraak miljoenen vreemdelingen naar Europa kunnen komen zou ik zeggen: heel sterk.
De linkse kerk gaat dat niet alleen doen. Het streefdoel van alle Vlaamse partijen behalve het VB is 60 miljoen vreemdelingen naar Europa te halen tegen 2050.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2015, 12:41   #49
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Was uw gesprekspartner een VB-er ? De mijne was een Nederlands-onkundige in Brussel. Die anti NVA comments gaf bij het eerste gesprek .
Raar hé .
Geen idee. Het was niet één persoon, maar het waren er drie. Zoals ik zei, het ging niet over politiek. N-VA bestond nog niet. VB wel.
Oud 7 oktober 2015, 13:07   #50
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Raar hé .
Een Nederlands-onkundige die uw sollicitatie ontving bij de vRT?

Straffen toebak
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2015, 16:33   #51
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Een Nederlands-onkundige die uw sollicitatie ontving bij de vRT?

Straffen toebak
Waar haal je de vrt vandaan , daar heb ik nooit gesolliciteerd .
Heb je erover gedroomd misschien ?
Oud 8 oktober 2015, 16:43   #52
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je stelt dat je in angst leeft omdat ze je bij je sollicitatie naar je politieke voorkeur gaan vragen. Vervolgens geef je de VRT als voorbeeld.

1) Als je beweert nooit bij de VRT te hebben gesolliciteerd, hoe weet je dat dan?

2) Als het niet de VRT was, bij welke van jouw sollicitaties ben je dan wél gevraagd naar je politieke voorkeur?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2015, 17:06   #53
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Je stelt dat je in angst leeft omdat ze je bij je sollicitatie naar je politieke voorkeur gaan vragen. Vervolgens geef je de VRT als voorbeeld.

1) Als je beweert nooit bij de VRT te hebben gesolliciteerd, hoe weet je dat dan?

2) Als het niet de VRT was, bij welke van jouw sollicitaties ben je dan wél gevraagd naar je politieke voorkeur?
1 , Ik stel niet dat ik in angst leef .
2 , Ik kijk nog zelden naar de VRT omdat het linkse gedachte-goed bijna van het scherm druipt .
3 , Dat zijn uw zaken niet .

Ik hoef niet te bewijzen wat algemeen geweten is .
Oud 8 oktober 2015, 18:20   #54
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu er meer weerstand komt van "goede huis-vaders of moeders " is het misschien eens tijd om de macht van de linkiwinki's te onderzoeken .
Die macht is vrij klein in Europa.

De rechtse krant de tijd bereid ons ook vandaag weer voor op wat komen gaat.
Citaat:
'Tegen 2050 zal Europa door de vergrijzing 50 miljoen arbeidsplaatsen niet kunnen invullen, zelfs als we tot 70 jaar werken. Migranten zullen die banen moeten invullen', zegt Marcia De Wachter, ondervoorzitster van de Hoge Raad voor de Werkgelegenheid.
'Rechts' haalt 50 miljoen migranten binnen en laat ons tot 70 werken...maar geen nood. 'Links' geven we de schuld en iedereen is tevreden.

We worden allemaal genaaid door degenen aan de top. En vergeet het dat aan die top veel 'linksen' zitten. Rechts is namelijk zoveel handiger om aan de macht te blijven. Links kan nogal eens voor herverdeling van rijkdommen gaan namelijk, alhoewel dat in de praktijk in Europa niet veel meer voorkomt. Ze hebben links hier goed onder controle. Voor de rest worden we gewoon tegen elkaar opgezet met heel dat links rechts gedoe. Het gevoel dat we iets te zeggen hebben ondertussen dat er verdeeldheid gecreëerd wordt.

Veel plezier ermee. Met de links rechts verdwazing bedoel ik.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 oktober 2015 om 18:25.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be