![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
Bekijk resultaten enquête: Zou je je VAG diesel met fraudesoftware laten 'aanpassen' (gesteld dat je er een zou. | |||
1. Ja ik breng hem binnen en laat ze maar aanpassen. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
2. Neen ik laat het zoals het is. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
3. Als het vermogen omlaag gaat eis ik een schadevergoeding. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 50,00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat ging hadden ze het al gedaan en niet gaan sjoemelen vermoed ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is niet anders dan dezelfde truk als met slechte banden de garage inrijden, de garagist vervangt de banden, 1 keuring later gaan de goeie banden er terug af, en komen de oude er terug op. Kost aan de garage , in een slecht geval 30 minuten. Kost aan de klant, €X00 minder dan wanneer er nieuwe banden op hadden gegaan. Citaat:
Citaat:
(het waren dus geen Full Options die getest werden)
![]() |
![]() |
#43 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dit is bij u duidelijk niet het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() Ja en nee.
Audi, VW, Volvo, Renault en Hyundai zijn de merken waar ik al mee gereden heb. U enkel met Minerva zeker? Je weet wel, die auto op 2 wielen zonder motor. Daar ga je ook sneller ademen (of gaat de brandstofmeter de hoogte in, om het met jouw woorden te zeggen) als je sneller wilt rijden |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik rijd nu Mazda. Vroeger heb ik oa met BMW gereden maar dat zou ik nu niet meer willen doen omwille van (oa) het (slechte) imago van de bestuurders. Zelfde met Audi. ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 oktober 2015 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Que? Da's ook geen beetje beinvloedbaar zijn door wat de grote grauwe massa denkt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...BBC-think.html http://forums.vwvortex.com/showthrea...r-Audi-Drivers Ik moet wel zeggen dat het met BMW rijders niet zo erg meer is, dat is nu de Mercedes van vroeger geworden. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 oktober 2015 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wellicht ben ik niet direct een referentie voor de doorsnee Vlaming, maar wat anderen al dan niet van mij vinden, dat heb ik me nooit aangetrokken ![]() (om maar de vergelijking te maken, moest ik de BMW X6 mooi vinden - quod non, maar 't is maar als voorbeeld - dan zou geen haar op mijn hoofd er aan twijfelen om daarmee rond te sjezen, ook al vindt de doorsnee Vlaam dat een arrogante, niet-rationele pooierbak ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moest BMW of Audi nu écht een auto hebben die ik zou willen en waarvoor er géén equivalent bij een andere autobouwer is dan zou ik die uiteraard ook wel kopen. Maar bij de 'gewone' auto's (tot zeg maar 30-35 k) heb je zoveel keuze tussen bijna identieke auto's dat het imago wél een element wordt. En dat imago is voor sommigen een reden om wél een BMW te kopen, voor mij een redn om er géén te kopen. Edit: maar we zijn hier wel behoorlijk off-topic aan het gaan ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 oktober 2015 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik vind het jammer dat de Duitse Premium-merken net 'gewone' auto's maken. Ik ben de eerste om toe te geven dat je wanneer je een auto zoekt tussen de 20K en 30K zeker niet moet gaan kijken bij die Premium-merken. Mensen verwachten dan Premium-kwaliteit, maar die kan niet gemaakt worden voor dat geld. En dit tast het merk aan. Daarentegen een mooie Duitse Premiumbak van 70K of meer is onverslagen de beste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() De vraag is natuurlijk voor wat een auto moet dienen. Ga je voor je plezier rijden, en wens je luxe en comfort, dan ga je 50-70k willen uitgeven voor zoiets.
Is de auto een gebruiksgoed, met als doel je veilig van A naar B te brengen, dan is zelfs 20k al te veel omdat er ook modelleen van 10-15k zijn die dat perfect doen. Het is dus geen kwestie van wie of wat de beste wagen is. Objectief gezien is de goedkoopste wagen die je veilig van A naar B kan brengen binnen het tijdsbestek dat je voorop stelt (meestal gelimiteerd door de snelheidslimitieten) de beste keuze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het volume speelt natuurlijk ook een rol. Als ik nu naar de BMW garage in de buurt kijk: die is nu 5x groter (echt waar) dat toen ik er nog klant was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 19 oktober 2015 om 14:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 oktober 2015 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ergste zijn de Citroën rijders vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Garage Trollevikus was ooit dé Citroëndealer.
![]() |
![]() |